Ik denk dat massa minder van belang is dan luchtweerstand...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De goedkoopste aanschaf, om 300+ te kunnen rijden.
Een BMW 850i zonder begrenzer? Zal wel te zwaar zijn om de 300 te halen denk ik.
Ja ik bedoel ook een CSI. Maar die zal 't wel niet halen inderdaad. Een e34 M5 redt 't ook niet denk ik. Dan eerder een CSI door een lagere cw-waarde.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:04 schreef Five_Aces het volgende:
Zal wel een 850 CSI bij moeten komen kijken dan, waarvan het ook twijvelachtig is of die het haalt..... M5 met 400 Pk tikt net 300 aan op de teller onbegrensd. Zal 285 echte kilometers zijn of zo.
Buiten dat denk ik nie tdat je nog lekker in je stoel zit met 300 continu.
Ah nee juh.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef MewBie het volgende:
Wedden dat we dalijk een topic krijgen waarin TS opschept dat ie de 300 heeft gehaald met een van de hier genoemde auto's die de 300 zouden moeten kunnen halen
Op teller dus, echte top van Lotus Omega is 285 km/u...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Of een Lotus/Opel omega, die kosten ca 20.000 maar dan haal je de 300 zekerweten.
verlelijkte lotus bedoel je.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dit gaat toch niet gewonnen worden door een opgekietelde Opel?!
De R1 en ZX12R ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:57 schreef tommytheman het volgende:
Allen de hayabusa haalt 300 + in echte km toch>?
Kijk maar naar de speedster.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:21 schreef alsem het volgende:
[..]
sinds waneer werken opel en lotus samen?
das een kutding, neem dan een vx220 van vauxhall.. er zijn genoeg auto's die erg op elkaar lijken, maar om nou gelijk te zeggen dan het om een samenwerking gaat..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kijk maar naar de speedster.
Dat dacht ik toch wel ja. Die Speedster schijnt helemaal zo slecht nog niet te zijn. Alleen daarom al weet je dat opel hulp heeft gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:24 schreef alsem het volgende:
[..]
das een kutding, neem dan een vx220 van vauxhall.. er zijn genoeg auto's die erg op elkaar lijken, maar om nou gelijk te zeggen dan het om een samenwerking gaat..
Sterker nog, vroeger, begin jaren 90, was Lotus VAN OPEL GEWEESTquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:21 schreef alsem het volgende:
[..]
sinds waneer werken opel en lotus samen?
Oh ja, Lotus Omega had de bak uit de Corvette ZR1quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Corvette ZR1. Moet origineel 290 rijden, dus die valt wel te modden richting 300. Wat zou zo'n ding nou kosten dan 2e hands?
ga jij maar eens met een corvette op het circuit, elke bocht is om te jankenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Voor minder dan �15.000,- heb je een goeie Corvette van 10-15 jaar oud met een 5,7 liter V8 en een top van ongeveer 260 km/h.
Maar die Chevy blokken schijnen makkelijk op te voeren te zijn en voor �10.000,- kun je een hoop laten doen.
Sowieso denk ik bij het woord 'supersportwagen' aan een tweezits coupé en niet aan een (Opel) sedan.
Dat is nu even niet relevant meneer alsemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:55 schreef alsem het volgende:
[..]
ga jij maar eens met een corvette op het circuit, elke bocht is om te janken![]()
340 ook goed ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:55 schreef StefanP het volgende:
supra mk3 + 1JZ-GTE + boost controller e.d. = 3000 + 5000 + 2000 = 10000 euro
Verder zou ik het niet weten... een oude BMW of corvette inderdaad?
Het moet aerodynamisch zijn en rond de 400PK hebben, of niet aerodynamisch en 500PK schat ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |