Niks der van, gelijk blijven en S&M winnen van Spanjequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik hoop echt dat Portugal wint, kan het nog een mooie avond worden
wat betreft portugal moet ik je denk ik gelijk gaan geven...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niks der van, gelijk blijven en S&M winnen van Spanje![]()
Zuur voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:43 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat betreft portugal moet ik je denk ik gelijk gaan geven...![]()
echt waardeloos weer. Ik strand zovaak met mijn combo's op een enkele wedstrijd. Wordt beetje zelfde verhaaltje keer op keer.
nog 6 a 7 minuutjes duimendraaien en we weten het weer zeker ==> weer geen winst![]()
Daarom is het volgens mij ook onverstandig om (grote) combo's te spelen, tenzij je écht alles indekt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:43 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik strand zovaak met mijn combo's op een enkele wedstrijd. Wordt beetje zelfde verhaaltje keer op keer.
maar das het probleem nou juist, ik doe er telkens maar 3 a 4 in een combo. En juist eentje die een zekerheidje zou moeten zijn verliest of speelt gelijk. Wordt gewoon erg zuur zo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom is het volgens mij ook onverstandig om (grote) combo's te spelen, tenzij je écht alles indekt.
Maar dan maak je weer weinig winst.....
Bovendien heeft een combo met veel wedstrijden niet een 'feel good' factor; Als een vroege wedstrijd het verpest ben je chagerijnig als je de andere wedstrijden wel goed hebt en als je laatste wedstrijd het verpest trek je een mes en ga je de straat op.
Combo's zijn mijns inziens slechts leuk for fun, met lage inzet.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:22 schreef J_CDA het volgende:
Waar blijft die goal van die Zwitsers en Polen??
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef APK het volgende:
Is http://www1.soccerstand.com ook een beetje raar (ander typeface en langzaam) bij jullie
Heb je ook geld op S&M staan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef versteegrob het volgende:
Wat kut zeg, niet zoveel gewonnen. Pas 20 euro
Als er 40 verliest heb je daar idd weinig aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef versteegrob het volgende:
Wat kut zeg, niet zoveel gewonnen. Pas 20 euro
Nee joh, Kezman moet het effe op z'n heupen krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef kikoooooo het volgende:
spanje godverdomme,schiet er eens 1 in
Lekker boeie dat het Frankrijk is, het gaat erom dat het in de 88' is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef _Tjabbe_ het volgende:
En nog steeds blijven de mensen op die Fransen wedden.....kan er eerlijk gezegd geen medelijden mee hebben
Want het is onrealistisch? Elke speler is beter, en met die quote van 1.65 zeker geen slechte. GVD zeg wat kan ik me boos om jouw reactie maken..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef _Tjabbe_ het volgende:
En nog steeds blijven de mensen op die Fransen wedden.....kan er eerlijk gezegd geen medelijden mee hebben
GODVER!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef PyTh het volgende:
Posted: Wed Mar 30, 2005 9:29 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
serbia hit the post and juanito have 95% chance to make spanish lead but till now both team still fight for the first goal, very entertain game man
![]()
Come on do it KEZMAN!
Walid Badier, wie kent hem niet?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:35 schreef RayMania het volgende:
KUT FRANKRIJK
Geweldig jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Die Joden zorgen weer voor een hoop fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |