Ach, fustraties, fustraties, dat moet je ruim zien:quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg lieverds, weet iemand hoe dat zit daar met die papen en hun geloof:
Mag de paus in de hemel sexen? of is dat niet bekend?
Ik gun het hem zo na een leven lang fustraties![]()
Als die paus een beetje bijdehand is wordt ie vandaag nog moslim.quote:Op vrijdag 1 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?
Hoezo? Is hij verzot op witte druiven dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als die paus een beetje bijdehand is wordt ie vandaag nog moslim.
De emotie dus van constante orgasmes dus, en terechtquote:Op vrijdag 1 april 2005 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij ben je in de Katholieke hemel toch gewoon alleen maar vervuld met een gevoel van welbehagen en baadt je in het licht van God? Dus niets lichamelijks?
Sta op en loop! Dan ben je nog steeds chagrijnig maar wel op verschillende plekken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:01 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zit chagrijnig te zijn.
Grrrrrrrrrrrrrrr!!!
Was gewoon m'n bui gisteren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:11 schreef Dagonet het volgende:
Sta op en loop! Dan ben je nog steeds chagrijnig maar wel op verschillende plekken.
Te mooi weer voor je?
Hij mag hier alles, hij is namelijk links.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je mag niet zo naar andere mensen staren.
Nee, het fokbestuur heeft gewoon medelijden met zjin state of mind. Zo mogen mensen in een TBS kliniek ook zeggen dat ze Napoleon zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij mag hier alles, hij is namelijk links.
Valt wel mee, TTK en NWS, die hebben pas slowe slowchatquote:
Dat krijg je wanneer je via de postgeschiedenis van Monidique zit te Fokken.quote:
Eeuwig zonde idd. Zo'n boeiend en interessant subforumquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:36 schreef The_Langolier het volgende:
Exact in de lijn met de rest van C&H![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |