Jawel.. maar niet voor BHFH.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
En gaat het zelfde niet op voor jongens??
wat dawg zegtquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Mannen willen na verloop van tijd een dikkere auto, vrouwen een dikkere pik.
Sim-pel.
En aangezien BHFH nooit een cent te makken heeft...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef MacDweal het volgende:
Volgens mij zit het anders na verloop van tijd is het geld van hun vriendje op en gaan ze op zoek naar een ander met een paar centjes.
Of juist teveelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef PLAE@ het volgende:
Er is gewoon niet veel lekkers op de markt voor ze![]()
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer modelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Sim-pel.
![]()
vergelijk ze dan met auto's nerdquote:Op maandag 28 maart 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer model...
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
vergelijk ze dan met auto's nerd
ja hoort er bij , maar ik vind het wel onvoorstelbaar dat een meid, nadat een relatie uit is gegaan, binnen een jaar alweer een ander heeft en er tussendoor ook nog eens sprake van sex met anderen is geweest!! Dat lijkt me toch niet normaal. Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt. Je ziet dat steeds meer meiden na een paar dagen al hun ex zijn vergeten!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef DarkElf het volgende:
rondshoppen hoort er voor velen gewoon een beetje bij, beetje uittesten, rondkijken en dan misschien eens settelen, of niet
zie je continue om je heen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...
Sukkel...
Maar goed dat BHFH dat niet voor het zeggen heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef DarkElf het volgende:
maar goed; wat dan nog eigenlijk? wie bepaalt wat normaal is?
Denk het juist wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Waar blijven de inkoppersquote:Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef evil-me het volgende:
weet je wat pas erg is........ Ik krijg van allemaal gasten aandacht maar nooit serieus
Je zou zeggen dat ze zorgvuldig genoeg zijn. Jou kiezen ze immers niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Meid heeft vriend, maakt uit, meid heeft 3 a 4 tijdelijke vriendjes, meid heeft vaste vriend. En dat in een periode van een jaar!!! En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Weljaaaa en wat moeten ze dan in de tussentijd doen???quote:Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt.
Andersom geldt dat toch ook?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
Hum, jij wil dat elke vrouw enkele jaren gaat rouwen na dat het uit is met haar partner ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijndequote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Sim-pel.
![]()
en als jij nu verliefd bent op een meisje, maar zij is nog maar in het negende jaar van haar rouwproces van haar vorige partner, dus geen sex en zeker geen relatiequote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ja zeg, als iedereen na het eindigen van een relatie jarenlang gaat zitten rouwen dan wordt iedereen hartstikke knetter omdat op gegeven moment iedereen single is en de treurverhalen van al die andere singles moet aanhoren... Trouwens, als je zo overstuur zou zijn van het eindigen van je relatie, dan zit er toch iets fout...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zorg jij nou maar eerst dat je eens een relatie krijgt, en open er dan een topic over misschien zeg je nog wel eens wat zinnigs. Tenminste dat hoop ik dan.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja maar, als ik een meid zie die de ene na de andere relatie heeft dan is er wel iets goed mis! Hoe moet ze dan ooit een goede man vinden als ze blijkbaar geen geduld heeft de tekortkomingen van een man te accepteren. Niemand is perfect en als een meid eenmaal een keus maakt zou ze daarbij moeten blijven. Er wordt veel te lichthartig over gedaan. En als dan die relatie uit es dan wordt er niet meer naagedacht.. Het is op stel en sprong, dit leidt onherroepelijk tot problemen!
Uiteraard een schopje naar ONZquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:
En mannen die hetzelfde patroon vertonen dan, BHfH?
Ik ben er nog steeds niet uit... uit het nut van dit topic
voor mannen geldt dit natuurlijk ook in dien van toepassing.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:
En mannen die hetzelfde patroon vertonen dan, BHfH?
Ik ben er nog steeds niet uit... uit het nut van dit topic
Doe het dan ook, doos....quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijnde
Nee! Dat is niet waar! Want mannen (zoals TS) zijn van nature goed en eerlijk, en zouden nooit zoiets laags doen als iemand kwetsen door de eerste paar maanden (jaren?) met een ander te zoenen, laat staat meer, nadat het uit is! Deze mannen zullen hun ex-geliefde altijd blijven respecteren en rekening blijven houden met hun gevoelens, zoals het hoort!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ach kom op!
Dat doen mannen net zo goed en net zoveel.
Wat je dus probeert te zeggen is dat je niet alleen een dikkere lul wou, maar ook een langere.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:
[..]
ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijnde
She just did. Onder het mom van "ik zou het kunnen doen" heeft ze het zojuist gedaan. Maar dat snap je zelf ook wel.quote:
Wij zijn ook gemaakt om jullie te irriteren of ergeren, whatever.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef HenryHill het volgende:
Vrouwen spannen dan ook samen tegen mannen (en misschien zelfs tegen de gevestigde orde) om hen zoveel mogelijk ergernis te bezorgen,
Sex, sex, goeie sex, niks anders.quote:en ondertussen blijven ze maar klagen en zeuren terwijl het helemaal nergens op slaat! Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |