abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:50:05 #251
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26078517
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Ik kan hem trouwens ook aanpassen in iets als "Het grote Akkersloot-topic" als je dat beter vindt of als je zelf nog suggesties hebt die de lading dekken.
Net als elke user heb ik gewoon het recht om een topic te openen en zelf een titel uit te zoeken.

Gewoon mijn titel terug dus a.u.b.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:19:39 #252
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26079356
als iemand zegt: god bestaat.. dan mag hij dat gaan bewijzen. Inderdaad. Als iemand zegt: mohammed had visoenen.. dan mag hij dat bewijzen jah. Als jij echter stelt: mohammed was geestesziek.. dan mag jij dat bewijzen, dan zeg je niet tegen anderen dat zij maar moeten bewijzen dat dat niet zo was, want dat is omkering van bewijslast.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:16 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26080637
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Net als elke user heb ik gewoon het recht om een topic te openen en zelf een titel uit te zoeken.

Gewoon mijn titel terug dus a.u.b.
Het gaat niet meer over het onderwerp dat blijkt uit de oorspronkelijke titel..
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:22:23 #254
60090 Akkersloot
pi_26081137
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:19 schreef DionysuZ het volgende:
als iemand zegt: god bestaat.. dan mag hij dat gaan bewijzen. Inderdaad. Als iemand zegt: mohammed had visoenen.. dan mag hij dat bewijzen jah. Als jij echter stelt: mohammed was geestesziek.. dan mag jij dat bewijzen, dan zeg je niet tegen anderen dat zij maar moeten bewijzen dat dat niet zo was, want dat is omkering van bewijslast.
Als of het alternatief "mohammed en paulus waren leugenaars" een beter alternatief is.

Overigens moet één van die "profeten" geestesziek of een leugenaar zijn. Of God moet natuurlijk schizofreen zijn. Of moet ik ook bewijzen dat God niet schizofreen is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:28:40 #255
60090 Akkersloot
pi_26081309
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet meer over het onderwerp dat blijkt uit de oorspronkelijke titel..
Maar waarom moet het dan "de verzamelde preken van Akkersloot" zijn.

Maak er dan van "Niet-moslim: "De islam is van Ismaël"" als je met "Niet-moslim alicey: "De islam is van Ismaël" persoonlijk aangevallen voelt.

Ik begrijp trouwens niet waarom je zo moeilijk doet over mijn topic. Dankzij dat topic ben je toch ook overtuigd geraakt dat het "de islam is van ismaël, volgens de islamitische overlevering " moet zijn. Dat lukte immers niet met de discussie hier in de wfl.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:33:37 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26081457
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Maar waarom moet het dan "de verzamelde preken van Akkersloot" zijn.

Maak er dan van "Niet-moslim: "De islam is van Ismaël"" als je met "Niet-moslim alicey: "De islam is van Ismaël" persoonlijk aangevallen voelt.
Mijn naam verwijderen maakt het topic niet breder.
quote:
Ik begrijp trouwens niet waarom je zo moeilijk doet over mijn topic. Dankzij dat topic ben je toch ook overtuigd geraakt dat het "de islam is van ismaël, volgens de islamitische overlevering " moet zijn. Dat lukte immers niet met de discussie hier in de wfl.
Wat er feitelijk aan de hand is, is dat jij viel over een zin van mij, zonder te willen begrijpen wat ik bedoelde met die zin. Ik ben dus nergens van overtuigd geraakt, en het openen van de topic was imo dan ook overbodig geweest. Uit de topic blijkt wel dat we in principe overeenstemmen, maar dat jij per se wil dat ik dat op een bepaalde manier zeg, waar we het niet over eens zijn. Einde on-topic discussie.

Daarna is de topic verder gegaan richting andere onderwerpen. Gezien het niet inhoudsloos is, wilde ik er geen slot op zetten of on-topic reacties forceren, dus heb ik de tt gewijzigd.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:34:55 #257
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26081492
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dankzij dat topic ben je toch ook overtuigd geraakt dat het "de islam is van ismaël, volgens de islamitische overlevering " moet zijn.
Nee, dat heet 'Humouring the child'....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:31:47 #258
60090 Akkersloot
pi_26083060
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
Wat er feitelijk aan de hand is, is dat jij viel over een zin van mij, zonder te willen begrijpen wat ik bedoelde met die zin. Ik ben dus nergens van overtuigd geraakt, en het openen van de topic was imo dan ook overbodig geweest. Uit de topic blijkt wel dat we in principe overeenstemmen, maar dat jij per se wil dat ik dat op een bepaalde manier zeg, waar we het niet over eens zijn. Einde on-topic discussie.
Zoals jij het schreef las ik echt dat je meende dat de islam ontstaan zou zijn ten tijd van Ismaël (die zelfs niet bestaan heeft, dat voor op). Met je posts vergezeld laten gaan met "je forum konijntje" wist ik ook niet of dat je het allemaal meende. Omdat het Abraham, isaac ismaël verhaal in te brede kringen voor waar wordt gehouden (dan houden ze het nog op de oorsprong van de arabieren, dat dan weer vaak verward wordt met moslims) heb ik besloten om er een topic van te maken.

En al zou ik begrepen hebben dat je het niet meende dan is het nog een topic waard. Aangezien mensen die met die sprookjes zijn opgevoed ook niet anders weten eer hen wordt gewezen op de mogelijkheid dat Mohammed gewoon de stichter was en zijn verhaaltjes, zoals over abraham en ismael, gewoon verhaaltjes zijn.
quote:
Daarna is de topic verder gegaan richting andere onderwerpen. Gezien het niet inhoudsloos is, wilde ik er geen slot op zetten of on-topic reacties forceren, dus heb ik de tt gewijzigd.
Maar je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag waarom de titel dan moet zijn "uit de verzamelde preken van Akkersloot".

Elk forumlid heeft het recht om eentopic te openen en zelf een titel uit te kiezen. Ik eis dan ook dat de titel weer wordt "Niet-moslim: De islam is van Ismaël".

Wat denk je met dit gedoe op te schieten ? Akkersloot is dus weldegelijk vogelvrij op fok.

Dank je (maar niet echt).
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:38:34 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26083261
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zoals jij het schreef las ik echt dat je meende dat de islam ontstaan zou zijn ten tijd van Ismaël (die zelfs niet bestaan heeft, dat voor op).
Als ik er nu op reageer krijgen we waarschijnlijk weer hetzelfde woordspelletje.
quote:
Met je posts vergezeld laten gaan met "je forum konijntje" wist ik ook niet of dat je het allemaal meende.
Howel konijntjes het leven niet al te serieus nemen, zijn ze meestal wel duidelijk als ze grapjes maken.
quote:
Omdat het Abraham, isaac ismaël verhaal in te brede kringen voor waar wordt gehouden (dan houden ze het nog op de oorsprong van de arabieren, dat dan weer vaak verward wordt met moslims) heb ik besloten om er een topic van te maken.
Weet je dat dit toch al anders klinkt?
quote:
En al zou ik begrepen hebben dat je het niet meende dan is het nog een topic waard. Aangezien mensen die met die sprookjes zijn opgevoed ook niet anders weten eer hen wordt gewezen op de mogelijkheid dat Mohammed gewoon de stichter was en zijn verhaaltjes, zoals over abraham en ismael, gewoon verhaaltjes zijn.
Verhaaltjes ontstaan echter ook niet uit vacuum.
quote:
Maar je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag waarom de titel dan moet zijn "uit de verzamelde preken van Akkersloot".
Omdat je diverse eigen standpunten verkondigt.
quote:
Elk forumlid heeft het recht om eentopic te openen en zelf een titel uit te kiezen.
Wanneer de titel niet bij de inhoud van de topic blijkt te passen, zal de titel echter worden aangepast naar iets anders, eventueel in overleg met ts.
quote:
Ik eis dan ook dat de titel weer wordt "Niet-moslim: De islam is van Ismaël".
Wat je eerder in deze post beweerde vond ik wel een goede. Misschien doe ik daar wel iets mee.
quote:
Wat denk je met dit gedoe op te schieten ?
Dit was geen retorische vraag?
quote:
Akkersloot is dus weldegelijk vogelvrij op fok.
Op welke manier is Akkersloot vogelvrij?
quote:
Dank je (maar niet echt).
Ik ben de beroerdste niet (Maar dan wel echt).
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:54:38 #260
60090 Akkersloot
pi_26083707
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Omdat je diverse eigen standpunten verkondigt.
Nog geen rechtvaardiging om dat preken te noemen.
quote:
Ik ben de beroerdste niet (Maar dan wel echt).
Dank.
pi_26101114
Het lukt me niet meer om de fouten uit het topic entanglement te halen.
Ik probeer de tekens ipv quotes weg te halen.
Ik word direct van het forum afgegooid.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:15:22 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26101205
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:12 schreef Yosomite het volgende:
Het lukt me niet meer om de fouten uit het topic entanglement te halen.
Ik probeer de tekens ipv quotes weg te halen.
Ik word direct van het forum afgegooid.
Dat kan kloppen.. Het editen van grote lappen tekst levert vaak database errors op. Waar staan precies de foutjes, ik wil het ook nog wel een keertje proberen?
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:38:07 #263
60090 Akkersloot
pi_26101765
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:

[Als je stelt dat het christendom en de islam vanaf Abraham uit elkaar zijn gegroeid geloof je dus dat de persoon Abraham iets met de islam (en het christendom overigens) te maken had. Met andere woorden je gelooft dus gewoon in het sprookje dat Mohammed verteld heeft. Of zeg je alleen maar dat Abraham iets met de islam te maken heeft gehad om maar niet "respectloos" te posten ]

Lieve Akje,

In je post bemerk ik een vorm van een obsessie. Blijkbaar is het voor jou heel relevant om te weten of iemand gelooft of de persoon Abraham al dan niet bestaan heeft. Verder zit er in je post een drogreden, ik ga dit even toelichten met behulp van een zakje paaseitjes (Dit omdat mijn eigen zakje op is ).

Stel dat ik een zakje paaseitjes heb met pure en witte paaseitjes (Melkchocolade-eitjes houd ik niet van, dus die doen deze keer niet mee). Dat ik een puur eitje uit het zakje eet wil geenszins zeggen dat ik de andere eitjes uit het zakje ook eet. Hoewel ik paaseitjes erg lekker vind, houd ik er weer niet van om alles op te eten.

Kusjes,
Je eigen konijntje Alicey (Konijntjes vinden trouwens mensen soms best raar).
Betreffende je naamswijziging van mijn topic.

Ik zou, nadruk zou, dan wel kunnen denken dat je het zelf niet geloofde, maar dit topic wordt ook door anderen gelezen. Ik stelde dus gewoon een vraag en ik hoopte dus ook een gewoon antwoord te krijgen.

Dat had ik niet gehad en ik heb dus het topic "Niet-moslim Alicey:"de islam is van Ismaël"" geopend. Na lang -edit-- met "waar maak je je druk om" heb ik dan toch een antwoord gekregen. Je eerste naamswijziging van het topic "uit de preken van akkersloot" was natuurlijk belachelijk. Maar gezien topics ook als "naslagwerk" gebruikt kunnen worden (ik vind het wel handig om te linken als een niet-moslim iets over Mohammed's sprookjesfiguren Abraham en Ismaël voor waar aanneemt) . Daarom het verzoek om de titel van mijn (...) topic te veranderen in "Niet-moslim: "De islam is van Ismaël".

Bij voorbaat dank.
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:54:36 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26103461
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Betreffende je naamswijziging van mijn topic.
Het eigendom van topics ligt volgens mij bij Danny..
quote:
Ik zou, nadruk zou, dan wel kunnen denken dat je het zelf niet geloofde, maar dit topic wordt ook door anderen gelezen. Ik stelde dus gewoon een vraag en ik hoopte dus ook een gewoon antwoord te krijgen.

Dat had ik niet gehad en ik heb dus het topic "Niet-moslim Alicey:"de islam is van Ismaël"" geopend. Na lang -edit-- met "waar maak je je druk om" heb ik dan toch een antwoord gekregen. Je eerste naamswijziging van het topic "uit de preken van akkersloot" was natuurlijk belachelijk. Maar gezien topics ook als "naslagwerk" gebruikt kunnen worden (ik vind het wel handig om te linken als een niet-moslim iets over Mohammed's sprookjesfiguren Abraham en Ismaël voor waar aanneemt) . Daarom het verzoek om de titel van mijn (...) topic te veranderen in "Niet-moslim: "De islam is van Ismaël".

Bij voorbaat dank.
De huidige titel dekt de lading lijkt mij. Als je oveirgens een specifieke titel aan een topic wilt geven in een reactie kan dit met [ url=http://forum.fok.nl/topic/111111]Geef hier een titel[ /url].
pi_26104388
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat kan kloppen.. Het editen van grote lappen tekst levert vaak database errors op. Waar staan precies de foutjes, ik wil het ook nog wel een keertje proberen?
4. Wat is een foton
Krachten binnen atomen: volgende regel: rondom <<vast>>
Gequantizeerd gedrag: laatste regel: rondom <<vreemd>>
Deeltjes: 1e regel: rondom <<spin>>

onder figuur 10:
2e regel NZ rechthoeken: een verbindingsstreepje
2 regels verder: <<linksom>>

onder figuur 13:
1e regel: rondom <<te zien>>

5. quantum entanglement:
2e paragraaf: 2e regel: rondom <<entangled>>
5e paragraaf: 1e regel: rondom <<communicatie>>

bedankt alvast, als het lukt en anders ook, voor de moeite.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:41:53 #266
60090 Akkersloot
pi_26104665
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Het eigendom van topics ligt volgens mij bij Danny..
Dooddoenertje.

"Niet-moslim: "De islam is van Ismaël""

OVer abraham, isaac en ismael staat zelfs al een topic open.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:52:43 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26105031
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dooddoenertje.
Correctie van stelling.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:55:24 #268
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26105110
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:32 schreef Yosomite het volgende:

[..]

4. Wat is een foton
Krachten binnen atomen: volgende regel: rondom <<vast>>
Gequantizeerd gedrag: laatste regel: rondom <<vreemd>>
Deeltjes: 1e regel: rondom <<spin>>

onder figuur 10:
2e regel NZ rechthoeken: een verbindingsstreepje
2 regels verder: <<linksom>>

onder figuur 13:
1e regel: rondom <<te zien>>

5. quantum entanglement:
2e paragraaf: 2e regel: rondom <<entangled>>
5e paragraaf: 1e regel: rondom <<communicatie>>

bedankt alvast, als het lukt en anders ook, voor de moeite.
Helaas, de tekst is te groot.. Ik krijg ook databeest errors (Konijntjes zijn bang voor databeesten, omdat het rovers zijn).
pi_26112645
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Helaas, de tekst is te groot.. Ik krijg ook databeest errors (Konijntjes zijn bang voor databeesten, omdat het rovers zijn).
Jammer.
Gaat dit ook op voor het Wiki verhaal? Want dan is de meerwaarde snel weg.

Zeker als mijn volgende post: << mag je bij verhoren overgaan tot het martelen van terroristen>> als boekwerk verschijnt op Fok.
Of: Is het toegestaan om baby's te ontwerpen?
Of: komen vleeseters in de hemel?
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:57:48 #270
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26112705
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:55 schreef Yosomite het volgende:

[..]

Jammer.
Gaat dit ook op voor het Wiki verhaal? Want dan is de meerwaarde snel weg.
Nee, bij de Wiki is het geen probleem om grote stukken tekst te editen. Bovendien kun je in de Wiki stukken tekst per hoofdstuk bewerken.
quote:
Zeker als mijn volgende post: << mag je bij verhoren overgaan tot het martelen van terroristen>> als boekwerk verschijnt op Fok.
Of: Is het toegestaan om baby's te ontwerpen?
Of: komen vleeseters in de hemel?
Huh?? Ik snap je even niet.
pi_26113393
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:57 schreef Alicey het volgende:

Huh?? Ik snap je even niet.
Zolang het maar <<even>> is.
Nu snap je me al weer wel
  zondag 10 april 2005 @ 01:14:33 #272
95608 Speth
Rorschach
pi_26114433
De dood is niet erg

Goede spelling is niet meer van belang? Had liever zijn post geedit om zijn zwakzinnige fouten te verwijderen.

Een taalpurist zou ik zijn als ik overal trema's zou eisen, of zou zeuren om ontbrekende komma's, dit waren echter fouten van een ergeniswekkend dom niveau.
pi_26114771
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Speth het volgende:
De dood is niet erg

Goede spelling is niet meer van belang? Had liever zijn post geedit om zijn zwakzinnige fouten te verwijderen.

Een taalpurist zou ik zijn als ik overal trema's zou eisen, of zou zeuren om ontbrekende komma's, dit waren echter fouten van een ergeniswekkend dom niveau.
ergerniswekkend

[ Bericht 8% gewijzigd door Yosomite op 10-04-2005 02:04:22 ]
  zondag 10 april 2005 @ 05:04:52 #274
95608 Speth
Rorschach
pi_26116373
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:38 schreef Yosomite het volgende:

[..]

ergerniswekkend
.. of als ik zou zeuren om typo's.

Ik doelde dus op het onvermogen het verschil te zien tussen de woorden "dan" en "als", en het gebruikelijke gebrek aan intelligentie dat daarmee gepaard gaat.
pi_26116886
quote:
Op zondag 10 april 2005 05:04 schreef Speth het volgende:

[..]

.. of als ik zou zeuren om typo's.

Ik doelde dus op het onvermogen het verschil te zien tussen de woorden "dan" en "als", en het gebruikelijke gebrek aan intelligentie dat daarmee gepaard gaat.
Een taal leeft. En er zijn dus continu veranderingen.
Nieuwe woorden komen, oude verdwijnen. Nieuw constructies worden gebouwd.
Ik vind de sms taal af en toe ook verschrikkelijk.
Zeker als ik die in geschreven stukken zie.
En toch gaat het die kant op. En niet alleen in het Nederlands, ook in het Engels zie je het gebeuren.
Taal purisme is zodoende is uistervende stroming, de strijd van een enkeling die waarde hecht aan oude tijden die lang voorbij zijn.

Ik lees hier ook een enigszins misplaatst vooroordeel tegen mensen die dan en als willekeurig gebruiken. Mijns inziens onterecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')