quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, dan krijg je het druk.
Maar goed, als je ergens veel info over WOI kan krijgen is het hier.
Hier zitten de experts.
Nou, jij en DeGeneral.. Kennis genoeg voor een eindexamen lijkt me..quote:
general is meer WO2quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, jij en DeGeneral.. Kennis genoeg voor een eindexamen lijkt me..
Er was nog zo'n freak (in de positieve zin des woords) hier, ben zijn naam vergeten.
Ja, die heeft toch zijn eigen WO1 museum(pje) thuis?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt Blasphemer?
Leuke verzameling iig, een museumpje zou ik het niet noemen, krijgtie ruzie met zn vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, die heeft toch zijn eigen WO1 museum(pje) thuis?
Allang, allang, allangquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Wist jij dat Bram Vermeulen dacht/wist dat hij de reïncarnatie was van een WO1 frontsoldaat?
Las ik van de week ergens..
Toen ben ik even verder wezen neuzen en die Vermeulen zat zeer diep in WO1. Eigenlijk met dezelfde argumenten als jij.
werd in ruil voor 25 miljoen dollar en steun op de claim op groenland gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Vraagje, het feit dat Denemarken haar bezittingen in de Caraiben aan de VS overdroeg, gebeurde dat onder zware druk (vreesde Denemarken hetzelfde lot als Spanje?) of waren er andere motieven?
Er werd een vraag gesteld en die beantwoordde ik. Zo ben ik.quote:
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Dagonet het volgende:
Ga jij nou maar de index van NWS aanpassen ofzo
Neuh, heb ik mn mensen voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er werd een vraag gesteld en die beantwoordde ik. Zo ben ik.
Ga jij nou maar de index van NWS aanpassen ofzo
Neuh, ik moet vannacht nog werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?
In museum Rijselse Poort in Ieper hebben ze Vredesbier in een kroes!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?
Hoe duur was dat boek ook alweer? En hoe heet het, ik ben de naam ook al vergetenquote:
Beneath Flanders Fields,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe duur was dat boek ook alweer? En hoe heet het, ik ben de naam ook al vergeten
Da's andersquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:16 schreef du_ke het volgende:
Slowsjat in C&H daar hebben we RJP toch al voor?
Doe dat en spam het ook in het onz-meet topic, kan je je een breuk sjouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef yvonne het volgende:
Zal ik van de week het topic over het boek even schoppen Dago?
7.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:15 schreef yvonne het volgende:
Voor Nederland ben ik besteladres,
heb er iig 8 met de handtekeningen van de auteurs.
16 aprilquote:
Ja, en het boek "Beneath Flanders Field"een must voor iedereenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Flanders Field is zeker aan te raden als museum
En voor de sfeertekening een aantal boeken van Erich Maria Remarque
Niet allen Im Westen nichts Neues, maar nog veel meer Der Weg zurück.
Ik wacht even i.v.b. met weinig geld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef yvonne het volgende:
Ja, en het boek "Beneath Flanders Field"een must voor iedereen
Dan is zeker een vraag te verwachten over de rol van de 1e wereldoorlog in de omverwerping van het Tsaristische regime.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:39 schreef yvonne het volgende:
Oh, in 2008 is het eindexamenonderwerp geschiedenis WO1![]()
Om naar de kroeg te gaan ja ..quote:
Raar eigenlijk, WO 1 is veel interessanter als WO 2.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef yvonne het volgende:
Maar je komt hier op WO1 gebied niet echt veel verder hier, het publiek is er helaas niet naar.
Neen, slegs vir harigenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:05 schreef Monidique het volgende:
Mooi, weer een Slowchat-topic onder mijn controle.
Italiaans goedquote:186 tt-EEN 186 wo 30 mrt 09:25:34
wetenschap
BUITENGRACHTBOORD GEVONDEN IN ANTWERPEN
Tijdens de werken aan de Leien hebben
archeologen afgelopen weekend opnieuw
een belangrijk stuk van de 16e eeuwse
stadsomwalling blootgelegd. Het gaat om
een "buitengrachtboord".
Die moest de gracht stabiel houden en
diende ook als extra bescherming tegen
aanvallen van buitenaf. De vondst werd
gedaan bij het uitgraven van de onder-
grondse parking aan de Nationale Bank.
In totaal is 37 meter muur blootgelegd.
Die is in kaart gebracht en zal vanaf
woensdag worden afgebroken
Aanvallers die in de gracht waren
gevallen konden door de stenen muren
niet uit het water klauteren en
stierven daardoor de verdrinkingsdood.
't Is 10 over 11 's avondsquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:37 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen, een nieuwe werkdag breekt aan.
Dat is een grote verbetering vergeleken met de onderwerpen van 2004.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:39 schreef yvonne het volgende:
Oh, in 2008 is het eindexamenonderwerp geschiedenis WO1![]()
Ja, dus?quote:
En die zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat is een grote verbetering vergeleken met de onderwerpen van 2004.
smakelijk dan. Ik heb net m'n ontbijt achter de kiezen. Over een paar minuten maar naar m'n werk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 04:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dus?
Sommigen onder ons draaien ploegendiensten, op dit moment zit ik aan m'n lunch.
Werk ze, ik moet nog twee uur. Wel belachelijk vroeg trouwensquote:Op donderdag 31 maart 2005 05:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
smakelijk dan. Ik heb net m'n ontbijt achter de kiezen. Over een paar minuten maar naar m'n werk.
Met de loep op Lancashire. Katoen en samenleving 1750-1850 en Nederlanders en hun gezagsdragers 1950-1990: Verzuiling, polarisatie en herwonnen concensus.quote:
Valt wel mee hoor. Tot aan de zomer moest ik om half vijf beginnen. Tegenwoordig een uurtje later, kan ik blijven liggen tot half vijf.quote:Op donderdag 31 maart 2005 05:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Werk ze, ik moet nog twee uur. Wel belachelijk vroeg trouwens
Als je WO1 niet doorhebt kun je never nooit iets van WO2 begrijpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, WO 1 is veel interessanter als WO 2.
'oorlog' en 'begrijpen' zijn op zich al best lastig verenigbaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je WO1 niet doorhebt kun je never nooit iets van WO2 begrijpen.
Je "begreep" me welquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:46 schreef Parabola het volgende:
[..]
'oorlog' en 'begrijpen' zijn op zich al best lastig verenigbaar
Ik haaat slowchats btw
Natuurlijk niet. Je bent een vrouw. Ik begrijp vrouwen niet. Pure onwil van mijn kant.quote:
Zal ik het je eens heel lief en geduldig uitleggen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:03 schreef Parabola het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je bent een vrouw. Ik begrijp vrouwen niet. Pure onwil van mijn kant.
Ooooh, zou je dat willen doen? Dat zou ik kei-fijn vindenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel lief en geduldig uitleggen dan?
Vrouwen hebben heel veel geduls met mannen
Nog steeds belachelijk vroegquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Tot aan de zomer moest ik om half vijf beginnen. Tegenwoordig een uurtje later, kan ik blijven liggen tot half vijf.
Ja, mooi zien, WO1, heel mooi, kijken dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk vroeg.
Iemand Un long dimanche de fiançalles gezien toevallig? Is het wat?
Anders noem ik die film natuurlijk ook niet he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooi zien, WO1, heel mooi, kijken dus.
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg lieverds, weet iemand hoe dat zit daar met die papen en hun geloof:
Mag de paus in de hemel sexen? of is dat niet bekend?
Ik gun het hem zo na een leven lang fustraties![]()
Ach, fustraties, fustraties, dat moet je ruim zien:quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg lieverds, weet iemand hoe dat zit daar met die papen en hun geloof:
Mag de paus in de hemel sexen? of is dat niet bekend?
Ik gun het hem zo na een leven lang fustraties![]()
Als die paus een beetje bijdehand is wordt ie vandaag nog moslim.quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?
Hoezo? Is hij verzot op witte druiven dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als die paus een beetje bijdehand is wordt ie vandaag nog moslim.
De emotie dus van constante orgasmes dus, en terechtquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?
Sta op en loop! Dan ben je nog steeds chagrijnig maar wel op verschillende plekken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:01 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zit chagrijnig te zijn.
Grrrrrrrrrrrrrrr!!!
Was gewoon m'n bui gisteren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:11 schreef Dagonet het volgende:
Sta op en loop! Dan ben je nog steeds chagrijnig maar wel op verschillende plekken.
Te mooi weer voor je?
Hij mag hier alles, hij is namelijk links.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je mag niet zo naar andere mensen staren.
Nee, het fokbestuur heeft gewoon medelijden met zjin state of mind. Zo mogen mensen in een TBS kliniek ook zeggen dat ze Napoleon zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij mag hier alles, hij is namelijk links.
Valt wel mee, TTK en NWS, die hebben pas slowe slowchatquote:
Dat krijg je wanneer je via de postgeschiedenis van Monidique zit te Fokken.quote:
Eeuwig zonde idd. Zo'n boeiend en interessant subforumquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:36 schreef The_Langolier het volgende:
Exact in de lijn met de rest van C&H![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Dat krijg je wanneer je via de postgeschiedenis van Monidique zit te Fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |