Jawel.. maar niet voor BHFH.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
En gaat het zelfde niet op voor jongens??
wat dawg zegtquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Mannen willen na verloop van tijd een dikkere auto, vrouwen een dikkere pik.
Sim-pel.
En aangezien BHFH nooit een cent te makken heeft...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef MacDweal het volgende:
Volgens mij zit het anders na verloop van tijd is het geld van hun vriendje op en gaan ze op zoek naar een ander met een paar centjes.
Of juist teveelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:33 schreef PLAE@ het volgende:
Er is gewoon niet veel lekkers op de markt voor ze![]()
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer modelquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef dawg het volgende:
Zie het zo:
Mannen willen na verloop van tijd een dikkere auto, vrouwen een dikkere pik.
Sim-pel.
![]()
vergelijk ze dan met auto's nerdquote:Op maandag 28 maart 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voor mannen zijn vrouwen net computers, kosten bakken vol geld, doen nooit wat je wil, je hebt er altijd gezeik mee en na 2 jaar willen we een nieuwer model...
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
vergelijk ze dan met auto's nerd
ja hoort er bij , maar ik vind het wel onvoorstelbaar dat een meid, nadat een relatie uit is gegaan, binnen een jaar alweer een ander heeft en er tussendoor ook nog eens sprake van sex met anderen is geweest!! Dat lijkt me toch niet normaal. Je moet nadat een relatie is geëindigd toch afstand nemen, het lijkt me dat je daar wel een paar jaar voor nodig hebt. Je ziet dat steeds meer meiden na een paar dagen al hun ex zijn vergeten!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:02 schreef DarkElf het volgende:
rondshoppen hoort er voor velen gewoon een beetje bij, beetje uittesten, rondkijken en dan misschien eens settelen, of niet
zie je continue om je heen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wil je nog wel eens langer mee doen dan 2 jaar en je hebt er minder gezeik mee...
Sukkel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |