Ik neem aan dat je dan de oudere NSX'en bedoelt? Want de nieuwere zijn dan weer duur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef zerotolerance het volgende:
Een Honda NSX, TVR Tuscan of een Mitsubishi 300 GT met turbo.
*zoekt op*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
265 Zelfs.
Maar wel de potentie er wat leukers van te maken. Ben alleen benieuwd of 't inderdaad de goedkoopste optie is.
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan de oudere NSX'en bedoelt? Want de nieuwere zijn dan weer duur.
De NSX van '91 tot 97' kan 'maar' rond de 270 geloof ik.
Dan kun je zo nog wel 50 auto's opnoemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+
285 op de teller, 275 echte km's. Maar daar moet je wel voor langs de chiptuner, anders zit er een begrenzer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:49 schreef yup het volgende:
Enige Porsche die ik kan bedenken die niet duur is:
911 turbo van 1995-1998: 408 pk... Ding haalt 290 km/u volgens specs...
En duur is maar hoe je het ziet, dit ding zal zeer zeker duurder zijn dan de Lotus Omega...
E36 M3 3.2 liter is ook een goeie, maar die zal 275 echte km's halen ofzo, zeker geen 300... Maar is wel fucking goedkoop (15k krijg je wel een 3.2)...
Die Evo bedoel je weer? die loopt net 245-250 in stock form. Met 5 versnellingen. Dus alles raakt er af, versnellingsbak, driveline enz. Je hebt gewoon het toerenbereik niet in zo'n ding voor 300+ Ombouwen voor 300+ gaat je waarschijnlijk al meer kosten als een 911 twin turbo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+
Honda NSX ging het over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Die Evo bedoel je weer? die loopt net 245-250 in stock form. Met 5 versnellingen. Dus alles raakt er af, versnellingsbak, driveline enz. Je hebt gewoon het toerenbereik niet in zo'n ding voor 300+ Ombouwen voor 300+ gaat je waarschijnlijk al meer kosten als een 911 twin turbo bijvoorbeeld.
Daar moet je ook huge moeite voor doen hoor.... de 3.2L met 6 bak loopt stock ook 'maar' 270... Is performancewise & techspecs ongeveer gelijk aan een E36 M3 3.2L.quote:
Ik denk dat ie bedoelde een turbo erop pleuren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:23 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Daar moet je ook huge moeite voor doen hoor.... de 3.2L met 6 bak loopt stock ook 'maar' 270... Is performancewise & techspecs ongeveer gelijk aan een E36 M3 3.2L.
NSX-R loopt 280 ongeveer, en is door zijn gewicht ook sneller op de 0-200, gelijk aan de E46 M3 ongeveer.
Die 20 km/u extra topsnelheid heb je er niet zomaar bij op die snelheden.
En dacht dat hij de Evo bedoelde om de turbo comment.... een NSX heeft geen turbo.
Ook dat zei ik -> "Dan wordt ie nog duurder" .quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat hij dan zelf nog niet weet hoeveel kosten & aanpassingen daar bij komen kijkenNSX is een wat zeldzamere wagen.... denk niet dat de turbokits daarvoor zo kant en klaar op de plank liggen net als bij bijvoorbeeld een civic of CRX.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:24 schreef alsem het volgende:
[..]
das een kutding, neem dan een vx220 van vauxhall..
Ik kon geen prijzen vinden voor een turbo voor een NSX. Maar ik ga er niet vanuit dat die 10.000 euro gaan kosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat hij dan zelf nog niet weet hoeveel kosten & aanpassingen daar bij komen kijkenNSX is een wat zeldzamere wagen.... denk niet dat de turbokits daarvoor zo kant en klaar op de plank liggen net als bij bijvoorbeeld een civic of CRX.
Denk eerder dat je ver voorbij de 25.000 euro gaat voor een turbosetup. Denk er aan dat die V6 een blok is met een vrij hoge CR.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Ik kon geen prijzen vinden voor een turbo voor een NSX. Maar ik ga er niet vanuit dat die 10.000 euro gaan kosten.
NSX voor 40.000 euro, tunen voor 10.000 euro en je gaat voor 50.000 euro 300. Leek me heel.
E34 M5 blok is niet veel krachtiger als een 3.2L E36 M3quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef Cyberdogg het volgende:
Alpina B10 Biturbo is misschien een optie. Wel chippen dan. En anders eventueel een E30 M3 met E34 M5 blok. Maar of dat op de weg te houden is met 300, ik heb geen idee.
Dream on die zijn niet te vinden voor dat bedrag of ze hebben minstens 10 aanrijdingen gehad.....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:55 schreef StefanP het volgende:
supra mk3 + 1JZ-GTE + boost controller e.d. = 3000 + 5000 + 2000 = 10000 euro
Verder zou ik het niet weten... een oude BMW of corvette inderdaad?
Het moet aerodynamisch zijn en rond de 400PK hebben, of niet aerodynamisch en 500PK schat ik.
lees anders je eigen post nog even door voordat je hem plaatst.:quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:02 schreef yup het volgende:
Zoals gezegd... Tuning telt niet mee...
Dan nog maakt de Lotus Omega de grootste kans. Effe de 2 turbo's door grotere exemplaren vervangen, en je hebt 550+ pk en 700+ nm... Dan kom je DIK over de 300 km/u... Zowiezo Lotus Omega heeft std. 377 pk en 550 nm... Ding is een van de snelste wagens die je kan kopen voor die geld... Ik zou zeker zo een ding willen, alleen al om het "stealth" gehalte ervan...
een mk3 is wel te vinden voor 3K. geen probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dream on die zijn niet te vinden voor dat bedrag of ze hebben minstens 10 aanrijdingen gehad.....
Ja ja dus jij zou een auto van 3K verbouwen voor 7 k ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een mk3 is wel te vinden voor 3K. geen probleem.
Mên. Zoiets slaat echt op de kut van dirk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja ja dus jij zou een auto van 3K verbouwen voor 7 k ?lekker hoor
![]()
Vauxhall is toch Opel in Engeland?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:24 schreef alsem het volgende:
[..]
das een kutding, neem dan een vx220 van vauxhall.. er zijn genoeg auto's die erg op elkaar lijken, maar om nou gelijk te zeggen dan het om een samenwerking gaat..
Ik ken iemand die zo'n omega gehad heeft (nieuwe gekocht, jaar of 3 geleden weg gedaan). Die reeed daar ook vaak zat tegen de 300 mee... Maar ik geloof niet dat hij 1x geld over had met die autoquote:Op maandag 28 maart 2005 23:40 schreef yup het volgende:
Die opgekietelde Opel is wel onder handen genomen door de boyz van Lotus.
Opgegeven top is 175 mp/h. Dat is 280 km/u.
377 pk 550 nm dacht ik... That's one hell of a car...
Grappig dat er 911jes enzo zijn die een fractie sneller zijn maar die apparaten kosten zo het dubbele van een Lotus Omega...
Edit:
En voor die geld die je overhoud pomp je dat ding zo over de 500 pk heen.
Lotus was van GM, en die hebben er brood in gezien om beide een mogelijke boost te gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:28 schreef yup het volgende:
[..]
Sterker nog, vroeger, begin jaren 90, was Lotus VAN OPEL GEWEEST
How about that ?
2000 16v 150 pk blok is door Lotus ontwikkeld, Opel ging gewoon met 2.0i 8v blok naar Lotus, die hebben de blok opgekieteld naar DOHC en 4 kleppen per cyl enz. enz...
[..]
Oh ja, Lotus Omega had de bak uit de Corvette ZR1
Tjah met modden kan je een Lotus Omega ook over de 300 echte krijgen... Dus nie echt eerlijk, en ik denk dat je niet zomaar een ZR1 in NL vind... (alhoewel een Lotus Omega vinden ook geen makkelijke taak opzich is)
Rot op met je schijt CRX .quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef errorken het volgende:
[afbeelding]
Moet zeker 300+ gaan en maar 4000 euro !!!![]()
OMG die mercedes achterlichtenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef errorken het volgende:
[afbeelding]
Moet zeker 300+ gaan en maar 4000 euro !!!![]()
En nu in het Nederlands alstublieftquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef errorken het volgende:
*.CRX == hok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |