Jawel.. maar niet voor BHFH.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
En gaat het zelfde niet op voor jongens??
wat dawg zegtquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Mannen willen na verloop van tijd een dikkere auto, vrouwen een dikkere pik.
Sim-pel.
En aangezien BHFH nooit een cent te makken heeft...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef MacDweal het volgende:
Volgens mij zit het anders na verloop van tijd is het geld van hun vriendje op en gaan ze op zoek naar een ander met een paar centjes.
Of juist teveelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef PLAE@ het volgende:
Er is gewoon niet veel lekkers op de markt voor ze![]()
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer modelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Sim-pel.
![]()
vergelijk ze dan met auto's nerdquote:Op maandag 28 maart 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer model...
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
vergelijk ze dan met auto's nerd
ja hoort er bij , maar ik vind het wel onvoorstelbaar dat een meid, nadat een relatie uit is gegaan, binnen een jaar alweer een ander heeft en er tussendoor ook nog eens sprake van sex met anderen is geweest!! Dat lijkt me toch niet normaal. Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt. Je ziet dat steeds meer meiden na een paar dagen al hun ex zijn vergeten!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef DarkElf het volgende:
rondshoppen hoort er voor velen gewoon een beetje bij, beetje uittesten, rondkijken en dan misschien eens settelen, of niet
zie je continue om je heen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...
Sukkel...
Maar goed dat BHFH dat niet voor het zeggen heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef DarkElf het volgende:
maar goed; wat dan nog eigenlijk? wie bepaalt wat normaal is?
Denk het juist wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Waar blijven de inkoppersquote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef evil-me het volgende:
weet je wat pas erg is........ Ik krijg van allemaal gasten aandacht maar nooit serieus
Je zou zeggen dat ze zorgvuldig genoeg zijn. Jou kiezen ze immers niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Meid heeft vriend, maakt uit, meid heeft 3 a 4 tijdelijke vriendjes, meid heeft vaste vriend. En dat in een periode van een jaar!!! En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Weljaaaa en wat moeten ze dan in de tussentijd doen???quote:Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt.
Andersom geldt dat toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
Hum, jij wil dat elke vrouw enkele jaren gaat rouwen na dat het uit is met haar partner ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijndequote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Sim-pel.
![]()
en als jij nu verliefd bent op een meisje, maar zij is nog maar in het negende jaar van haar rouwproces van haar vorige partner, dus geen sex en zeker geen relatiequote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ja zeg, als iedereen na het eindigen van een relatie jarenlang gaat zitten rouwen dan wordt iedereen hartstikke knetter omdat op gegeven moment iedereen single is en de treurverhalen van al die andere singles moet aanhoren... Trouwens, als je zo overstuur zou zijn van het eindigen van je relatie, dan zit er toch iets fout...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zorg jij nou maar eerst dat je eens een relatie krijgt, en open er dan een topic over misschien zeg je nog wel eens wat zinnigs. Tenminste dat hoop ik dan.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja maar, als ik een meid zie die de ene na de andere relatie heeft dan is er wel iets goed mis! Hoe moet ze dan ooit een goede man vinden als ze blijkbaar geen geduld heeft de tekortkomingen van een man te accepteren. Niemand is perfect en als een meid eenmaal een keus maakt zou ze daarbij moeten blijven. Er wordt veel te lichthartig over gedaan. En als dan die relatie uit es dan wordt er niet meer naagedacht.. Het is op stel en sprong, dit leidt onherroepelijk tot problemen!
Uiteraard een schopje naar ONZquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:
En mannen die hetzelfde patroon vertonen dan, BHfH?
Ik ben er nog steeds niet uit... uit het nut van dit topic
voor mannen geldt dit natuurlijk ook in dien van toepassing.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:
En mannen die hetzelfde patroon vertonen dan, BHfH?
Ik ben er nog steeds niet uit... uit het nut van dit topic
Doe het dan ook, doos....quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijnde
Nee! Dat is niet waar! Want mannen (zoals TS) zijn van nature goed en eerlijk, en zouden nooit zoiets laags doen als iemand kwetsen door de eerste paar maanden (jaren?) met een ander te zoenen, laat staat meer, nadat het uit is! Deze mannen zullen hun ex-geliefde altijd blijven respecteren en rekening blijven houden met hun gevoelens, zoals het hoort!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ach kom op!
Dat doen mannen net zo goed en net zoveel.
Wat je dus probeert te zeggen is dat je niet alleen een dikkere lul wou, maar ook een langere.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijnde
She just did. Onder het mom van "ik zou het kunnen doen" heeft ze het zojuist gedaan. Maar dat snap je zelf ook wel.quote:
Wij zijn ook gemaakt om jullie te irriteren of ergeren, whatever.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Vrouwen spannen dan ook samen tegen mannen (en misschien zelfs tegen de gevestigde orde) om hen zoveel mogelijk ergernis te bezorgen,
Sex, sex, goeie sex, niks anders.quote:en ondertussen blijven ze maar klagen en zeuren terwijl het helemaal nergens op slaat! Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef HenryHill het volgende:
<knip>
Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?
![]()
Kijk, en zo willen we het graag horen!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik schaam me diep voor de enorme tekortkomingen van mijn sekse. (etc, etc.)
It's a hard world, for a manquote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef nozem het volgende:
Mannen willen gewoon ook zoveel in het rond kunnen neuken als vrouwen. De rollen zijn compleet omgedraaid. Een man wil ook wel eens in een disco tegen een vrouw kunnen zeggen: "Hee lekker ding, kom mee naar mijn appartement, dan neuk ik de brains uit je hersenpan''
Vrouwen kunnen dat, mits ze er een beetje fatsoenlijk uitzien, en daar word ik jaloers van.
Nee idd, de mijne was ook vooral niet cynisch bedoeldquote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
@Sweetygirly: je had niet door dat het een sarcastische post was he...![]()
Ow zo... je wou even bewijzen dat vrouwen ondanks alles toch nog harder konden zeiken. Ok, point taken.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee idd, de mijne was ook vooral niet cynisch bedoeld
Sweetgirly is me er eentje...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ow zo... je wou even bewijzen dat vrouwen ondanks alles toch nog harder konden zeiken. Ok, point taken.![]()
Is het overwegen waard...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef sweetgirly het volgende:
Ps. van de topictitel het laatste gedeelte vanaf 'hun vriendjes altijd zo snel' gewoon eraf halen!![]()
Ik vind het zo schattig als vrouwen niets meer terug weten te zeggen, maar het toch proberen...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef sweetgirly het volgende:
Mannen..zucht, jullie zeuren nu door hoor
En hé, het afwasrecht is nog altijd van mij * insert smiley met handje voor haar gezicht.
Gaan jullie de tuin maar maaien ofzo.. of iets wat er op rijmt.
Trust!
oh, wat ben ik weer lief
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat we serieus moeten overwegen om vrouwen weer rechten af te nemen...
Nou goed?
Je vergeet te vermelden dat er niks van de grond zal komen omdat de meeste vrouwen elkaar het daglicht nog niet in de ogen gunnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonors, de rest mag alleen nog maar luisteren.
Nederland zal een pastelkleurig land worden, met overal beautyfarms en kledingzaakjes en in alle openbare ruimtes zal de muziek van Norah Jones weerklinken..
Nee, de economie zal er op den duur niet goed bij varen, op technisch gebied zullen we weldra hard uitgelachen worden door de rest van de wereld, maar: het wordt wel heel gezellig.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat er niks van de grond zal komen omdat de meeste vrouwen elkaar het daglicht nog niet in de ogen gunnen.![]()
*lol*quote:Op maandag 28 maart 2005 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, de economie zal er op den duur niet goed bij varen, op technisch gebied zullen we weldra hard uitgelachen worden door de rest van de wereld, maar: het wordt wel heel gezellig.
Ik bedenk me eigenlijk net dat dit al voor 95% het geval is..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nederland zal een pastelkleurig land worden, met overal beautyfarms en kledingzaakjes en in alle openbare ruimtes zal de muziek van Norah Jones weerklinken..
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren
quote:
Precies!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren.
Ik vind 'em niet erg sterk...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef HenryHill het volgende:
[..]
She just did. Onder het mom van "ik zou het kunnen doen" heeft ze het zojuist gedaan. Maar dat snap je zelf ook wel.
Thnx, hij komt uit een film met Harrison Fordquote:Off-topic: je sig Power perceived is power achieved is echt strak, en imo 100% waar![]()
Wat ben jij een egoistisch, sadistisch, hersenloos ventje. Je zult vast wel een vriendinnetje gehad hebben of hebben, maar ik hoop dat het uitgaat en je er nooit meer een zult krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:42 schreef Skeptic het volgende:
[..]
Daarnaast is het simpelweg een kwestie van: meisjes vragen niet, meisjes worden gevraagd. Een willekeurig meisje kan een kroeg instappen en dan heeft ze minstens 50% kans aangeklampt te worden door één of andere hoopvolle dertiger die nog nooit een vriendin heeft gehad. Mits hij tenminste voldoende moed (lees: alcohol op) heeft om haar aan te spreken. Die wimpelt ze af, om vervolgens nog eens 50% kans te hebben om aangesproken worden door een andere kerel die al dan niet gezien heeft dat ze tenminste niet wanhopig genoeg is om in zee te gaan met de eerste de beste hopeloze figuur. Zit er een leuke vent tussen, dan is het exit meisje met nieuwe aanhang. Zo niet, dan heeft ze het volgende weekend weer een kans, terwijl de kansloze dertiger achter blijft met zijn verdriet en zijn drank.![]()
[..]
Jah maar BHFH, als je eindelijk eens aan een vrouw wil komen, moet je gewoon de categorie ''meisjes'' snel uit je hoofd zetten. Want zeg nou zelf, je bent al rond de dertig, wordt het dan gewoon niet tijd om iemand van je eigen leeftijd te zoeken?? Ik denk dat een volwassen vrouw van jouw eigen leeftijd ongeveer dezelfde principes in het leven heeft als jij, want jullie zitten dan in dezelfde leeftijdsfase. Ik denk dat je dan sneller een relatie krijgt dan dat je je tijd steeds aan tienermeisjes verspilt. Ikzelf als tiener zal niet zo gauw met iemand van in de dertig gaan, want ik weet van mezelf dat ik nog lang niet volwassen ben of wordtquote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Vind je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:00 schreef FatalException het volgende:
[..]
Wat ben jij een egoistisch, sadistisch, hersenloos ventje. Je zult vast wel een vriendinnetje gehad hebben of hebben, maar ik hoop dat het uitgaat en je er nooit meer een zult krijgen.
Mechanische Tarzanquote:Op maandag 28 maart 2005 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet overdreven nee.
Maar ik hou nog minder van goedzakkerige en monddode knuffelberen.
Dan nog liever een mechanische Tarzan.
Dat kan net zo goed aan jouw aandachtsgeile houding liggen, hoe zelfverzekerder het meisje zelf hoe minder mannen leuk zijn. Echte kieskeurigheid ontstaat pas bij het idee dat je ook zelf iets te bieden hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:32 schreef Lempicka het volgende:
Tja, ik roeleer alleen snel wanneer het "gedumpte" vriendje niet zoveel inpact heeft gemaakt, en natuurlijk zit ik er wel mee als het dan uit gaat, maar ik ga niet dood, en er zijn zo véél leuke mannen..
nee, ze zijn niet onzorgvuldig, ze hebben gewoon meer mogelijkheid tot seks/relaties danquote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je ziet het regelmatig. Een meid heeft een relatie en is enthousiast. Na een tijdje raakt ze verveeld en hup, de vriend wordt bij het grof vuil gezet. Natuurlijk is de meid dan een tijd verdrietis enzo en,maar je ziet dan toch vaak dat zon meid binnen no time ineens weer een andere vriend heeft. Zo hoorde ik van verschillende meiden. één voorbeeld. Meid heeft vriend, maakt uit, meid heeft 3 a 4 tijdelijke vriendjes, meid heeft vaste vriend. En dat in een periode van een jaar!!! En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Ik ken er zo één, tijdens relatie 75% van haar tijd bij haar vriendje. Nu is het uit en heeft ze verder nog amper vrienden en spendeert ze nog 75% van haar tijd met haar ex-vriendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:39 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind et omgekeerde veel erger: Meisjes die et uitmaken en maar blijven plakken bij degene met wie ze het (gvd zelf) heeft uitgemaakt ...
Je begrijpt het principe niet. WIJ willen alleen neuken, maar we willen wel geliefd worden om meer dan alleen dat. Je moet ons wel aanbidden en hopeloos achterna rennen dat je van ons houdt en meer wil terwijl er alleen flink overheen raggen...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:19 schreef sweetgirly het volgende:
Kortom: naar mijn mening miepen, zeuren en klagen mannen teveel.
Wil je alleen neuken, is het nog niet goed
Ken er ook 1 (het vriendje) wederzijds een einde aan gemaakt maar toch niet los kunnen laten. Blijft zich ook overal en alles mee bemoeien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken er zo één, tijdens relatie 75% van haar tijd bij haar vriendje. Nu is het uit en heeft ze verder nog amper vrienden en spendeert ze nog 75% van haar tijd met haar ex-vriendje.
Blegh
Ja jullie wel hé, maar wij niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
Je begrijpt het principe niet. WIJ willen alleen neuken, maar we willen wel geliefd worden om meer dan alleen dat. Je moet ons wel aanbidden en hopeloos achterna rennen dat je van ons houdt en meer wil terwijl er alleen flink overheen raggen...
Beter je huiswerk doen, mevrouw Kwebbel...
FILANTROPISCHE instelling bedoel je zeker! Liefde is geen liefdadigheid, daar ben ik het mee eens ja. Ik zie niet in waarom JIJ die tijd achter je moet hebben van het hopeloos achterna rennen, daar staan juist MANNEN om bekend. Vrouwen hoeven bij wijze van alleen maar goed in de wind te gaan staan en alles maar aan laten waaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja jullie wel hé, maar wij niet.
Maar ik begrijp het dondersgoed meneer Tranceptor. Iemand die meer geliefd wil worden, moet het verdienen (al vind ik meestal de meeste mensen wel lief, maar die neuk ik dan ook niet). Wat dacht jij, dat ze alles in één keer krijgen, ik ben geen filotropische instelling * insert smiley met handje voor haar gezicht (kan iemand die niet eens even linken hier).
En hopeloos achterna rennen, die tijd heb ik nooit gehad en ben ik ook niet van plan om te krijgen ook, als ik wil rennen dan doe ik wel mee aan een marathon ofzo.
Beter je uhhh, laatste zin formuleren, meneer Tranceptor
Ja, dat zeg ik, waarom moeten wij dan achter ze aan huppelen. Ok, die klinkt nu te ergquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:02 schreef Tranceptor het volgende:
FILANTROPISCHE instelling bedoel je zeker! Liefde is geen liefdadigheid, daar ben ik het mee eens ja. Ik zie niet in waarom JIJ die tijd achter je moet hebben van het hopeloos achterna rennen, daar staan juist MANNEN om bekend. Vrouwen hoeven bij wijze van alleen maar goed in de wind te gaan staan en alles maar aan laten waaien.![]()
Ik constateer alleen een feit, madame wacht tot de wind goed staat en iemand aan komt waaien en beslist vanuit haar ivoren torentje of hij voldoet of niet. Als mannen gewoon 1 dag geen enkele aandacht aan vrouwen zouden besteden, zou morgen de gehele vrouwelijke bevolking bij de psychiater lopen. Ik ben voor een verhaal met twee kanten. Kijk als een meid mij leuk vind, komt ze maar op mij af. Vind ik haar leuk, ja dan zal ik wat moeten. Dat eeuwige idee dat je als vent alles maar moet doen vind ik gewoon zo passé. Ik bedoel ..ik zie een meisje, zij 'lokt' mij en vind me leuk... en dan moet ik het doen? Waarom zou ik? De buit is er niet naar op zo'n avond/middag whatever en over het algemeen doe ik liever andere dingen. Dan zie ik andere gozers dan wel weer doen, zich constant modelleren naar wat een meisje zou willen en ik ben daar nou echt niet iemand voor. Dan hoor ik mezelf gewoon denken van 'sjies sukkel wat DOE je?' en 'heb je dan helemaal geen eigenwaarde?'. Maar goed dit zal allemaal aan mij liggen vast.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, waarom moeten wij dan achter ze aan huppelen. Ok, die klinkt nu te erg.
Maar gezien jouw quote dat wij dat zouden moeten, of is dat meer jouw kennis van hoe het gaat enzo. Want waarom? Volgens mij weet ik het antwoord zelf al, maar dan nog. Ik weet het niet hoor. Nee, zou ik bijna zeggen, zo werkt het niet. Hoe dan wel, das topsecret enzo
Deze reactie had ik er nog bijna even tussengeplaatst:
Overigens vind ik het wel een geweldigde reactie.
Of je het nou meent of niet, ergens zit er namelijk wel een kern van waarheid in, dat jongens zo kunnen denken. Is toch te zot ergens
of niet, naja ik denk er wel even over na.
Hm, wat ik al eerder heb gezegd, ik snap soms gewoon geen jojo van mannen en soms vraag ik mezelf af, eigenlijk nu, of ik dat ook wel wil of of dat wel verstandig is. Naja, ik bemin ze wel (een beetje soms, maar niet teveel want daar worden ze hebberig van en willen ze weer liefde en je helemaal enzo), om mijn eigen quote maar aan te halen
, is ook voldoende
. En scheelt een hoop gezeur enzo.
of niet, ik ben er nog niet uit, als ik er uit ben, laat ik het wel weten ..misschien
Hehe ivoren torentje, steenbok hé.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik constateer alleen een feit, madame wacht tot de wind goed staat en iemand aan komt waaien en beslist vanuit haar ivoren torentje of hij voldoet of niet.
quote:Als mannen gewoon 1 dag geen enkele aandacht aan vrouwen zouden besteden, zou morgen de gehele vrouwelijke bevolking bij de psychiater lopen.
Gooi het eruit en cutequote:Ik ben voor een verhaal met twee kanten. Kijk als een meid mij leuk vind, komt ze maar op mij af. Vind ik haar leuk, ja dan zal ik wat moeten. Dat eeuwige idee dat je als vent alles maar moet doen vind ik gewoon zo passé. Ik bedoel ..ik zie een meisje, zij 'lokt' mij en vind me leuk... en dan moet ik het doen? Waarom zou ik? De buit is er niet naar op zo'n avond/middag whatever en over het algemeen doe ik liever andere dingen. Dan zie ik andere gozers dan wel weer doen, zich constant modelleren naar wat een meisje zou willen en ik ben daar nou echt niet iemand voor. Dan hoor ik mezelf gewoon denken van 'sjies sukkel wat DOE je?' en 'heb je dan helemaal geen eigenwaarde?'. Maar goed dit zal allemaal aan mij liggen vast.
Wat jij wiltquote:Wat een lulverhaal weer, dan toch maar een keer gewoon neuken?![]()
![]()
Het is een schande, wat een stinkhoer! Stenigen die handel, stenigen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het anders aardig shockerend dat je 2 weken geleden nog sex hebt gehad en dat ook nog als lang bestempeld blijkbaar. En dat terwijl je niet eens een vaste vriend hebt op het moment!! Ja ik zeg niet dat het niet mag, maar het zegt toch wel wat!
Hoe bedoel je de frustratie druipt er vanaf..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het anders aardig shockerend dat je 2 weken geleden nog sex hebt gehad en dat ook nog als lang bestempeld blijkbaar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het anders aardig shockerend dat je 2 weken geleden nog sex hebt gehad en dat ook nog als lang bestempeld blijkbaar. En dat terwijl je niet eens een vaste vriend hebt op het moment!! Ja ik zeg niet dat het niet mag, maar het zegt toch wel wat!
Zeg die boel maar af, je hebt behoefte aan een echte ventquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:48 schreef sweetgirly het volgende:
en correctie, 1 1/2 week, solly![]()
Maargoed, je mag gissen, of ik het vertel.
Nou vooruit, kan het weer niet laten, ik neuk al meer dan een half jaar, wat zeg ik al bijna 10 maanden ofzo, dat is pas shocking, met één en dezelfde, we hebben afspraken gemaakt, en als ik die verbreek of verbreken ga of geen zin meer heb, etc, dan zeg ik het en vice versa, simpel hé. En wat hij er dan mee doet moet hij zelf weten.
En wat zegt dat dan BHFH, dat ik het beste van alle kanten heb, en jij niet.
Maar je bent wel lief hoor, nog steeds
Ik lees hier weinigen die er echt serieus op ingaan anders...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is: BHFH of iedereen die er nog serieus op in gaat.
Hoe dacht je anders dat ik aan verschillende meisjes kwam, et kan nooit mn sharme zijn ofzo, tis et roulatiesysteem waardoor ze wel moetenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef Tranceptor het volgende:
BHFH, ik zal het maar vertellen. Er is een geheim genootschap dat ieder jaar voor alle heren in Nederland een roulatiessysteem bedenkt bij de vrouwen. Ik hoop dat je het voor je kan houden en niemand doorvertelt.
Shhhhtttt, de muren hebben oren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Hoe dacht je anders dat ik aan verschillende meisjes kwam, et kan nooit mn sharme zijn ofzo, tis et roulatiesysteem waardoor ze wel moeten![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg die boel maar af, je hebt behoefte aan een echte vent![]()
quote:Ik heb ook alweer 3 weken niet geneukt, shit he
BeingHarmlessForHeverquote:
Dus met andere woorden?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]toch mooi hé, zo'n ivoren torentje
* achteraf leunt en zichzelf wijntje (uhhh sinas) inschenkt.
[..]dat kan niet!
We moeten wel aan onze statistieken blijven denken.
[..]
You've got a point there.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef Tranceptor het volgende:
Dus met andere woorden?![]()
Sorry ik wil niet lullig doen, maar toen ik je uit je ivoren torentje had heb ik hem afgebroken, dus je KUNT niet terug!
Je moet eens een dag doorbrengen op een forum als forum.ellegirl.nl.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
Als een vrouw zegt "Ik ben op dit moment niet toe aan een relatie" heeft ze twee weken later een vriend. Zeg dan meteen "Rot op kutkneus, ik moet je niet, ga dood". Waarom moeten ze altijd zo moeilijk doen? Zeg wat je bedoeld, dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Is het nou echt zo moeilijk om direct te zeggen wat je bedoeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_TE op 29-03-2005 22:55:10 ]
En aangezien vrouwen makkelijker sex kunnen krijgen dan mannenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Mannen hebben sex wanneer ze de kans krijgen, vrouwen hebben sex wanneer ze er zin in hebben.
en aangezien vrouwen net zo vaak zin hebben als mannen....
nou dan lees je gewoon niet meer verderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is echt een compleet irrelevant topic wat NIETS met mijn probleem te maken heeft.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is echt een compleet irrelevant topic wat NIETS met mijn probleem te maken heeft.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Tha_TE het volgende:Moet je voor de aardigheid eens op het Viva Forum kijken (Relaties). Een kwart heeft een relatie met een getrouwde man, nog een kwart is getrouwd en hun vent gaat vreemd en de overige helft sympathiseert met één van de twee partijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
Maar aangezien vrouwen over het algemeen doodsbenauwd zijn dat hij het alleen maar voor de sex doet en niet voor meer, terwijl de sex voor mannen echt een doel op zich is...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
En aangezien vrouwen makkelijker sex kunnen krijgen dan mannen![]()
Wahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:53 schreef Fling het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid eens op het Viva Forum kijken (Relaties). Een kwart heeft een relatie met een getrouwde man, nog een kwart is getrouwd en hun vent gaat vreemd en de overige helft sympathiseert met één van de twee partijen.
Dan ben je verkeerd ingelicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar aangezien vrouwen over het algemeen doodsbenauwd zijn dat hij het alleen maar voor de sex doet en niet voor meer, terwijl de sex voor mannen echt een doel op zich is...![]()
Ow, en mannen kunnen prima sex hebben met een compleet vreemde, als ze maar lekker is. Daar hoef je bij vrouwen niet om te komen.
Haha, prachtig... waarom kijken ze nog naar GTST als alle drama zich al binnen hun eigen relatie afspeelt? (ook al is de kans 25% dat ze het niet weten...)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:53 schreef Fling het volgende:
[..]
Moet je voor de aardigheid eens op het Viva Forum kijken (Relaties). Een kwart heeft een relatie met een getrouwde man, nog een kwart is getrouwd en hun vent gaat vreemd en de overige helft sympathiseert met één van de twee partijen.
Jij kan binnen een paar seconden nadat je een vent voor het eerst hebt gezien met hem sex hebben? (vanuit jouw perspectief gezien dan, we laten even in het midden hoe je dit hem zo snel aan het verstand brengt en hoe je zo snel in bed belandt).quote:
Klopt, maar waarschijnlijk een glimp op jouw post, en een glimp BHFHs post, dan zie je bij jouw post "heeft ze twee weken later een vriend. " en bij BHFH, naja zie TT. Waarschijnlijk is dat de reden van het slotje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Als ie lekker isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Jij kan binnen een paar seconden nadat je een vent voor het eerst hebt gezien met hem sex hebben? (vanuit jouw perspectief gezien dan, we laten even in het midden hoe je dit hem zo snel aan het verstand brengt en hoe je zo snel in bed belandt).
We canmet de andere sexe dan
Je redeneert vanuit je eigen frame-of-reference: je vrouwelijke hersenen. Bijna alle mannen kunnen dat. Als er een vrouw met een mooi gezichtje en mooi geproportioneerd lijf over straat loopt, en ze zien haar, dan gaat er al een belletje rinkelen: daar zou ik het wel op kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Als ie lekker ismaar ik moet wel zeggen dat er maar weinig meiden/mannen zijn die dat kunnen.
Shit, ze is erachter... een vrouw die weet dat alle mannen samenspannen puur en alleen om de vrouwen te irriteren...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef sweetgirly het volgende:geweldig topic is dit ook.
Fraubitch, en we stoppen die pluimpjes in mans aars hard terug.
Zo ze het willen, zo kunnen ze het krijgen.
heerlijk, om zo af en toe lekker obstinaat te zijn, allemaal dankzij BHFH
En hou eens op met jullie geanalyseer.
Jullie nemen de pret af van het genieten ervan. Heb geen zin (meer) om na te (gaan) denken over wat wel of niet tever gaat. Volgens mij is dat jullie truc om vrouwen gebonden en voor zichzelf te houden
Dat beweert niemand, maar er zijn ook mannen die door jullie ambivalente gezanik heenprikkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:20 schreef Lempicka het volgende:
Hi TRanceptor.. je hebt wel de wijsheid in pacht geloof ik.
Tja, wij aandachtsgeile wijven roeleren onze mannen nu eenmaal met de snelheid waarmee de aarde draait, maar dat wil niet zeggen dat we niet van ze houden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |