Goed werk bosquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb de baan zo goed als zeker gekregen.
Dus een rondje op mijn kosten.
Jij bent zeer beeschaafd.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:51 schreef JaWi het volgende:
Bellen ze me net op, een of andere vrouw met een heel lulverhaal over autoongeluk, schadeformulieren, rechtsbijstand, justitie en weet ik het allemaal. Ik zou rekeningen niet hebben betaald en weet ik wat al niet meer.
Na 3 minuten, mevrouw, ik denk dat u iemand anders zoekt.
- Bent u niet meneer ......
Nee, tot ziens!.
Ja, hopelijk wel. Zal wel even wennen worden het vroege opstaan en actief bezig zijn, maar ik heb er wel zin in.quote:
Pas maar op hoor, straks zien ze die zin op de firewall langskomenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Bossie, feessie dus maandag
Oh en golfer, ik lurk niet, ik POST GEWOON
DAG STOMME I&A OP HET WERK IK ZIT OP INTERNET KIJK MAARRRR LEKKERRR PUHHH![]()
![]()
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Pas maar op hoor, straks zien ze die zin op de firewall langskomen
Nope, die is nog dichtgetimmerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Over firewall gesproken: als sprake van enige ontsluiting AZ?
zo zullen er ook mensen lopen die een kroketje niet lekker vindenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Overigens lees ik dat Boezelaere en Bos Moldy Peaches niet leuk vonden. Jammer hoor.
waar las je datquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Middag! Vergaderd, maar wel een kroketje op. Lekker.
Rondje op kosten van Arsen Chakhgueldian.
Overigens lees ik dat Boezelaere en Bos Moldy Peaches niet leuk vonden. Jammer hoor.
Die e in Boezelaar is alleen op mn MSN, en zoiets heb ik nooit gezegd in de vorige hools volgens mij. Je begint dingen door elkaar te halenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
In de vorige Hools Boezelaer. Was jij toch?
was Mich z'n kroketje...maar als jij bij mij kroketjes wilt zoeken.....probeer het in mijn rechterbroekzak...als het daar niet zit....heeeeeeel goed in de linker zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je dat lekkere kroketje van je verstopt Bjoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |