Wat natuurlijk volkomen terecht is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:16 schreef pfaf het volgende:
Ik zie dat Höcher er al bij staat.
misschien kun je zelf ff edittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Goed idee Bjoro, copy / paste maar gelijk even met aanvullingen.
quote:ALMELO - De routiniers Richard Roelofsen (34) en Erwin Leurink (32) en de jongelingen Niels ten Hoeve (20) en Machiel van Keulen (21) komen niet in aanmerking voor contractverlenging bij de eerste divisionist. Dat heeft de club het kwartet gisteren meegedeeld.
Heracles heeft ook ontslag aangevraagd voor Marnix Smit, Barry Reijs en Tim Gilissen, maar de kans dat het trio volgend seizoen toch in Almelo te bewonderen is, blijft aanwezig. ‘We zijn formeel verplicht voor 31 maart aan te geven wat we willen met de spelers van wie de contracten aflopen’, zegt trainer Peter Bosz. Hij voerde gisteren de gesprekken met de spelers van wie afscheid genomen gaat worden. ‘Wat de drie ontslagaanvragen betreft zijn we er nog niet helemaal uit. Alles valt of staat met eventuele promotie, gaan we met 18 of 22 spelers werken en is er ruimte in de begroting’, aldus Bosz, voor wie de gesprekken niet op een slechter moment hadden kunnen plaatsvinden. ‘Het tijdstip is natuurlijk zeer ongelukkig, want we zitten midden in de tweede competitiehelft. Ik hoop echter dat de gesprekken niet tot onrust binnen de groep leiden. We hebben een hechte selectie en de spelers zijn prof genoeg om hun werk naar behoren te blijven doen.’
Of het aflopende contract van Nico Jan Hoogma wordt verlengd ligt vooral aan de routinier zelf. De club heeft al in een vroeg stadium aangegeven door te willen, maar Hoogma zelf laat zijn besluit over verlenging afhangen van zijn eigen fitheid.
Nee, het is een zelfwerkzaam topic.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kun je zelf ff editten
je lijkt romario wel !
Dat heb ik dan verkeerd begrepen. Ik dacht gewoon over contracten op zichquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Dat is weer een slecht bericht. Maar eigenlijk gaat hem om contracten die officieel in 2005 zouden aflopen.
Gakho heeft al voor 2 jaar bijgetekend met een optie voor nog 1 jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
FC Twente:
Georgi Gakhokidze ja wat ze daar mee moeten nu Dmitri Shoukov steeds beter in zijn spel komt. Als die niet teveel vraagt mag die van mij wel blijven
quote:Beenhakker bondscoach Trinidad & Tobago
Leo Beenhakker, door velen gewenst als nieuwe technisch directeur, zal dat zeker niet worden. Hij werd gisteren aangesteld als bondscoach van Trinidad and Tobago. Vooralsnog zal hij geen assistenten meenemen zo lijkt het, David Nakhid and Russell Latapy zijn voor die functie aangesteld.
quote:Lodewijks tekent jaar bij
Uitgegeven: 4 april 2005 14:15
Laatst gewijzigd: 4 april 2005 14:17
ROTTERDAM - Patrick Lodewijks blijft een jaar langer bij Feyenoord. De 38-jarige doelverdediger van de Rotterdamse voetbalclub zou aanvankelijk zijn actieve carričre aan het einde van het lopende seizoen beëindigen. Zijn prestaties zijn echter zo goed, dat de partijen besloten er nog een jaar aan vast te knopen. Dat deelde Feyenoord maandag mee.
Per 1 juli 2006 zet Lodewijks zijn werkzaamheden in Rotterdam verder voort. Hij wordt dan keeperstrainer. Hij kwam in 2002 naar Feyenoord. Het lag destijds in de bedoeling dat hij tweede doelman zou worden. Hij hoopte toen in elk geval één keertje te kunnen spelen. Inmiddels stond Lodewijks al bijna vijftig keer onder de lat.
quote:SC Heerenveen neemt aan het eind van het seizoen afscheid van zes spelers. De meest in het het oog springende, maar ook een aantal beloften hoeft niet terug te komen.
Het contract van Jesper Hakansson loopt af en wordt niet verlengd. De aanvallende middenvelder werd dit seizoen al verhuurd aan RBC Roosendaal. Hakansson probeert op dit moment een contract in het buitenland af te dwingen. Ook vijf anderen hoeven zich na de zomer niet meer in het Abe Lenstra Stadion te melden: Spencer Verbiest, Emmerik de Vriese, Ari Skúlason, Martijn Barto en Glenn den Uyl.
Wie?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Vergeet ook FC Omniworld niet!
Ik las vandeweek ergens dat ze al een aantal spelers hadden gecontracteerd met het oog op eventueel profvoetbal volgend seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |