zie je wel??quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme! Het valt allemaal op z'n plek nu....
Een wat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
zie je wel??neem nog een bonkje, dan gaat het ook weer over.
Dan ben je of labier(l) of dronken. Maar ik ben ook blij met jou......Nog iets ontopics?? en de vrouw?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een wat?
Overigens schiet ik wel gelijk vol nu van je lieve, lieve post.
Ik weet niet wie van ons twee dronken is, maar ik begrijp geen flikker van je postquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Dan ben je of labier(l) of dronken. Maar ik ben ook blij met jou......Nog iets ontopics?? en de vrouw?
Ben je niet helemaal goed ofzo? BPS is een zware ziekte waar je niet zo dom over moet lullen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Lijkt een beetje op borderline, ook zo`n ziekte waar je jezelf makkelijk de WAO in kunt lullen.
Aan je reactie te zien is het inderdaad erg vervelend... borderlinequote:Op zondag 10 april 2005 01:04 schreef Last_Samurai het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal goed ofzo? BPS is een zware ziekte waar je niet zo dom over moet lullen!
Denk je nu echt met je domme botte kop dat alle bps'ers met hun luie reet op de bank zitten?
Dacht het dus niet!!!
leer de feiten kennen voordat jeje grote rotmuil opentrekt.
Randdebiel!![]()
hoog sensitief zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 02:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik voelde deze kick gewoon aankomen.
Jij ook zeker?quote:
Ach ja, laat we dit stupide modewoord nog een beetje verder uitmelkenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef Natalie het volgende:
Zie ook Nieuwetijdskinderen en Indigo / nieuwetijds kinderen / HSP over dit onderwerp.
Gelukkig draait de wereld niet om jouw mening, Swets.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ja, laat we dit stupide modewoord nog een beetje verder uitmelken
Touchy... ben je hoog sensitief ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gelukkig draait de wereld niet om jouw mening, Swets.
goh is dat zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Lijkt een beetje op borderline, ook zo`n ziekte waar je jezelf makkelijk de WAO in kunt lullen.
nieuwe tijdskinderen is idd wel een jeukterm ...huuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarnaast staat er toch duidelijk in de titel wat denk jij ervan?
Het leek me redelijk uitnodigend om mijn mening te posten derhalve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |