Terug Vind Postquote:
Bedankt zeer hulpvaardige heerser van Ankh-Morpork. Maar bedoel je niet bookmarks en lag het er niet dik bovenop dat het retorisch bedoeld was? Daarnaast fixen ze die bookmarks eerst maar zodat ze in my active topics komen. Sowieso kun je natuurlijk van mening verschillen over of iets onnodig is of niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een onnodig iets sinds de introductie van My Active Topics..
Voort te zetten ? En de bewuste topics zijn ineens niet gesloten. Heb er toch zo af en toe naar verwezen.quote:Ik dacht dat dit FB was? Er wordt toch altijd geroepen niet de discussie in Feedback voort te zetten?
My point exactly. Ga dus lekker in die niet-gesloten topics zitten neuzelen in plaats van in FB.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voort te zetten ? En de bewuste topics zijn ineens niet gesloten. Heb er toch zo af en toe naar verwezen.
De benadering is alles behalve levensbeschouwelijk, ook zie ik niet in wat de discussiewaarde is n.a.v. de OP. Misschien komt die echter nog, wie weet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:20 schreef Kjew het volgende:
[..]
Lijkt me toch redelijk met levensbeschouwing te maken te hebben.
Als er mij iets gevraagd wordt of er iets geschreven wordt waarop ik graag wil reageren, reageer ik. Ik heb desondanks nog verwezen naar het bewuste topic.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
My point exactly. Ga dus lekker in die niet-gesloten topics zitten neuzelen in plaats van in FB.
Het mag wel blijven staan hoor. Andere 1 april topics zijn ook welkom.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:44 schreef Yosomite het volgende:
Het <Hulp gezocht voor signaalversterking> topic.
Is het wel geschikt voor WFL? Ik zette het hier maar neer, maar bij nader inzien is het misschien gewenst ergens anders bij te zetten? ONZ bv
Er wordt getracht om het forum compacter te maken. Dit betekent dus dat er geprobeerd gaat worden om (onderdelen van) subfora in andere subfora op te laten gaan. WFL is hierbij als het proefkonijn uitgekozen. Binnenkort zal dit forum dus alleen nog het gebied filosofie bestrijken, en zullen de andere onderdelen in andere subfora opgaan om zodoende die subfora te boosten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees net over de wijziging van WFL in FIL. Waarom is daartoe besloten? Ik vind het namelijk niet echt logisch...
Omdat er dan een nieuw subforum zou ontstaan, en de bedoeling is juist om op termijn naar minder subfora toe te gaan, omdat er veel te veel zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:49 schreef Bensel het volgende:
maarre.. waarom dan niet gewoon filosofie als subforum, en wetenschap en levensbescouwing verder zo laten als het is?
Wat betekent boosten ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:44 schreef Alicey het volgende:
, en zullen de andere onderdelen in andere subfora opgaan om zodoende die subfora te boosten.
Die verbinding is er eigenlijk niet echt, Filosofie staat meer op zichzelf, terwijl levensbeschouwing onlosmakelijk verbonden is met levensstijlen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik vind het niet leuk.
Filosofie en levensbeschouwing zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Om wetenschap te kunnen bedrijven is echter aardig wat studie ook, en veel van de huidige inhoud van SES overlapt reeds met wat er in WFL aan bod komt. Het is dus logischer om het daarmee te koppelen.quote:En de wetenschap is voortgekomen uit de Griekse filosofie...
Dat zou dus een prachtig onderwerp zijn voor het kersverse FIL-forum.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
Over filosofie gesproken. http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl/05.html
![]()
Die verbinding is er wèl.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
Die verbinding is er eigenlijk niet echt, Filosofie staat meer op zichzelf, terwijl levensbeschouwing onlosmakelijk verbonden is met levensstijlen.
Ik vind het lekker niet.quote:Om wetenschap te kunnen bedrijven is echter aardig wat studie ook, en veel van de huidige inhoud van SES overlapt reeds met wat er in WFL aan bod komt. Het is dus logischer om het daarmee te koppelen.
Tegenwoordig is het echter meer iets dat past of niet past binnen een bepaalde levensstijl. Die binding is zeg maar sterker.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die verbinding is er wèl.De basisvragen die de filosofie altijd heeft trachten te beantwoorden zijn vragen als 'Waarom zijn wij hier?', 'Hoe moeten wij leven?', 'Wat is goedheid?' etc. etc.
De FA's vonden dit van wel, en ik kan er mee instemmen.quote:Ik vind het lekker niet.
* Reya meldt zichquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:40 schreef Alicey het volgende:
WFL feedback 5 is weer vol druk.
Hier dus weer verder!
Is je topic ten onrechte gesloten?
Heb je suggesties?
Ben je Akkerslootofiel?
Wil je een bom leggen onder de auto van de mods?
Heb je last van de slinger van Haushofer?
Ben je de geheime aanbidder van Alicey?
In die gevallen zit je hier in de goede topic, meld je dan dus.
Nee! Nee nee! Nee nee nee!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Tegenwoordig is het echter meer iets dat past of niet past binnen een bepaalde levensstijl. Die binding is zeg maar sterker.
Ik ben diep teleurgesteld in je, Alicey. Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.quote:De FA's vonden dit van wel, en ik kan er mee instemmen.
Ik denk zelf wel dat het gaat lukken in LIF straks. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:06 schreef Reya het volgende:
[..]
* Reya meldt zich
Maar inderdaad, levensbeschouwing en filosofie zijn teveel verweven om uit elkaar te rukken
Hoe zou je het dan willen aanpakken?quote:
Ik had wel wat weerstand verwacht tegen deze beslissing eerlijk gezegd.. Kijk maar hoe het straks gaat worden, misschien bedenk je je dan.quote:Ik ben diep teleurgesteld in je, Alicey. Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.
De andere delen zullen niet hernoemd worden, omdat het forum ten tijde daarvan WFL heette. Je kunt ze terugvinden door de topic lijst te expanden of de linkjes te volgen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:09 schreef Akkersloot het volgende:
Waar zijn de eerste 5 delen van de FIL-Feedback![]()
Niet! Ik wil het gewoon houden zoals het is. Ik houd van WFL, het is mijn thuis! Jullie maken me tot vluchteling!quote:
Dat weiger ik.quote:Ik had wel wat weerstand verwacht tegen deze beslissing eerlijk gezegd.. Kijk maar hoe het straks gaat worden, misschien bedenk je je dan.
Je bent tot nu toe de enige die echt harde klachten heeft, dus ik denk niet dat de maatregel teruggedraaid zal worden. Mochten er meer klachten komen, kan ik natuurlijk altijd in overleg treden. Het doel is tenslotte wel dat de kwaliteit verbeterd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet! Ik wil het gewoon houden zoals het is. Ik houd van WFL, het is mijn thuis! Jullie maken me tot vluchteling!
Soms moet je je ergens bij neerleggen..quote:Dat weiger ik.Mijn koppige aard laat dat niet toe.
Denk aan de hyperbool.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef Alicey het volgende:
Je bent tot nu toe de enige die echt harde klachten heeft, dus ik denk niet dat de maatregel teruggedraaid zal worden. Mochten er meer klachten komen, kan ik natuurlijk altijd in overleg treden. Het doel is tenslotte wel dat de kwaliteit verbeterd wordt.
Dan ken je mij nog niet.quote:Soms moet je je ergens bij neerleggen..
Ik begrijp dat je het geen goed idee vind, maar het is er nou eenmaal.. mkay?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk aan de hyperbool.
[..]
Dan ken je mij nog niet.
Alicey, je gaat véél te serieus in op mijn posts.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Ik begrijp dat je het geen goed idee vind, maar het is er nou eenmaal.. mkay?
Haushofer zal in SES erbij komen en ik in LIF. Samen blijven we FIL dan nog doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:27 schreef Maethor het volgende:
Mja, ik denk eerlijk gezegd wel dat het een goed idee is.
Hoe zit het trouwens met de moderators?
Op welke manier? Voor zover ik kan zien zijn het serieuze posts, en ik vind het belangrijk om goed te informeren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey, je gaat véél te serieus in op mijn posts.
Ik vind het op het moment wel overzichtelijk, zoals het nu is. en een tijdje geleden heeft iederee hietr erover gehad op om WFL zelfs op te splitsen..quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat er dan een nieuw subforum zou ontstaan, en de bedoeling is juist om op termijn naar minder subfora toe te gaan, omdat er veel te veel zijn.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:40 schreef Alicey het volgende:
WFL feedback 5 is weer vol druk.
Hier dus weer verder!
Is je topic ten onrechte gesloten?
Heb je suggesties?
Ben je Akkerslootofiel/foob?
Wil je een bom leggen onder de auto van de mods?
Heb je last van de slinger van Haushofer?
Ben je de geheime aanbidder van Alicey?
In die gevallen zit je hier in de goede topic, meld je dan dus.
Je bent aandoenlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier? Voor zover ik kan zien zijn het serieuze posts, en ik vind het belangrijk om goed te informeren.
Uiteindelijk is dus alsnog voor die splitsing gekozen, zij het dat het dan wordt ondergebracht in gerelateerde subfora.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik vind het op het moment wel overzichtelijk, zoals het nu is. en een tijdje geleden heeft iederee hietr erover gehad op om WFL zelfs op te splitsen..
Wat moet ik nou weer met deze post?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent aandoenlijk.Ik loop me gigantisch aan te stellen.
Er zal in eerste instantie gekeken worden wat er zoal gepost gaat worden in FIL. Het kan er wel op uitlopen dat het subforum FIL in zijn geheel zal worden opgeheven wanneer blijkt dat er te weinig animo is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef Frezer het volgende:
Ben je niet bang dat FIL dan wel erg leeg wordt? De meeste topics vallen volgens mij onder wetenschap of religie.
Of is het de bedoeling dat er een ander onderdeel bij filosofie gevoegd wordt?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:37 schreef Alicey het volgende:
Er zal in eerste instantie gekeken worden wat er zoal gepost gaat worden in FIL. Het kan er wel op uitlopen dat het subforum FIL in zijn geheel zal worden opgeheven wanneer blijkt dat er te weinig animo is.
Dat is dus feitelijk de vraag. We kunnen het alleen nu nog niet ergens anders onderbrengen, vandaar dat het voorlopig als zelfstandig verder gaat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een flauwe 1 april grap, zeg...
Alsof er behoefte bestaat aan een FIL-forum. Het aantal FIL-topics in WFL is op de vingers van een onhandige houthakker te tellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |