Castelen speelde NIET goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Moreno het volgende:
[..]
Iedere KENNER van van Basten had dat kunnen voorspellen ja. Deze wissels slaan echt totaal nergens op. En dit zeg ik niet omdat ik voor Feyenoord ben en dat ik Castelen graag zie spelen, nee gewoon om het feit dat hij goed speelt. Als van Basten zo wisselt op het WK dan krijg je denk ik net ziets als het gevalletje Robben afgelopen EK.
of vriendquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
VDV heeft iets met de vriendin van de scheids gedaan geloof ik
Wat? Heeft hij haar ook al een keramieken kookplaat kado gedaan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
VDV heeft iets met de vriendin van de scheids gedaan geloof ik
Die goal van Babel was zeker geen intikker tegen Roemenie? Toen vond iedereen hem opeens top spelen terwijl hij ook niks had laten zienquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Castelen speelde NIET goed.
Behalve het intikkeryje heeft ie niets laten zien behalve steeds over de bal of een tegenstander struikelen.
Als ie goed had gespeeld had ie van mij mogen blijven staan.
Er komen er trouwens nog wel een paar in aanmerking voor een wissel: Van Nistelrooy, ondanks zijn goal speelt bagger, Kuyt speelt slecht en Cocu laat zich ook nauwelijks zien.
Helaas geeft Marco nog maar 1 wissel over.
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij haar ook al een keramieken kookplaat kado gedaan?
Kuijt kan alleen lomp scoren. Maar de spits positie is al bezet en als links/rechtsvoor moet je kunnen voetballen en kunnen passen, aannemen dat kan hij niet. Hij is gewoon geen rechts/links voor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:48 schreef Moreno het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook het vaakst het doel getroffen in de Nederlandse competitie en staat hij 2de in het aantal assists in de competitie. Was Charisteas nou maar Nederlander dan had hij zeker top gespeeld vandaag![]()
ja, ik zit eigenlijk te wachten to hij zich verspreekt en zegt: Gianni Romme komt buitenomquote:
Hou eens op hier een Ajax-F'noord ding van te maken en appels met peren te vergelijken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef Moreno het volgende:
Die goal van Babel was zeker geen intikker tegen Roemenie? Toen vond iedereen hem opeens top spelen terwijl hij ook niks had laten zien![]()
Waarom word Castelen nu helemaal afgekraakt dan, en werd Babel dan helemaal opgehemeld na de laatste wedstrijd door veel fokkkers hier?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel speelde tegen Roemenië ongeveer net zo waardeloos als Castelen en Kuijt vandaag doen/deden. De goal van Castelen was een intikker, de goal van Babel was ook niet te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |