Die Fransen raken al tijden geen enkele bal goed man. Zie zaterdag, gelijkspelen tegen die Zwitsers die nipt winnen van Cyprusquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Want het is onrealistisch? Elke speler is beter, en met die quote van 1.65 zeker geen slechte. GVD zeg wat kan ik me boos om jouw reactie maken..
Ikquote:
sorry 2xquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Want het is onrealistisch? Elke speler is beter, en met die quote van 1.65 zeker geen slechte. GVD zeg wat kan ik me boos om jouw reactie maken..
Elke wedstrijd staat op zich, en het was toch enigszins wachten op de overwinning. Niet eens winnen van een stelletje ..., komop zeg..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Die Fransen raken al tijden geen enkele bal goed man. Zie zaterdag, gelijkspelen tegen die Zwitsers die nipt winnen van Cyprus![]()
De reden dat iedereen steeds voor Frankrijk gaat is puur reputatie, heb je Frankrijk de laatste wedstrijden zien spelen? Verreweg van een team. 1.65 voor een team uit-vorm in een uitwedstrijd is toch belachelijk, bookmakers lachen zich rot om zulk soort wedstrijden....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Frankrijk hoort gewoon te winnen, en vorm is slechts vorm van de dagquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
De reden dat iedereen steeds voor Frankrijk gaat is puur reputatie, heb je Frankrijk de laatste wedstrijden zien spelen? Verreweg van een team. 1.65 voor een team uit-vorm in een uitwedstrijd is toch belachelijk, bookmakers lachen zich rot om zulk soort wedstrijden....
(zelfde als met Real Madrid)
Dus jij zet volgende keer gewoon weer op Frankrijk in?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Frankrijk hoort gewoon te winnen, en vorm is slechts vorm van de dag
Dan mag je voor mij juichenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Elke wedstrijd staat op zich, en het was toch enigszins wachten op de overwinning. Niet eens winnen van een stelletje ..., komop zeg..
Maar ondanks dat, GVD.. d8 dat het een beetje saamhorigheid hier was..
Dat zie ik dan wel weer ; . Feit blijft dat vorm net zo veranderlijk is als het weer. En ze zullen ooit wel weer eens gaan winnen. Dus zo raar was die keuze nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:52 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Dus jij zet volgende keer gewoon weer op Frankrijk in?
Tsss.. We moeten dus medelijden hebben met verliezersquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
GVD zeg wat kan ik me boos om jouw reactie maken..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij juichen. Had namelijk een X
Wie weet, dat zal in ieder geval niet op het WK2006 zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer ; . Feit blijft dat vorm net zo veranderlijk is als het weer. En ze zullen ooit wel weer eens gaan winnen. Dus zo raar was die keuze nog niet![]()
Nee, niets moet. Maar het kan wel iets fatsoenlijkers.. Daar is dit topic toch wel naartoe gegroeid dacht ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tsss.. We moeten dus medelijden hebben met verliezers
Zou ik niet doen knulquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat of Paraquay-Chili of Uruguay-Brazilie 0-0 wordt
Ik ga ze afzonderlijk inzetten op rust/eind x/x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |