quote:Op zondag 3 april 2005 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat dacht je van CartWOman en Zoalshetis?
Die 2 waren al zielig maar nu des te meer.
Ik voel me prima, dank uquote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoop![]()
rise and shine sch.quote:Op zondag 3 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik voel me prima, dank u
Ik steek mijn kritiek niet onder stoelen en banken, waarom zou ik dat met loftuitingen wel doen?
Eng hè? (record staat op drie wekenquote:
Ja, tijdens het zomerreces, zeker, als iedereen naar Salou isquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eng hè? (record staat op drie weken)
I knew there was a catchquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb begrepen dat Verbal een grap is.
Flauw dat ze hem dat niet verteld hebben.![]()
![]()
Zeg bemoei jij je voortaan even met je eigen zakenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan iemand even in dit topic kijken:
'Terreur hangjeugd verergert'
Ik schijn daar de boel te verzieken omdat mijn mening Lemmeb niet aanstaat. Hij kan zelf de weg naar het FB topic kennelijk niet vinden, dus dit post ik even voor hem. Geen dank Lemmeb. Graag gedaan.
Nee. maar das ook een heel ander onderwerp..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:36 schreef robh het volgende:
Kom kom, Timmey, een beetje artistieke vrijheid moet toch kunnen? Had er gestaan "dranghekken geplaatst in straat" dan had ook jij het topic niet aangeklikt![]()
TT veranderd en bij nader inzien topic dichtgegooid. "Discussie" ging meer over de TT dan over het voorval.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Bommelding in Hoogezand
Kan men ff de titel veranderen. Zo achterlijk heb ik ze zelden gezien
Nee, jij zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
Ja stomme futtbucker, nu is het topic dicht. Allemaal dankzij jouw gezemel![]()
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
TT veranderd en bij nader inzien topic dichtgegooid. "Discussie" ging meer over de TT dan over het voorval.
V.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
Ja stomme futtbucker, nu is het topic dicht. Allemaal dankzij jouw gezemel![]()
vanaf de TT ging het al fout. Geen kans op enig herstel door zinloos geblaat leidt alleen maar tot een slotjequote:Op woensdag 6 april 2005 10:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.
Ja. Daar hebben we een sjabloon voor liggenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |