Die Riga. Bij Vitesse live zien spelen. Aardige dribbel, maar hij kon zowel niet voorzetten als afmaken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Riga Mustapha heeft tot 2011 bijgetekend bij Levante, met een afkoopsom van 15 miljoen euro.
What the fuck. Serieusquote:Ajax door met Colin
Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM, dinsdag
Hoewel Jurgen Colin (27) daar zelf niet op rekende, heeft Ajax de optie in zijn contract gelicht. De verdediger staat daardoor ook de komende twee seizoenen in de ArenA op de loonlijst. „Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer”, aldus Colin, die dit seizoen door de aanhang als zondebok werd gezien en de laatste drie maanden niet meer voorkwam in de plannen van Adrie Koster. „Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert.”
Coutinho en Luijten kunnen uitkijken naar een andere club.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij FC Den Bosch veel aflopende contracten maar nog weinig nieuws erover.
quote:'Petrovic overschrijdt bedenktijd en zegt nee'
26/03/2008 15:08
Zeljko Petrovic stapt na een seizoen alweer op als trainer van RKC Waalwijk, die club die hij ook als speler diende. De opvolger van Mark Wotte heeft andere plannen.
Petrovic vroeg een week bedenktijd om zich te kunnen beraden op de aanbieding die de Brabantse club hem deed, een termijn die hij ruimschoots overschreed. De trainer kon voor nog een seizoen bijtekenen, maar heeft die offerte volgens het Algemeen Dagblad naast zich neergelegd.
Onder leiding van de Montenegrijn leek RKC aanvankelijk probleemloos op weg naar de titel in de Jupiler League, maar de laatste weken lijdt de ploeg veel puntverlies. De Waalwijkers hebben nu evenveel punten (65) als FC Volendam, maar een minder positief doelsaldo.
En aan het begin van het seizoen nog wel zo gehyped.quote:- Lucian Sanmartean (1-zijdige optie voor de club om te verlengen met 1 jaar, nog onbekend of hiervan gebruik wordt gemaakt)
Als ie fit is verdient ie de hype.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En aan het begin van het seizoen nog wel zo gehyped.
quote:Willem II licht opties in contracten
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Willem II maakt gebruik van de opties in de contracten met Frank Demouge, Jens Janse, Björn Sengier en Ronnie Reniers. Doelman Sengier en aanvaller Frank Demouge staan ook komend seizoen onder contract bij de Tricolores, verdediger Jens Janse en aanvaller Ronnie Reniers nog een jaar langer.
quote:Vurnon Anita langer bij Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft de verbintenis met Vurnon Anita maandag opengebroken en met één jaar verlengd. De linkerverdediger staat nu tot en met 30 juni 2012 onder contract bij de Amsterdammers.
Anita is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Op 19 maart 2006 maakte de 20-jarige speler zijn debuut in het eerste elftal, waarvoor Anita nu 38 wedstrijden speelde. (ANP)
quote:Ajax wil Emanuelson langer binden
Ajax wil Urby Emanuelson langer binden. De linkermiddenvelder staat tot de zomer van 2011 onder contract bij de Amsterdamse club. Ajax wil de verbintenis graag verlengen.
„Ik heb veel aan Ajax te danken. Het zou toch zonde zijn als ik transfervrij de deur uitloop”, zei Emanuelson na de zege van zijn club bij Vitesse (1-5).
Ajax is ook tevreden over Eyong Enoh. De leiding van de Amsterdamse club wil de optie in het contract van de middenvelder lichten. De international van Kameroen staat dan tot 2012 onder contract.
Eerder werd het contract van al Vurnon Anita verlengd. De verdediger tekende bij tot medio 2012.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |