Was ist loss mit der herr adriaanse?quote:
meer dan 250km per dagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
3.690.000 km.
Dat is 90 keer de aarde rond.
Doe je goed, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:43 schreef Blumchen het volgende:Ik was op de radio..
Heb 2 kaartjes voor Euro Disney gewonnen, en als ik vrijdag win mag ik nog met 3 mensen naar de opening van de nieuwe space mounten
![]()
* Blumchen is blij!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:43 schreef Blumchen het volgende:Ik was op de radio..
Heb 2 kaartjes voor Euro Disney gewonnen, en als ik vrijdag win mag ik nog met 3 mensen naar de opening van de nieuwe space mounten
![]()
* Blumchen is blij!!
en welke vbl-users neem je mee als je wint?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:43 schreef Blumchen het volgende:Ik was op de radio..
![]()
* Blumchen is blij!!
OP veronica.. En als ik win vrijdag mar ik met 4 mensen naar de opening.. en tiesto komt draaienquote:
* appelsientje gaat ook maar eens bellenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:16 schreef Blumchen het volgende:
[..]
OP veronica.. En als ik win vrijdag mar ik met 4 mensen naar de opening.. en tiesto komt draaien
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Vaduz en ik wachten op Suijk, Bos, Bloempje en de rest!
Weheh ja je moet bellen.. morgen weer, tussen 4 en 7quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gaat ook maar eens bellen
Als je wint, heb je vrienden
Alleen als mijn held Andries er ook is ..... zucht ... ANDRIESquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Jaaaaaaaa Tong was net op de radio.
Live in de uitzending moest ik bij de EO raden wat de paus zei.
'grmblhumpft grrrrrschjumpfffff'
Was duidelijk 'SCH lick my balls.'
Ik mag nu gratis naar de EO-landdag, en het mooie is, dat ik 2 andere mensen mag meenemen. Wie wil er met Tong, en SCH naar Utrecht om te genieten van een dagje mooie muziek en prachtige gebeden ? Oh ja.Henk Binnendijk draait ?![]()
Ok, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:32 schreef Bjoro het volgende:
ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik ja ik
word ik wel thuis gebracht ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
We gaan er een dolle boel van maken Bjoro.
Alleen een paraplu Bjoro. Die kun je namelijk omdraaien en als ze met hosties gaan gooien op het eind kan je ze er daar mee vangen. En we mogen bij SCH blijven slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt ik wel thuis gebracht ?
en moet ik mijn zwemspullen meenemen ?
Nu jaag je Bjoro wegquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
word ik wel thuis gebracht ?
en moet ik mijn zwemspullen meenemen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |