Dit komt omdat Nederland zo slecht speelt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef TijnIIE het volgende:
Armenie speelt btw niet eens zo gek slecht
Dat heb je als je Kuijt opsteldquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Bijzonder zwakke eerste helft.
Veel slechte bal-aannames en slechte passing.
Klopt, maar ze doen wat ze moeten doen, storen, verdedigen met soms een uitbraakje.. profiteren van de fouten van NL... Andorra kan het nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dit komt omdat Nederland zo slecht speelt.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Er zit net zoveel leven in deze wedstrijd als in Terri Schiavo...
ja dat viel me ook al opquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Bijzonder zwakke eerste helft.
Veel slechte bal-aannames en slechte passing.
Hou toch op man, Kuyt is de beste!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt moet uit het Nederlands elftal gegooid worden. Het is slaapverwekkend om te kijken hoe hij steeds de bal kwijtraakt.
Die reden vind ik echt onzin. Kluivert is juist bij Newcastle steeds beter aan het spelen en Davids is altijd van waarde in een team.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kluivert en Davids moeten wegblijven. Die zouden nog slechter spelen dan de spelers die er nu instaan.
Ik heb het Nederlands elftal nog nooit zo slaapverwekkend zien spelen op wk 98 en ek 2000 met Kluivert en Davids ging het anders geweldig. en hun kunnen tenminste een bal aannemen wat Kuijt niet kan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kluivert en Davids moeten wegblijven. Die zouden nog slechter spelen dan de spelers die er nu instaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:24 schreef twentemeisje het volgende:
Er zit net zoveel leven in deze wedstrijd als in Terri Schiavo...
Ghehequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hou toch op man, Kuyt is de beste!
Weg met die Castelen, geen voorzet, vallende ziekte en komt zelfs geen Armeen voorbij
Ze passen niet in het team, Davids is van geen enkele waarde voor Inter en Kluivert heeft ook nog nauwelijks wat laten zien bij Newcastle.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die reden vind ik echt onzin. Kluivert is juist bij Newcastle steeds beter aan het spelen en Davids is altijd van waarde in een team.
Belangrijker is dat ze niet in de groep passen.
Schijnbaar wil het nederlandse volk zich identificeren met niet van die geldbeluste arrogante vedettes, maar dat heeft niks met hun voetbalkwaliteiten te maken.
Naar het keldertje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef R4V3 het volgende:
MrDoegewoon mee als het kan
Met pijn in het hart moet ik dat helaas ook constateren. Dat hij sommige op hun flikker wil geven is goed maar voor je het weet loopt de halve selectie van Top Oss in Oranjequote:
Alsof voorheen dit soort wedstrijden altijd op flitsende wijze werden gewonnen....quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Is dit nou het nieuwe voetbal van Van Basten?![]()
Ja, is weer eens wat anders, om bij de rust al zo ongeveer zekerheid te hebben dat er een wedstrijd wordt gewonnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Is dit nou het nieuwe voetbal van Van Basten?![]()
Dus??quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1998 is 7 jaar geleden inmiddels.![]()
De generatie Kluivert/Davids heeft het WK van 2002 niet eens gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |