quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, dan krijg je het druk.
Maar goed, als je ergens veel info over WOI kan krijgen is het hier.
Hier zitten de experts.
Nou, jij en DeGeneral.. Kennis genoeg voor een eindexamen lijkt me..quote:
general is meer WO2quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, jij en DeGeneral.. Kennis genoeg voor een eindexamen lijkt me..
Er was nog zo'n freak (in de positieve zin des woords) hier, ben zijn naam vergeten.
Ja, die heeft toch zijn eigen WO1 museum(pje) thuis?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt Blasphemer?
Leuke verzameling iig, een museumpje zou ik het niet noemen, krijgtie ruzie met zn vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, die heeft toch zijn eigen WO1 museum(pje) thuis?
Allang, allang, allangquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Wist jij dat Bram Vermeulen dacht/wist dat hij de reïncarnatie was van een WO1 frontsoldaat?
Las ik van de week ergens..
Toen ben ik even verder wezen neuzen en die Vermeulen zat zeer diep in WO1. Eigenlijk met dezelfde argumenten als jij.
werd in ruil voor 25 miljoen dollar en steun op de claim op groenland gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Vraagje, het feit dat Denemarken haar bezittingen in de Caraiben aan de VS overdroeg, gebeurde dat onder zware druk (vreesde Denemarken hetzelfde lot als Spanje?) of waren er andere motieven?
Er werd een vraag gesteld en die beantwoordde ik. Zo ben ik.quote:
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Dagonet het volgende:
Ga jij nou maar de index van NWS aanpassen ofzo
Neuh, heb ik mn mensen voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er werd een vraag gesteld en die beantwoordde ik. Zo ben ik.
Ga jij nou maar de index van NWS aanpassen ofzo
Neuh, ik moet vannacht nog werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?
In museum Rijselse Poort in Ieper hebben ze Vredesbier in een kroes!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dago, heb jij vandaag al bier gehad?
Hoe duur was dat boek ook alweer? En hoe heet het, ik ben de naam ook al vergetenquote:
Beneath Flanders Fields,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe duur was dat boek ook alweer? En hoe heet het, ik ben de naam ook al vergeten
Da's andersquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:16 schreef du_ke het volgende:
Slowsjat in C&H daar hebben we RJP toch al voor?
Doe dat en spam het ook in het onz-meet topic, kan je je een breuk sjouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef yvonne het volgende:
Zal ik van de week het topic over het boek even schoppen Dago?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |