Alleen bij de Armenen, maar ik weet niet wie voor wiequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef meami het volgende:
Is er nog gewisseld?
Davids staat er niet in omdat bij Inter een trainer zit die hem niet opstelt, gewoon een andere visie heeft. Kluivert heeft idd weinig laten zien, maar ik zei ook dat ie de laatste wedstrijden in vorm begon te raken.......(wat heeft maduro laten zien dan?)quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze passen niet in het team, Davids is van geen enkele waarde voor Inter en Kluivert heeft ook nog nauwelijks wat laten zien bij Newcastle.
Wel met iets mooier voetbal ja en in ieder geval op de helft van de tegenstander. Het is nu ongeveer 50/50 qua balbezit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof voorheen dit soort wedstrijden altijd op flitsende wijze werden gewonnen....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
GheheKuijt speelt gewoon slecht. Bij Castelen duurt het net iets te lang, hij wordt ook steeds gedekt door 3 Armenen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef golfer het volgende:
Castelen inderdaad bedroevend slecht, kan Kuijt op rechts gaan spelen en Babel op links.
VDV er in voor Landzaat.
Slabovdfuwsskozjan voor Koezmetsourteveltijanquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen bij de Armenen, maar ik weet niet wie voor wie
En nu gaan we hopelijk was sneller voetballen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
VDV voor Landzaat
Babel voor Castelen
Nu gaan we scoren!
Hij scoorde een intikkertje that's itquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet, speelt Castelen voor het eerst in Oranje echt een degelijke pot, wordt hij al vroeg in de tweede helft eruit gehaald
Een briljante pass in de wedstrijd tegen Roemenië...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Davids staat er niet in omdat bij Inter een trainer zit die hem niet opstelt, gewoon een andere visie heeft. Kluivert heeft idd weinig laten zien, maar ik zei ook dat ie de laatste wedstrijden in vorm begon te raken.......(wat heeft maduro laten zien dan?)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet, speelt Castelen voor het eerst in Oranje echt een degelijke pot, wordt hij al vroeg in de tweede helft eruit gehaald
Net als Babel afgelopen zaterdag dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij scoorde een intikkertje that's it
Prima wissels die elke KENNER had kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
Belachelijke wissels
Toch niet hoor, dit soort wedstrijden waren altijd al slaapverwekkend. Nederland - Malta 1-0 met Van Basten in de spits, Nederland - Wit Rusland en Nederland -Estland waren ook slaapverwekkend of werden maar nipt gewonnen....quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wel met iets mooier voetbal ja en in ieder geval op de helft van de tegenstander. Het is nu ongeveer 50/50 qua balbezit.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoorquote:
Ja, die ruimte op rechts kon alleen worden gezien door zo'n begaafd technicusquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een briljante pass in de wedstrijd tegen Roemenië...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |