En ze zullen aan het kortste eind blijven trekken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Morgen is de eerste rechtzaak hierover
Dat is ook de bedoeling alleen Micheal Schiavo wil haar in het familie graf in Philadelphia begraven en dat willen de ouders ook niet uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef longinus het volgende:
Eerst cremeren en dan begraven lijkt een optie.
Als ze dan toch dood "moest" of er "recht" op had dan had het niet op zo'n barbaarse manier mogen gebeuren als uitdroging en verhongering.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Terry is een slachtoffer van een hartstilstand die ernstig zuurstofgebrek naar de hersenen opleverde en die 15 in coma heeft gelegen met een voor een groot deel weggeteerde hersenen.
V.
Ik denk niet dat die ouders dat toestaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef longinus het volgende:
Lijkt me niet, die Pro-life suckers gaan dan waarschijnlijk met de restanten van Terri aan de haal.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef longinus het volgende:
Er was geen andere optie onder de wet in Florida dus da's een onzinnig punt. Of het barbaars is? Betwijfel het, ze voelde of wist niets van wat er gebeurde.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Mikrosoft het volgende:
Als ze dan toch dood "moest" of er "recht" op had dan had het niet op zo'n barbaarse manier mogen gebeuren als uitdroging en verhongering.
Die ouders hebben niet zoveel te willen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk niet dat die ouders dat toestaan
De ouders hebben niets toe te staan, dat besef is blijkbaar na zo'n 30 verloren processen nog niet doorgedrongen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk niet dat die ouders dat toestaan
Je bent je er van bewust dat er geen andere methode voor mogelijk is?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Als ze dan toch dood "moest" of er "recht" op had dan had het niet op zo'n barbaarse manier mogen gebeuren als uitdroging en verhongering.
Mee eens, versterven verdient geen schoonheidsprijs. Maar dit was het hoogst haalbare binnen de wetten van Florida.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn advocaat heeft de lijkschouwer van Pinellas County verzocht om een autopsie te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:21 schreef Charmian het volgende:
Ik heb gisterochtend op de radio gehoord dat haar man ook eerst autoptie op haar lichaam wil laten verrichten voor ze gecremeerd wordt. Dit om alle punten uit te sluiten dat hij haar mishandeld zou hebben. Iemand hier nog andere bevestigingen van gehoord?
Ja, ook gelezen. Maar nog een reden was om haar hersenen aan fysiek onderzoek te onderwerpen om te laten zien dat hij niet gek is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:21 schreef Charmian het volgende:
Ik heb gisterochtend op de radio gehoord dat haar man ook eerst autoptie op haar lichaam wil laten verrichten voor ze gecremeerd wordt. Dit om alle punten uit te sluiten dat hij haar mishandeld zou hebben. Iemand hier nog andere bevestigingen van gehoord?
Helaas was er geen andere methode want actieve euthanasie is moord in Amerika en wat nu gebeurde was "humaan" want Terri "voelde en wist toch niks". Maar tegelijk leed ze onder haar toestand.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er geen andere methode voor mogelijk is?
Ah ja, je zou zo willen ruilen met iemand die 15 jaar in een verkrampte toestand ligt met 80% van haar hersenen opgelost in vloeistof. Da's toch een prima leven?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef PLAE@ het volgende:
BelachelijkAlleen god heeft het recht om het leven van mensen te geven en te nemen. Niet een echtgenoot!
Ze had nog een prima leven!
Dan was ze dus al vijftien jaar eerder doodgegaan aan een hartaanval.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef PLAE@ het volgende:
BelachelijkAlleen god heeft het recht om het leven van mensen te geven en te nemen. Niet een echtgenoot!
Nou, God heeft toch via meneer Schiavo ervoor gezorgd dat ze nu eindelijk rust heeft? Of is dat dat ineens weer níet het werk van God?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ze had nog een prima leven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |