abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 18:32:40 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25811402
Je ziet het regelmatig. Een meid heeft een relatie en is enthousiast. Na een tijdje raakt ze verveeld en hup, de vriend wordt bij het grof vuil gezet. Natuurlijk is de meid dan een tijd verdrietis enzo en,maar je ziet dan toch vaak dat zon meid binnen no time ineens weer een andere vriend heeft. Zo hoorde ik van verschillende meiden. één voorbeeld. Meid heeft vriend, maakt uit, meid heeft 3 a 4 tijdelijke vriendjes, meid heeft vaste vriend. En dat in een periode van een jaar!!! En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 28 maart 2005 @ 18:33:35 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25811420
Er is gewoon niet veel lekkers op de markt voor ze
pi_25811423
ik dacht al, heb je een vriendinnetje gehad? maar nee
pi_25811461
Dat jij al jaren aan het zoeken bent zegt niks over die meiden, maar meer wat over jou denk ik dan?

Omdat jij vindt dat je een goede partij bent, wil nog niet zeggen dat die meiden dat vinden, en dat ze daarom niet zorgvuldig zijn
pi_25811479
En gaat het zelfde niet op voor jongens??
pi_25811540
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
En gaat het zelfde niet op voor jongens??
Jawel.. maar niet voor BHFH.
pi_25811545
Zie het zo:
Mannen willen na verloop van tijd een dikkere auto, vrouwen een dikkere pik.
Sim-pel.

pi_25811597
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Sim-pel.
wat dawg zegt
pi_25811641
TS is jalours op die meiden
pi_25811810
Volgens mij zit het anders na verloop van tijd is het geld van hun vriendje op en gaan ze op zoek naar een ander met een paar centjes.
  maandag 28 maart 2005 @ 18:54:42 #11
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_25811850
Tja ... je moet het ook maar accepteren dat er meer mannen dan vrouwen zijn!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_25811858
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef MacDweal het volgende:
Volgens mij zit het anders na verloop van tijd is het geld van hun vriendje op en gaan ze op zoek naar een ander met een paar centjes.
En aangezien BHFH nooit een cent te makken heeft...
  maandag 28 maart 2005 @ 18:57:00 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25811911
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef PLAE@ het volgende:
Er is gewoon niet veel lekkers op de markt voor ze
Of juist teveel .

BHfH... ik weet 't niet zo met dit topic, hoor.
Ik denk er nog even over na .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25811927
.
pi_25811956
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk er nog even over na .
wat vriendelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25812017
Ik snap niet zo goed waar er over te discuscieëren valt eik....

vrouwen rouleren, mannen rouleren... en waarom? voor iedereen verschillend...
pi_25812020
quote:
Zie het zo:
Sim-pel.

En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer model ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25812038
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer model ...
vergelijk ze dan met auto's nerd
pi_25812043
rondshoppen hoort er voor velen gewoon een beetje bij, beetje uittesten, rondkijken en dan misschien eens settelen, of niet

zie je continue om je heen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25812059
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

vergelijk ze dan met auto's nerd
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...

Sukkel...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 28 maart 2005 @ 19:05:30 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25812100
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef DarkElf het volgende:
rondshoppen hoort er voor velen gewoon een beetje bij, beetje uittesten, rondkijken en dan misschien eens settelen, of niet

zie je continue om je heen.
ja hoort er bij , maar ik vind het wel onvoorstelbaar dat een meid, nadat een relatie uit is gegaan, binnen een jaar alweer een ander heeft en er tussendoor ook nog eens sprake van sex met anderen is geweest!! Dat lijkt me toch niet normaal. Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt. Je ziet dat steeds meer meiden na een paar dagen al hun ex zijn vergeten!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25812128
Tipje, BHFH: Hou eens op met aan vrouwen / meisjes te refereren als 'meiden'. Dat klinkt zo dienstboderig. Probeer het eens met wat meer respect.
pi_25812130
Ach, vrouwen..... ze zijn bijna net zo erg al mannen..
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25812146
misschien lijkt dat enkel zo? wie weet wat een mens denkt

maar goed; wat dan nog eigenlijk? wie bepaalt wat normaal is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25812226
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...

Sukkel...
Auto's elk jaar inruilen, dán heb je er geen gezeik mee

lieverd
pi_25812231
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef DarkElf het volgende:
maar goed; wat dan nog eigenlijk? wie bepaalt wat normaal is?
Maar goed dat BHFH dat niet voor het zeggen heeft. .
pi_25812246
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Denk het juist wel.

Hoeveel vriendinnen had je ook al weer gehad de laatste zeg 2 a 200 jaar?

ZO zorgvuldig zijn die meiden nu!
  maandag 28 maart 2005 @ 19:15:39 #28
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_25812358
weet je wat pas erg is........ Ik krijg van allemaal gasten aandacht maar nooit serieus
Life is easy with your eyes closed
pi_25812688
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:15 schreef evil-me het volgende:
weet je wat pas erg is........ Ik krijg van allemaal gasten aandacht maar nooit serieus
Waar blijven de inkoppers
pi_25812995
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Meid heeft vriend, maakt uit, meid heeft 3 a 4 tijdelijke vriendjes, meid heeft vaste vriend. En dat in een periode van een jaar!!! En dat terwijl ik al jaren aan het zoeken ben. Je zou zeggen dat meiden gewoon niet zorgvuldig zijn..
Je zou zeggen dat ze zorgvuldig genoeg zijn. Jou kiezen ze immers niet.

Daarnaast is het simpelweg een kwestie van: meisjes vragen niet, meisjes worden gevraagd. Een willekeurig meisje kan een kroeg instappen en dan heeft ze minstens 50% kans aangeklampt te worden door één of andere hoopvolle dertiger die nog nooit een vriendin heeft gehad. Mits hij tenminste voldoende moed (lees: alcohol op) heeft om haar aan te spreken. Die wimpelt ze af, om vervolgens nog eens 50% kans te hebben om aangesproken worden door een andere kerel die al dan niet gezien heeft dat ze tenminste niet wanhopig genoeg is om in zee te gaan met de eerste de beste hopeloze figuur. Zit er een leuke vent tussen, dan is het exit meisje met nieuwe aanhang. Zo niet, dan heeft ze het volgende weekend weer een kans, terwijl de kansloze dertiger achter blijft met zijn verdriet en zijn drank.
quote:
Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt.
Weljaaaa en wat moeten ze dan in de tussentijd doen???
  maandag 28 maart 2005 @ 21:20:19 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25815514
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 28 maart 2005 @ 21:29:15 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25815743
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in de tussentijd moeten ze rouwen en in ieder geval zowiezo geen andere vriendjes of sex hebben. Ik vind het nogal wat dat jongens zomaar aan de kant worden gezet en dat het blijkbaar noga snel uit het hoofd uit het hart is.,
Andersom geldt dat toch ook?

En een (paar) jaar seksloos rouwen na elke relate vind ik redelijk kansloos .

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 28-03-2005 21:43:53 ]
pi_25815780
quote:
Hum, jij wil dat elke vrouw enkele jaren gaat rouwen na dat het uit is met haar partner ?

waarom ben je niet blij dat ze snel iemand anders tegenkomen, of dat ze gewoon een beejte rondfladderen , genoeg mannen die al overgelukkig zijn met wat vrijblijvende sex, die pak je ook al al hun plezier af.

Je gunt de anderen echt niet veel hé ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25815787
quote:
Zie het zo:
Sim-pel.

ik zou nu een heel lullige opmerking kunnen maken als jouw ex zijnde

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2005 21:38:20 ]
  FOK!fotograaf maandag 28 maart 2005 @ 21:35:13 #35
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_25815924
We zijn gewoon sletten!! En we zijn er trots op!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_25816013
quote:
en als jij nu verliefd bent op een meisje, maar zij is nog maar in het negende jaar van haar rouwproces van haar vorige partner, dus geen sex en zeker geen relatie

hoe ga je dan reageren
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_25816132
quote:
Ja zeg, als iedereen na het eindigen van een relatie jarenlang gaat zitten rouwen dan wordt iedereen hartstikke knetter omdat op gegeven moment iedereen single is en de treurverhalen van al die andere singles moet aanhoren... Trouwens, als je zo overstuur zou zijn van het eindigen van je relatie, dan zit er toch iets fout...

Ik vind het trouwens een beetje eng dat je altijd en eeuwig maar weer de schuld bij de meisjes/vrouwen neerlegt. Je schildert ze allemaal af als harteloze sletten die vriendjes hebben bij de vleet, geen enkel respect hebben voor de mannen met wie ze sex of een relatie hebben en die zich door iedereen laten neuken behalve door jou... Ook lees ik al een paar keer dat je graag een zo jong mogelijk meisje wil hebben omdat ze alleen dan nog een beetje interessant is... Het is dat je zo consequent bent, als je echt eng was had je allang iets gedaan en werden dit soort topics niet meer door jou geopend...

Misschien moet je eens een topic openen over al die klootzakken die meisjes alles vertellen wat ze willen horen, sex hebben, keihard dumpen, en dan vervolgens weer met de volgende meid van voren af aan beginnen. Het ligt toch echt iets minder eenzijdig dan jij het doet voorkomen.

Ik zou overigens als ik jou was de schuld van je eenzaamheid ook eens bij jezelf zoeken. Als je half zoveel energie zou stoppen in het zoeken van een leuk meisje als in het openen van dit soort topics, dan had je allang geen tijd meer om hier te posten...
  maandag 28 maart 2005 @ 22:54:16 #38
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25818085
ja maar, als ik een meid zie die de ene na de andere relatie heeft dan is er wel iets goed mis! Hoe moet ze dan ooit een goede man vinden als ze blijkbaar geen geduld heeft de tekortkomingen van een man te accepteren. Niemand is perfect en als een meid eenmaal een keus maakt zou ze daarbij moeten blijven. Er wordt veel te lichthartig over gedaan. En als dan die relatie uit es dan wordt er niet meer naagedacht.. Het is op stel en sprong, dit leidt onherroepelijk tot problemen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 22:59:08 #39
47213 ArmaniMania
pi_25818231
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja maar, als ik een meid zie die de ene na de andere relatie heeft dan is er wel iets goed mis! Hoe moet ze dan ooit een goede man vinden als ze blijkbaar geen geduld heeft de tekortkomingen van een man te accepteren. Niemand is perfect en als een meid eenmaal een keus maakt zou ze daarbij moeten blijven. Er wordt veel te lichthartig over gedaan. En als dan die relatie uit es dan wordt er niet meer naagedacht.. Het is op stel en sprong, dit leidt onherroepelijk tot problemen!
Zorg jij nou maar eerst dat je eens een relatie krijgt, en open er dan een topic over misschien zeg je nog wel eens wat zinnigs. Tenminste dat hoop ik dan.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:59:09 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25818232
En mannen die hetzelfde patroon vertonen dan, BHfH?

Ik ben er nog steeds niet uit... uit het nut van dit topic
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 22:59:47 #41
47213 ArmaniMania
pi_25818247
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:

Uiteraard een schopje naar ONZ
  maandag 28 maart 2005 @ 23:01:27 #42
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25818282
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Copycat het volgende:

voor mannen geldt dit natuurlijk ook in dien van toepassing.

. Maar meiden doen dit vaker. Vaak uit" liefdesverdriet" springen ze voor troost met de eerste de beste in bed. dat maakt het des te pijnlijker voor de ex.

Verder is dit een serieus topic over rouwverwerking na beëindiging van relaties.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 28 maart 2005 @ 23:02:58 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25818330
Ach kom op!
Dat doen mannen net zo goed en net zoveel.
pi_25818397
Omdat ze hun eitjes kwijt moeten

Nee ok, is dit een serieus topic of niet, zou er namelijk bijna serieus over willen discussieëren.
Maar zoals Copycat ook zegt, en mannen dan die hetzelfde gedrag vertonen?

Maargoed, voor de rest heb ik geen idee, want ik ben kieskeurig aan wie ik mijn eicellen spendeer .
pi_25818486
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:

[..]

Doe het dan ook, doos....
Power perceived is power achieved.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:12:59 #46
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25818588
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ach kom op!
Dat doen mannen net zo goed en net zoveel.
Nee! Dat is niet waar! Want mannen (zoals TS) zijn van nature goed en eerlijk, en zouden nooit zoiets laags doen als iemand kwetsen door de eerste paar maanden (jaren?) met een ander te zoenen, laat staat meer, nadat het uit is! Deze mannen zullen hun ex-geliefde altijd blijven respecteren en rekening blijven houden met hun gevoelens, zoals het hoort!

Vrouwen daarentegen zijn alleen maar uit op eigen gewin, zullen geen mogelijkheid nalaten om hun vriend een hak te zetten en/of vreemd te gaan, en houden totaal geen rekening met anderen! Vrouwen spannen dan ook samen tegen mannen (en misschien zelfs tegen de gevestigde orde) om hen zoveel mogelijk ergernis te bezorgen, en ondertussen blijven ze maar klagen en zeuren terwijl het helemaal nergens op slaat! Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 23:14:49 #47
47213 ArmaniMania
pi_25818662
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat je dus probeert te zeggen is dat je niet alleen een dikkere lul wou, maar ook een langere.
pi_25818665
Ik denk dat het ligt aan het feit dat vrouwen het meestal al direct voor het uitzoeken hebben wat betreft scharrels en dat mannen wel zouden willen maar simpelweg niet kunnen.

Over het algemeen dan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 28 maart 2005 @ 23:15:42 #49
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25818680
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:08 schreef Modwire het volgende:

[..]

Doe het dan ook, doos....
She just did. Onder het mom van "ik zou het kunnen doen" heeft ze het zojuist gedaan. Maar dat snap je zelf ook wel.

Off-topic: je sig Power perceived is power achieved is echt strak, en imo 100% waar
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25818721
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef HenryHill het volgende:

Vrouwen spannen dan ook samen tegen mannen (en misschien zelfs tegen de gevestigde orde) om hen zoveel mogelijk ergernis te bezorgen,
Wij zijn ook gemaakt om jullie te irriteren of ergeren, whatever.
quote:
en ondertussen blijven ze maar klagen en zeuren terwijl het helemaal nergens op slaat! Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?

Sex, sex, goeie sex, niks anders.
It's a simple world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')