Ja kijk, wb verlies je ieder krediet als je doorrijdt en je niet meldt als je mijn kind doodrijdt, dus als moeder vh omgekomen meisje zou zo'n brief niets betekenen en ws ook ronduit kwetsend zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:13 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou als onschuldige dader een anonieme brief kunnen sturen, met uitleg hoe 't precies gegaan is, jouw kant van het verhaal. Dan veroordelen ze je maar bij verstek..
Lekker voor de nabestaanden zegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:13 schreef DennisMoore het volgende:
Je zou als onschuldige dader een anonieme brief kunnen sturen, met uitleg hoe 't precies gegaan is, jouw kant van het verhaal. Dan veroordelen ze je maar bij verstek..
Mij holle frasen verwijten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Holle frasen, leeg insinuerend getoeter.
Wat is er moreel aan het melden, en wat is er immoreel aan het niet-melden, concreet.
Wie zijn 'de mensen om wie het gaat', en wat schieten ze ermee op.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijke_aanrijding.htmlquote:Politie zoekt getuigen dodelijke aanrijding
AMSTERDAM - Een rechercheteam van Politie Haaglanden is op zoek naar de bestuurder van een rode personenauto (vermoedelijk een Honda Civic) die op Eerste Paasdag, 27 maart rond 13.40 uur, een 20-jarige vrouw uit Wateringen op de Middel Broekweg in Honselersdijk heeft aangereden. Het slachtoffer is later aan haar verwondingen overleden. De politie zoekt contact met getuigen van deze aanrijding.
Het slachtoffer zat in de auto bij haar vriend, een 24-jarige man uit 's-Gravenzande. Zij reden vanuit Kwintsheul naar Honselersdijk. Voor hen reed de rode personenauto. De man en de vrouw ergerden zich aan het rijgedrag van de auto voor hen. De man zou langzaam rijden en remmen zonder reden e.d.
De 24-jarige haalde daarom de rode auto in en reed hem klem. Beiden stapten uit en liepen naar de rode wagen. Het slachtoffer schold de bestuurder uit en trapte, volgens getuigen, tegen de auto. De bestuurder van die auto gaf daarop gas en reed om de voor hem staande auto heen. Hierbij is hij over het slachtoffer gereden. Het is nog onduidelijk of deze bestuurder opzettelijk over het slachtoffer is gereden of dat hij snel weg wilde zijn vanwege het gedrag van de man en de vrouw.
De politie wil graag spreken met mensen die de aanrijding hebben gezien. Ook wil de politie graag spreken met mensen die de beide auto’s kort daarvoor achter elkaar hebben zien rijden. Getuigen kunnen bellen met de politie via het nummer 0900 - 8844.
Er zijn veel rode civics.......................quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:15 schreef BBH-mode het volgende:
wat ik dus echt heel raar vind is dat ze die bestuurder van die civic nog niet hebben. lijkt me toch niet zo moeilijk om zoiets te traceren...
Jawel en dan sla je aan 't piekeren dat 't wel een rare indruk maakt dat je je niet eerder gemeld hebt, en weet jij veel of dat stel hem niet met van alles en nog wat bedreigt heeft enzoquote:Op maandag 28 maart 2005 23:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Na drie dagen is de eerste schrik toch wel voorbij lijkt me.
Ja, maar kennelijk zijn er getuigen die het tafereeltje hebben gadegeslagen en had die vriend niet de tegenwoordigheid van geest om het kenteken (al dan niet gedeeltelijk) in zich op te nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Er zijn veel rode civics.......................
Het is niet geheel ongebruikelijk dat er gemeld wordt dat er getuigen zijn, terwijl dit niet het geval is. Dit wordt gebruikt om de dader onder druk te zetten en hem zich te laten melden of fouten te laten maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, maar kennelijk zijn er getuigen die het tafereeltje hebben gadegeslagen en had die vriend niet de tegenwoordigheid van geest om het kenteken (al dan niet gedeeltelijk) in zich op te nemen?
Corrigeren door iemand klem te rijden en tegen iemands auto te schoppen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Sorry.... maar iemand die zoiets doet verdient het niet meer om te leven. Ze proberen hem te corrigeren, dus eigenlijk moet je dat als positieve kritiek zien, want als de politie hem zo zou zien rijden had ie waarschijnlijk een boete gekregen en dan rijdt ie verdomme die vrouw dood.... hoe ziek kan je zijn?
Wat mij betreft mogen ze speciaal voor dit soort gevalletjes de doodstraf weer invoeren. Nu komt ie er waarschijnlijk met 5 jaar vanaf
Je bent een relkloon of gewoon een of andere kortzichtige randmongool?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Sorry.... maar iemand die zoiets doet verdient het niet meer om te leven. Ze proberen hem te corrigeren, dus eigenlijk moet je dat als positieve kritiek zien, want als de politie hem zo zou zien rijden had ie waarschijnlijk een boete gekregen en dan rijdt ie verdomme die vrouw dood.... hoe ziek kan je zijn?
Wat mij betreft mogen ze speciaal voor dit soort gevalletjes de doodstraf weer invoeren. Nu komt ie er waarschijnlijk met 5 jaar vanaf
Dus nu zijn die vrouw en haar vriend opeens weer heiligquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Jou ouders gaven je toch ook een tik op je reet om je te corrigeren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
Corrigeren door iemand klem te rijden en tegen iemands auto te schoppen?
Maar niet een willekeurig iemand die ik niet kende, die had dan echt een probleem gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jou ouders gaven je toch ook een tik op je reet om je te corrigeren?
vraagje?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |