Dat zal dan gefundeerd zijn wat ik dan kan toelichten. Als iemand achterlijk is, durf ik hem best achterlijk te noemen. Ik heb iemand achterlijk genoemd die meent dat de oorlog in Irak (tegen Sadam Hoessein het werk is van christenen en joden. Omdat ook niet-christenen en niet-joden, zoals ondergetekende, voor de bevrijding van Irak is heb ik die persoon achterlijk genoemd. Hiermede het dus hebbende toegelicht).quote:Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef Alicey het volgende:
In dat geval zou je beargumenteerd terug kunnen antwoorden. Je bent zelf ook niet vies van andere forum-gebruikers beledigen
Ja, ik volg het prima. En al meer dan een jaar. Jij bent zelf ook niet vies van een beetje provocatie, dus ik hoop dat je dan zo sportief bent om niet bij elk wissewasje aan de bel te trekken. Als je het echt zo schockeerd dat Monique je voor een racist uitmaakt, moet je maar es gaan nadenken hoe je zelf op mensen overkomt. Daar hou ik het bij, wil er geen woorden meer aan verspillen. Ik hoop alleen dat jullie je wat indimmen. Ben wel weer es toe aan een goedlopend reli-topic.quote:Op zondag 3 april 2005 19:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat je het gevolgd hebt, maar ik werd door Dominique uitgemaakt voor een racist.
Daar kan "direkt en provocerend" niet op slaan. Vanwege de simpele reden dat ik geen racist ben.
Ik negeer niet wanneer zelfs D.mij voor een racist uitmaakt. En zelfs een bijbelvers aanhaalt om zijn gelijk te halen. Ja zelfs een vermeend goddelijk boek aanhaalt om de Kloon van God Akkersloot een racist te noemenquote:Op zondag 3 april 2005 19:44 schreef SingleCoil het volgende:
Akkie, kom op, we hadden het net ergens over. Als D domme dingen doet kun je ze ook gewoon negeren.
Je krijgt mail.quote:Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik volg het prima. En al meer dan een jaar. Jij bent zelf ook niet vies van een beetje provocatie, dus ik hoop dat je dan zo sportief bent om niet bij elk wissewasje aan de bel te trekken. Als je het echt zo schockeerd dat Monique je voor een racist uitmaakt, moet je maar es gaan nadenken hoe je zelf op mensen overkomt. Daar hou ik het bij, wil er geen woorden meer aan verspillen. Ik hoop alleen dat jullie je wat indimmen. Ben wel weer es toe aan een goedlopend reli-topic.
Waarschijnlijk kan ik het wel toelichten, maar zul je je fout, die je mijns inziens toch echt heb gemaakt, niet zien.quote:Op zondag 3 april 2005 19:46 schreef Akkersloot het volgende:
En nu wacht ik op de toelichting van Dominique waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheïsten bestaan niet".![]()
De hete zomer van 2005.quote:Op zondag 3 april 2005 19:51 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn god, twee dagen mooi weer en heel Fok! loopt te rellen, Dat belooft wat, als het zomer wordt...
Ik weet eigenlijk geen donder van wat er allemaal in de bijbel staat. Ben ooit in de bieb gaan zitten en begonnen met lezen. Ik geloof dat ik halverwege Genesis ben gekomen. Verder nog een beetje gebladerd in de Apocalyps en dat was het wel.quote:Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel goddeloze teksten er in de bijbel staan.
Dank Uquote:Op zondag 3 april 2005 19:55 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het is inderdaad ongepast om Akkersloot ongefundeerd racist te noemen. Het lijkt mij dan ook het best als het gewraakte woordje verwijderd wordt.
Ja, mn meel is nog niet aangemaakt. Maar ik vind het ook onzin dat je over zoiets pietluttigs mij mail zou moeten sturen. Je zit hier ook constant gelovigen te beledigen met je met spot en disrespect doorspekte posts, en van hen krijg ik ook geen mailtjes. Je probeert het elke keer goed te lullen, maar feit is dat je gewoon geen respect hebt voor gelovigen. En toch verwacht je wel dat andere mensen jou met respect behandelen...beetje naief, vind je niet? Bovendien vond ik de term "racist" behoorlijk meevallen. Maar dat zul je wel niet met me eens zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 19:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je krijgt mail.
edit- dus niet want ik kan je email adres niet vinden in je profiel.
Ik laat mij niet voor een racist uitmaken. Hoe moet ik het verklaren dat ik wél voor een racist uitgemaakt mag worden. Omdat ik twee "heilige" personen geestesziek noem of zo. Wat geen enkele reden kan zijn aangezien ik als niet-gelovige gewoon mag geloven dat hun "visioenen" met een geestesziekte verklaard kan worden. Dat ik iemand achterlijk heb genoemd. Als ik toe kan lichten dat ik iemand achterlijk vindt, noem ik die persoon gewoon achterlijk. Laat Dominique eerst maar eens toelichten waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheisten bestaan niet".
Het komt er dus gewoon op neer van als volgens je een godsdienststichter met "visioenen" geestesziek is dat je hier gewoon vogelvrij bentquote:Op maandag 4 april 2005 00:20 schreef Haushofer het volgende:
Ja, mn meel is nog niet aangemaakt. Maar ik vind het ook onzin dat je over zoiets pietluttigs mij mail zou moeten sturen. Je zit hier ook constant gelovigen te beledigen met je met spot en disrespect doorspekte posts, en van hen krijg ik ook geen mailtjes. Je probeert het elke keer goed te lullen, maar feit is dat je gewoon geen respect hebt voor gelovigen. En toch verwacht je wel dat andere mensen jou met respect behandelen...beetje naief, vind je niet? Bovendien vond ik de term "racist" behoorlijk meevallen. Maar dat zul je wel niet met me eens zijn.
Dat is geen citaat van mij. Wederom, leg mij geen woorden in de mond.quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het komt er dus gewoon op neer van als volgens je een godsdienststichter met "visioenen" geestesziek is dat je hier gewoon vogelvrij bent
Of moet ik soms net zo dom mee lullen als Alicey die schrijft dat "de islam en het christendom langzaam uit elkaar zijn gegroeid"
Correct!quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het komt er dus gewoon op neer van als volgens je een godsdienststichter met "visioenen" geestesziek is dat je hier gewoon vogelvrij bent
quote:Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
Dat is geen citaat van mij. Wederom, leg mij geen woorden in de mond.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:54 schreef Alicey het volgende:
[Allah/JHWH wordt gezien als de schepper, alpha en omega. maar buiten dat zijn er echt veel verschillen tussen beiden religies]
Ze zijn wel beiden uit dezelfde bron ontstaan, en inderdaad zijn er in de loop der tijd grote verschillen ontstaan.
Als ik een geestesziek persoon (met "visioenen") maar een geestesziek persoon mag noemen, ook al is het een zogenaamde "profeet" zonder vogelvrij verklaard te worden voor termen als 'racist'quote:Op maandag 4 april 2005 19:38 schreef Reya het volgende:
Ik heb iets van "waard" en "gasten" in mijn hoofd, Akkersloot.
Kijk, het gaat helemaal niet om je mening an sich. Het gaat om de manier waarop je je mening brengt, en hoeveel ruimte je laat voor discussie. Constant bestempel je jouw lezing op bepaalde zaken als de enige waarheid, en zie je mensen die daar tegenin gaan welhaast als afvalligen. Zoiets kan in een wetenschap als wiskunde, maar zeker niet in levensbeschouwing, waar er simpelweg geen universele waarheid bestaat. We kunnen het met zijn alleen eens zijn dat er geen bewijs is voor zowel dat God bestaat als dat hij niet bestaat. Mijn kijk op een forum als WFL is dat je in de eerste plaats ook naar zulk soort feiten handelt. Misschien moet je je er eens bij neerleggen dat er geen universele waarheid op dat punt bestaat, en dat die waarschijnlijk ook nooit zal worden gevonden.
Hoe lang strekt die "in de loop der tijd" ?quote:Op maandag 4 april 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Dat is toch iets heel anders dan de "vertaling" die jij er van maakt.
Het begin van de aangehaalde "in de loop der tijd" begint zo ongeveer na Abraham.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe lang strekt die "in de loop der tijd" ?
Als je dat nu goed zou onderbouwen en ook in discussie wilde gaanquote:Op maandag 4 april 2005 19:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik een geestesziek persoon (met "visioenen") maar een geestesziek persoon mag noemen, ook al is het een zogenaamde "profeet" zonder vogelvrij verklaard te worden voor termen als 'racist'
Jij gelooft dus dat Abraham bestaan heeft ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Het begin van de aangehaalde "in de loop der tijd" begint zo ongeveer na Abraham.
"visioenen".quote:Op maandag 4 april 2005 20:26 schreef Reya het volgende:
Als je dat nu goed zou onderbouwen en ook in discussie wilde gaan![]()
Lieve Akje,quote:Op maandag 4 april 2005 21:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Jij gelooft dus dat Abraham bestaan heeft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |