abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2005 @ 19:46:26 #151
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25960520
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:35 schreef Alicey het volgende:
In dat geval zou je beargumenteerd terug kunnen antwoorden. Je bent zelf ook niet vies van andere forum-gebruikers beledigen
Dat zal dan gefundeerd zijn wat ik dan kan toelichten. Als iemand achterlijk is, durf ik hem best achterlijk te noemen. Ik heb iemand achterlijk genoemd die meent dat de oorlog in Irak (tegen Sadam Hoessein het werk is van christenen en joden. Omdat ook niet-christenen en niet-joden, zoals ondergetekende, voor de bevrijding van Irak is heb ik die persoon achterlijk genoemd. Hiermede het dus hebbende toegelicht).

En nu wacht ik op de toelichting van Dominique waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheïsten bestaan niet".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_25960537
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat je het gevolgd hebt, maar ik werd door Dominique uitgemaakt voor een racist.

Daar kan "direkt en provocerend" niet op slaan. Vanwege de simpele reden dat ik geen racist ben.
Ja, ik volg het prima. En al meer dan een jaar. Jij bent zelf ook niet vies van een beetje provocatie, dus ik hoop dat je dan zo sportief bent om niet bij elk wissewasje aan de bel te trekken. Als je het echt zo schockeerd dat Monique je voor een racist uitmaakt, moet je maar es gaan nadenken hoe je zelf op mensen overkomt. Daar hou ik het bij, wil er geen woorden meer aan verspillen. Ik hoop alleen dat jullie je wat indimmen. Ben wel weer es toe aan een goedlopend reli-topic.
  zondag 3 april 2005 @ 19:49:04 #153
60090 Akkersloot
pi_25960574
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:44 schreef SingleCoil het volgende:
Akkie, kom op, we hadden het net ergens over. Als D domme dingen doet kun je ze ook gewoon negeren.
Ik negeer niet wanneer zelfs D.mij voor een racist uitmaakt. En zelfs een bijbelvers aanhaalt om zijn gelijk te halen. Ja zelfs een vermeend goddelijk boek aanhaalt om de Kloon van God Akkersloot een racist te noemen
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 3 april 2005 @ 19:51:08 #154
60090 Akkersloot
pi_25960625
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik volg het prima. En al meer dan een jaar. Jij bent zelf ook niet vies van een beetje provocatie, dus ik hoop dat je dan zo sportief bent om niet bij elk wissewasje aan de bel te trekken. Als je het echt zo schockeerd dat Monique je voor een racist uitmaakt, moet je maar es gaan nadenken hoe je zelf op mensen overkomt. Daar hou ik het bij, wil er geen woorden meer aan verspillen. Ik hoop alleen dat jullie je wat indimmen. Ben wel weer es toe aan een goedlopend reli-topic.
Je krijgt mail.
edit- dus niet want ik kan je email adres niet vinden in je profiel.

Ik laat mij niet voor een racist uitmaken. Hoe moet ik het verklaren dat ik wél voor een racist uitgemaakt mag worden. Omdat ik twee "heilige" personen geestesziek noem of zo. Wat geen enkele reden kan zijn aangezien ik als niet-gelovige gewoon mag geloven dat hun "visioenen" met een geestesziekte verklaard kan worden. Dat ik iemand achterlijk heb genoemd. Als ik toe kan lichten dat ik iemand achterlijk vindt, noem ik die persoon gewoon achterlijk. Laat Dominique eerst maar eens toelichten waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheisten bestaan niet".

[ Bericht 31% gewijzigd door Akkersloot op 03-04-2005 19:56:47 ]
  zondag 3 april 2005 @ 19:51:23 #155
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_25960629
Mijn god, twee dagen mooi weer en heel Fok! loopt te rellen, Dat belooft wat, als het zomer wordt...
Mu!
pi_25960678
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:46 schreef Akkersloot het volgende:

En nu wacht ik op de toelichting van Dominique waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheïsten bestaan niet".
Waarschijnlijk kan ik het wel toelichten, maar zul je je fout, die je mijns inziens toch echt heb gemaakt, niet zien.
  zondag 3 april 2005 @ 19:53:49 #157
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25960692
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:51 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn god, twee dagen mooi weer en heel Fok! loopt te rellen, Dat belooft wat, als het zomer wordt...
De hete zomer van 2005.
pi_25960731
Maar goed, het is inderdaad ongepast om Akkersloot ongefundeerd racist te noemen. Het lijkt mij dan ook het best als het gewraakte woordje verwijderd wordt.
pi_25960769
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel goddeloze teksten er in de bijbel staan.
Ik weet eigenlijk geen donder van wat er allemaal in de bijbel staat. Ben ooit in de bieb gaan zitten en begonnen met lezen. Ik geloof dat ik halverwege Genesis ben gekomen. Verder nog een beetje gebladerd in de Apocalyps en dat was het wel.
Er zijn natuurlijk wel wat sites waar je, voor in een discussie, wat belastend materiaal kunt verzamelen.

Goddeloze teksten in de bijbel? alleen als je God losweekt uit wat er in de bijbel staat, een ideaal beeld van God met waarden en normen van, en ná de Verlichting maakt, en aan de hand daarvan de heilige teksten subjectief beoordeeld.
  zondag 3 april 2005 @ 19:57:54 #160
60090 Akkersloot
pi_25960795
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:55 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het is inderdaad ongepast om Akkersloot ongefundeerd racist te noemen. Het lijkt mij dan ook het best als het gewraakte woordje verwijderd wordt.
Dank U
pi_25967623
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je krijgt mail.
edit- dus niet want ik kan je email adres niet vinden in je profiel.

Ik laat mij niet voor een racist uitmaken. Hoe moet ik het verklaren dat ik wél voor een racist uitgemaakt mag worden. Omdat ik twee "heilige" personen geestesziek noem of zo. Wat geen enkele reden kan zijn aangezien ik als niet-gelovige gewoon mag geloven dat hun "visioenen" met een geestesziekte verklaard kan worden. Dat ik iemand achterlijk heb genoemd. Als ik toe kan lichten dat ik iemand achterlijk vindt, noem ik die persoon gewoon achterlijk. Laat Dominique eerst maar eens toelichten waarom hij mij een racist noemde in het topic "fundamentalistische atheisten bestaan niet".
Ja, mn meel is nog niet aangemaakt. Maar ik vind het ook onzin dat je over zoiets pietluttigs mij mail zou moeten sturen. Je zit hier ook constant gelovigen te beledigen met je met spot en disrespect doorspekte posts, en van hen krijg ik ook geen mailtjes. Je probeert het elke keer goed te lullen, maar feit is dat je gewoon geen respect hebt voor gelovigen. En toch verwacht je wel dat andere mensen jou met respect behandelen...beetje naief, vind je niet? Bovendien vond ik de term "racist" behoorlijk meevallen. Maar dat zul je wel niet met me eens zijn.
pi_25972055
Oh, ik vind Akkersloot overigens geen racist. Bij deze.
  maandag 4 april 2005 @ 18:59:53 #163
60090 Akkersloot
pi_25982891
quote:
Op maandag 4 april 2005 00:20 schreef Haushofer het volgende:
Ja, mn meel is nog niet aangemaakt. Maar ik vind het ook onzin dat je over zoiets pietluttigs mij mail zou moeten sturen. Je zit hier ook constant gelovigen te beledigen met je met spot en disrespect doorspekte posts, en van hen krijg ik ook geen mailtjes. Je probeert het elke keer goed te lullen, maar feit is dat je gewoon geen respect hebt voor gelovigen. En toch verwacht je wel dat andere mensen jou met respect behandelen...beetje naief, vind je niet? Bovendien vond ik de term "racist" behoorlijk meevallen. Maar dat zul je wel niet met me eens zijn.
Het komt er dus gewoon op neer van als volgens je een godsdienststichter met "visioenen" geestesziek is dat je hier gewoon vogelvrij bent

Of moet ik soms net zo dom mee lullen als Alicey die schrijft dat "de islam en het christendom langzaam uit elkaar zijn gegroeid" (terwijl je als niet-moslim toch alleen maar in Mohammed als zijnde een islamitische "profeet" gelooft en je de "islamitische profeten" Adam, Noach, Abraham, Mozes, David en Jezus toch alleen als sprookjes kan bestempelen ).
  maandag 4 april 2005 @ 19:06:47 #164
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25983076
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het komt er dus gewoon op neer van als volgens je een godsdienststichter met "visioenen" geestesziek is dat je hier gewoon vogelvrij bent

Of moet ik soms net zo dom mee lullen als Alicey die schrijft dat "de islam en het christendom langzaam uit elkaar zijn gegroeid"
Dat is geen citaat van mij. Wederom, leg mij geen woorden in de mond.
pi_25983610
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Correct!
En niet alleen hier maar over de hele wereld word je als geestesziek beschouwd.
Het zijn dan ook sterke benen die de kracht hebben door te gaan.
Maar de meesten worden opgesloten in inrichtingen. Slechts in o.a. het liberale Nederland bestaat de mogelijkheid je mening te blijven verkondigen: Lou de palingboer, Jomanda e.d. En je krijgt natuurlijk wel dat je met dit soort wereldverbeteraars wordt geassocieerd of je het wel of niet wilt.
Zo van: 'Daar heb je d'r weer eentje'.
  maandag 4 april 2005 @ 19:34:56 #166
60090 Akkersloot
pi_25983737
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef Alicey het volgende:
Dat is geen citaat van mij. Wederom, leg mij geen woorden in de mond.
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 07:54 schreef Alicey het volgende:

[Allah/JHWH wordt gezien als de schepper, alpha en omega. maar buiten dat zijn er echt veel verschillen tussen beiden religies]

Ze zijn wel beiden uit dezelfde bron ontstaan, en inderdaad zijn er in de loop der tijd grote verschillen ontstaan.
  maandag 4 april 2005 @ 19:38:03 #167
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25983814
Ik heb iets van "waard" en "gasten" in mijn hoofd, Akkersloot.

Kijk, het gaat helemaal niet om je mening an sich. Het gaat om de manier waarop je je mening brengt, en hoeveel ruimte je laat voor discussie. Constant bestempel je jouw lezing op bepaalde zaken als de enige waarheid, en zie je mensen die daar tegenin gaan welhaast als afvalligen. Zoiets kan in een wetenschap als wiskunde, maar zeker niet in levensbeschouwing, waar er simpelweg geen universele waarheid bestaat. We kunnen het met zijn alleen eens zijn dat er geen bewijs is voor zowel dat God bestaat als dat hij niet bestaat. Mijn kijk op een forum als WFL is dat je in de eerste plaats ook naar zulk soort feiten handelt. Misschien moet je je er eens bij neerleggen dat er geen universele waarheid op dat punt bestaat, en dat die waarschijnlijk ook nooit zal worden gevonden.
  maandag 4 april 2005 @ 19:52:09 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25984174
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

[..]
Dat is toch iets heel anders dan de "vertaling" die jij er van maakt.
  maandag 4 april 2005 @ 19:55:51 #169
60090 Akkersloot
pi_25984241
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:38 schreef Reya het volgende:
Ik heb iets van "waard" en "gasten" in mijn hoofd, Akkersloot.

Kijk, het gaat helemaal niet om je mening an sich. Het gaat om de manier waarop je je mening brengt, en hoeveel ruimte je laat voor discussie. Constant bestempel je jouw lezing op bepaalde zaken als de enige waarheid, en zie je mensen die daar tegenin gaan welhaast als afvalligen. Zoiets kan in een wetenschap als wiskunde, maar zeker niet in levensbeschouwing, waar er simpelweg geen universele waarheid bestaat. We kunnen het met zijn alleen eens zijn dat er geen bewijs is voor zowel dat God bestaat als dat hij niet bestaat. Mijn kijk op een forum als WFL is dat je in de eerste plaats ook naar zulk soort feiten handelt. Misschien moet je je er eens bij neerleggen dat er geen universele waarheid op dat punt bestaat, en dat die waarschijnlijk ook nooit zal worden gevonden.
Als ik een geestesziek persoon (met "visioenen") maar een geestesziek persoon mag noemen, ook al is het een zogenaamde "profeet" zonder vogelvrij verklaard te worden voor termen als 'racist'
  maandag 4 april 2005 @ 19:57:14 #170
60090 Akkersloot
pi_25984270
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Dat is toch iets heel anders dan de "vertaling" die jij er van maakt.
Hoe lang strekt die "in de loop der tijd" ?
  maandag 4 april 2005 @ 20:17:34 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25984782
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoe lang strekt die "in de loop der tijd" ?
Het begin van de aangehaalde "in de loop der tijd" begint zo ongeveer na Abraham.
  maandag 4 april 2005 @ 20:26:09 #172
66825 Reya
Fier Wallon
pi_25984995
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:55 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik een geestesziek persoon (met "visioenen") maar een geestesziek persoon mag noemen, ook al is het een zogenaamde "profeet" zonder vogelvrij verklaard te worden voor termen als 'racist'
Als je dat nu goed zou onderbouwen en ook in discussie wilde gaan
  maandag 4 april 2005 @ 21:17:22 #173
60090 Akkersloot
pi_25986162
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
Het begin van de aangehaalde "in de loop der tijd" begint zo ongeveer na Abraham.
Jij gelooft dus dat Abraham bestaan heeft ?
  maandag 4 april 2005 @ 21:18:12 #174
60090 Akkersloot
pi_25986189
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:26 schreef Reya het volgende:
Als je dat nu goed zou onderbouwen en ook in discussie wilde gaan
"visioenen".
  maandag 4 april 2005 @ 21:22:24 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25986297
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:17 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Jij gelooft dus dat Abraham bestaan heeft ?
Lieve Akje,

Het lijkt mij redelijkerwijs aannemelijk dat er een persoon Abraham heeft bestaan. Hoewel ik niet zie wat daar zo relevant aan is, zal ik jouw spelletje meespelen, en gewoon netjes de volgende belediging afwachten.

Kusjes,
Je eigen Alicey-konijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')