Wat natuurlijk volkomen terecht is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:16 schreef pfaf het volgende:
Ik zie dat Höcher er al bij staat.
misschien kun je zelf ff edittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Goed idee Bjoro, copy / paste maar gelijk even met aanvullingen.
quote:ALMELO - De routiniers Richard Roelofsen (34) en Erwin Leurink (32) en de jongelingen Niels ten Hoeve (20) en Machiel van Keulen (21) komen niet in aanmerking voor contractverlenging bij de eerste divisionist. Dat heeft de club het kwartet gisteren meegedeeld.
Heracles heeft ook ontslag aangevraagd voor Marnix Smit, Barry Reijs en Tim Gilissen, maar de kans dat het trio volgend seizoen toch in Almelo te bewonderen is, blijft aanwezig. ‘We zijn formeel verplicht voor 31 maart aan te geven wat we willen met de spelers van wie de contracten aflopen’, zegt trainer Peter Bosz. Hij voerde gisteren de gesprekken met de spelers van wie afscheid genomen gaat worden. ‘Wat de drie ontslagaanvragen betreft zijn we er nog niet helemaal uit. Alles valt of staat met eventuele promotie, gaan we met 18 of 22 spelers werken en is er ruimte in de begroting’, aldus Bosz, voor wie de gesprekken niet op een slechter moment hadden kunnen plaatsvinden. ‘Het tijdstip is natuurlijk zeer ongelukkig, want we zitten midden in de tweede competitiehelft. Ik hoop echter dat de gesprekken niet tot onrust binnen de groep leiden. We hebben een hechte selectie en de spelers zijn prof genoeg om hun werk naar behoren te blijven doen.’
Of het aflopende contract van Nico Jan Hoogma wordt verlengd ligt vooral aan de routinier zelf. De club heeft al in een vroeg stadium aangegeven door te willen, maar Hoogma zelf laat zijn besluit over verlenging afhangen van zijn eigen fitheid.
Nee, het is een zelfwerkzaam topic.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kun je zelf ff editten
je lijkt romario wel !
Dat heb ik dan verkeerd begrepen. Ik dacht gewoon over contracten op zichquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dat is weer een slecht bericht. Maar eigenlijk gaat hem om contracten die officieel in 2005 zouden aflopen.
Gakho heeft al voor 2 jaar bijgetekend met een optie voor nog 1 jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente:
Georgi Gakhokidze ja wat ze daar mee moeten nu Dmitri Shoukov steeds beter in zijn spel komt. Als die niet teveel vraagt mag die van mij wel blijven
quote:Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
quote:Lodewijks tekent jaar bij
Uitgegeven: 4 april 2005 14:15
Laatst gewijzigd: 4 april 2005 14:17
ROTTERDAM - Patrick Lodewijks blijft een jaar langer bij Feyenoord. De 38-jarige doelverdediger van de Rotterdamse voetbalclub zou aanvankelijk zijn actieve carričre aan het einde van het lopende seizoen beëindigen. Zijn prestaties zijn echter zo goed, dat de partijen besloten er nog een jaar aan vast te knopen. Dat deelde Feyenoord maandag mee.
Per 1 juli 2006 zet Lodewijks zijn werkzaamheden in Rotterdam verder voort. Hij wordt dan keeperstrainer. Hij kwam in 2002 naar Feyenoord. Het lag destijds in de bedoeling dat hij tweede doelman zou worden. Hij hoopte toen in elk geval één keertje te kunnen spelen. Inmiddels stond Lodewijks al bijna vijftig keer onder de lat.
quote:SC Heerenveen neemt aan het eind van het seizoen afscheid van zes spelers. De meest in het het oog springende, maar ook een aantal beloften hoeft niet terug te komen.
Het contract van Jesper Hakansson loopt af en wordt niet verlengd. De aanvallende middenvelder werd dit seizoen al verhuurd aan RBC Roosendaal. Hakansson probeert op dit moment een contract in het buitenland af te dwingen. Ook vijf anderen hoeven zich na de zomer niet meer in het Abe Lenstra Stadion te melden: Spencer Verbiest, Emmerik de Vriese, Ari Skúlason, Martijn Barto en Glenn den Uyl.
Wie?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Vergeet ook FC Omniworld niet!
Ik las vandeweek ergens dat ze al een aantal spelers hadden gecontracteerd met het oog op eventueel profvoetbal volgend seizoen.
Jammer ik dacht dat ajax wel intresse hadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Michael Jansen tekent bij tot 2008 bij Vitesse.
Ook de contracten van Theo Janssen en Purrel Fränkel die dit of volgend seizoen zouden aflopen, zijn verlengd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Michael Jansen tekent bij tot 2008 bij Vitesse.
owja nou even over het contract danquote:
quote:De 35-jarige spits van FC Groningen tekende voor twee jaar, al er is na één jaar een evaluatiemoment ingebouwd. Drent gaat bovendien de C-junioren trainen van Veendam.
Inderdaad, natuurlijk ook de spelers die niet willen verlengen zoals PSV-er Zoetebier.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, fraai. Binnenkort even een overzichtje plaatsen van alle spelers die niet mogen verlengen bij hun club. Dit is er de tijd voor!
Die Poulsen maakt er wel een potje van. Hij was gewoon opzoek naar een club die zijn afkoopsom wilde betalenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef SlodderJos het volgende:
Poulsen tekent bij Villarreal.
Poulsen tekent bij Milan.
Poulsen tekent bij Inter.
Ik zie het ook zsombor voor hem inquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen contractverlenging?
Kerekes bij Willem II.
quote:Salaris Gerets verhoogd tot 1.350.000 euro
TURKIJE Volgens de Turkse media heeft Eric Gerets een flinke loonsverhoging gekregen nadat zijn contract bij Galatasaray vorige week met een jaar werd verlengd. Zijn salaris werd opgetrokken van 1.150.000 euro tot 1.350.000 euro per jaar. Wel moet de 52-jarige Limburger zijn auto en andere onkosten voortaan zelf betalen. De afgelopen dagen werd in de Turkse pers weer brandhout gemaakt van Gerets. Galatasaray werd vorige week uitgeschakeld in de beker tegen Kayseri Erciyesspor, de voorlaatste in de Turkse Süper Lig. Het verloor ook met 2-1 tegen stadsrivaal Besiktas. Galatsaray staat nu derde.
Ja leuk bedrag op papier, maar is altijd maar afwachten met de turkse clubs of je het ook echt op je bankrekening krijgt.quote:
Officieel is daar nog niks over bekend maar als zijn contract verlengt word is t wel heel raarquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
van Emmerik mag toch gewoon weg bij NEC?
stond afgelopen week een stuk in de Gelderlander over wie er weg moeten bij NEC.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef TomComCo het volgende:
[..]
Officieel is daar nog niks over bekend maar als zijn contract verlengt word is t wel heel raar
Klopt, maar daar stond dat ze er nog niks over kwij wildenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond afgelopen week een stuk in de Gelderlander over wie er weg moeten bij NEC.
Voor 1 april,quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle clubs moesten voor 1 maart/april duidelijkheid verschaffen dacht ik.
Die Riga. Bij Vitesse live zien spelen. Aardige dribbel, maar hij kon zowel niet voorzetten als afmaken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Riga Mustapha heeft tot 2011 bijgetekend bij Levante, met een afkoopsom van 15 miljoen euro.
What the fuck. Serieusquote:Ajax door met Colin
Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM, dinsdag
Hoewel Jurgen Colin (27) daar zelf niet op rekende, heeft Ajax de optie in zijn contract gelicht. De verdediger staat daardoor ook de komende twee seizoenen in de ArenA op de loonlijst. „Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer”, aldus Colin, die dit seizoen door de aanhang als zondebok werd gezien en de laatste drie maanden niet meer voorkwam in de plannen van Adrie Koster. „Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert.”
Coutinho en Luijten kunnen uitkijken naar een andere club.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij FC Den Bosch veel aflopende contracten maar nog weinig nieuws erover.
quote:'Petrovic overschrijdt bedenktijd en zegt nee'
26/03/2008 15:08
Zeljko Petrovic stapt na een seizoen alweer op als trainer van RKC Waalwijk, die club die hij ook als speler diende. De opvolger van Mark Wotte heeft andere plannen.
Petrovic vroeg een week bedenktijd om zich te kunnen beraden op de aanbieding die de Brabantse club hem deed, een termijn die hij ruimschoots overschreed. De trainer kon voor nog een seizoen bijtekenen, maar heeft die offerte volgens het Algemeen Dagblad naast zich neergelegd.
Onder leiding van de Montenegrijn leek RKC aanvankelijk probleemloos op weg naar de titel in de Jupiler League, maar de laatste weken lijdt de ploeg veel puntverlies. De Waalwijkers hebben nu evenveel punten (65) als FC Volendam, maar een minder positief doelsaldo.
En aan het begin van het seizoen nog wel zo gehyped.quote:- Lucian Sanmartean (1-zijdige optie voor de club om te verlengen met 1 jaar, nog onbekend of hiervan gebruik wordt gemaakt)
Als ie fit is verdient ie de hype.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En aan het begin van het seizoen nog wel zo gehyped.
quote:Willem II licht opties in contracten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Willem II maakt gebruik van de opties in de contracten met Frank Demouge, Jens Janse, Björn Sengier en Ronnie Reniers. Doelman Sengier en aanvaller Frank Demouge staan ook komend seizoen onder contract bij de Tricolores, verdediger Jens Janse en aanvaller Ronnie Reniers nog een jaar langer.
quote:Vurnon Anita langer bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft de verbintenis met Vurnon Anita maandag opengebroken en met één jaar verlengd. De linkerverdediger staat nu tot en met 30 juni 2012 onder contract bij de Amsterdammers.
Anita is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Op 19 maart 2006 maakte de 20-jarige speler zijn debuut in het eerste elftal, waarvoor Anita nu 38 wedstrijden speelde. (ANP)
quote:Ajax wil Emanuelson langer binden
Ajax wil Urby Emanuelson langer binden. De linkermiddenvelder staat tot de zomer van 2011 onder contract bij de Amsterdamse club. Ajax wil de verbintenis graag verlengen.
„Ik heb veel aan Ajax te danken. Het zou toch zonde zijn als ik transfervrij de deur uitloop”, zei Emanuelson na de zege van zijn club bij Vitesse (1-5).
Ajax is ook tevreden over Eyong Enoh. De leiding van de Amsterdamse club wil de optie in het contract van de middenvelder lichten. De international van Kameroen staat dan tot 2012 onder contract.
Eerder werd het contract van al Vurnon Anita verlengd. De verdediger tekende bij tot medio 2012.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |