Pas maar op hoor, straks zien ze die zin op de firewall langskomenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Bossie, feessie dus maandag
Oh en golfer, ik lurk niet, ik POST GEWOON
DAG STOMME I&A OP HET WERK IK ZIT OP INTERNET KIJK MAARRRR LEKKERRR PUHHH![]()
![]()
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Pas maar op hoor, straks zien ze die zin op de firewall langskomen
Nope, die is nog dichtgetimmerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?
zo zullen er ook mensen lopen die een kroketje niet lekker vindenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Overigens lees ik dat Boezelaere en Bos Moldy Peaches niet leuk vonden. Jammer hoor.
waar las je datquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Middag! Vergaderd, maar wel een kroketje op. Lekker.
Rondje op kosten van Arsen Chakhgueldian.
Overigens lees ik dat Boezelaere en Bos Moldy Peaches niet leuk vonden. Jammer hoor.
Die e in Boezelaar is alleen op mn MSN, en zoiets heb ik nooit gezegd in de vorige hools volgens mij. Je begint dingen door elkaar te halenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
In de vorige Hools Boezelaer. Was jij toch?
was Mich z'n kroketje...maar als jij bij mij kroketjes wilt zoeken.....probeer het in mijn rechterbroekzak...als het daar niet zit....heeeeeeel goed in de linker zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je dat lekkere kroketje van je verstopt Bjoor?
En hier in Amsterdam wordt dat nog eens aangevuld met om de 100m een flinke bouwputquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:heel Nederland wordt maar vol gekwakt met hobbels, hindernissen en chicanes
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha ....... nu op slam fm....LA style met James Brown is dead......
tjonge jonge....het begin van de house herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |