En die zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat is een grote verbetering vergeleken met de onderwerpen van 2004.
smakelijk dan. Ik heb net m'n ontbijt achter de kiezen. Over een paar minuten maar naar m'n werk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 04:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dus?
Sommigen onder ons draaien ploegendiensten, op dit moment zit ik aan m'n lunch.
Werk ze, ik moet nog twee uur. Wel belachelijk vroeg trouwensquote:Op donderdag 31 maart 2005 05:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
smakelijk dan. Ik heb net m'n ontbijt achter de kiezen. Over een paar minuten maar naar m'n werk.
Met de loep op Lancashire. Katoen en samenleving 1750-1850 en Nederlanders en hun gezagsdragers 1950-1990: Verzuiling, polarisatie en herwonnen concensus.quote:
Valt wel mee hoor. Tot aan de zomer moest ik om half vijf beginnen. Tegenwoordig een uurtje later, kan ik blijven liggen tot half vijf.quote:Op donderdag 31 maart 2005 05:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Werk ze, ik moet nog twee uur. Wel belachelijk vroeg trouwens
Als je WO1 niet doorhebt kun je never nooit iets van WO2 begrijpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, WO 1 is veel interessanter als WO 2.
'oorlog' en 'begrijpen' zijn op zich al best lastig verenigbaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je WO1 niet doorhebt kun je never nooit iets van WO2 begrijpen.
Je "begreep" me welquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:46 schreef Parabola het volgende:
[..]
'oorlog' en 'begrijpen' zijn op zich al best lastig verenigbaar
Ik haaat slowchats btw
Natuurlijk niet. Je bent een vrouw. Ik begrijp vrouwen niet. Pure onwil van mijn kant.quote:
Zal ik het je eens heel lief en geduldig uitleggen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:03 schreef Parabola het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je bent een vrouw. Ik begrijp vrouwen niet. Pure onwil van mijn kant.
Ooooh, zou je dat willen doen? Dat zou ik kei-fijn vindenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik het je eens heel lief en geduldig uitleggen dan?
Vrouwen hebben heel veel geduls met mannen
Nog steeds belachelijk vroegquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Tot aan de zomer moest ik om half vijf beginnen. Tegenwoordig een uurtje later, kan ik blijven liggen tot half vijf.
Ja, mooi zien, WO1, heel mooi, kijken dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk vroeg.
Iemand Un long dimanche de fiançalles gezien toevallig? Is het wat?
Anders noem ik die film natuurlijk ook niet he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, mooi zien, WO1, heel mooi, kijken dus.
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg lieverds, weet iemand hoe dat zit daar met die papen en hun geloof:
Mag de paus in de hemel sexen? of is dat niet bekend?
Ik gun het hem zo na een leven lang fustraties![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |