quote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef HenryHill het volgende:
<knip>
Wat bezielt die vrouwen dat ze zo egocentrisch, wraakzuchtig en koud zijn?
![]()
Kijk, en zo willen we het graag horen!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik schaam me diep voor de enorme tekortkomingen van mijn sekse. (etc, etc.)
It's a hard world, for a manquote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef nozem het volgende:
Mannen willen gewoon ook zoveel in het rond kunnen neuken als vrouwen. De rollen zijn compleet omgedraaid. Een man wil ook wel eens in een disco tegen een vrouw kunnen zeggen: "Hee lekker ding, kom mee naar mijn appartement, dan neuk ik de brains uit je hersenpan''
Vrouwen kunnen dat, mits ze er een beetje fatsoenlijk uitzien, en daar word ik jaloers van.
Nee idd, de mijne was ook vooral niet cynisch bedoeldquote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef HenryHill het volgende:
@Sweetygirly: je had niet door dat het een sarcastische post was he...![]()
Ow zo... je wou even bewijzen dat vrouwen ondanks alles toch nog harder konden zeiken. Ok, point taken.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee idd, de mijne was ook vooral niet cynisch bedoeld
Sweetgirly is me er eentje...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ow zo... je wou even bewijzen dat vrouwen ondanks alles toch nog harder konden zeiken. Ok, point taken.![]()
Is het overwegen waard...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef sweetgirly het volgende:
Ps. van de topictitel het laatste gedeelte vanaf 'hun vriendjes altijd zo snel' gewoon eraf halen!![]()
Ik vind het zo schattig als vrouwen niets meer terug weten te zeggen, maar het toch proberen...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef sweetgirly het volgende:
Mannen..zucht, jullie zeuren nu door hoor
En hé, het afwasrecht is nog altijd van mij * insert smiley met handje voor haar gezicht.
Gaan jullie de tuin maar maaien ofzo.. of iets wat er op rijmt.
Trust!
oh, wat ben ik weer lief
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat we serieus moeten overwegen om vrouwen weer rechten af te nemen...
Nou goed?
Je vergeet te vermelden dat er niks van de grond zal komen omdat de meeste vrouwen elkaar het daglicht nog niet in de ogen gunnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonors, de rest mag alleen nog maar luisteren.
Nederland zal een pastelkleurig land worden, met overal beautyfarms en kledingzaakjes en in alle openbare ruimtes zal de muziek van Norah Jones weerklinken..
Nee, de economie zal er op den duur niet goed bij varen, op technisch gebied zullen we weldra hard uitgelachen worden door de rest van de wereld, maar: het wordt wel heel gezellig.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat er niks van de grond zal komen omdat de meeste vrouwen elkaar het daglicht nog niet in de ogen gunnen.![]()
*lol*quote:Op maandag 28 maart 2005 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, de economie zal er op den duur niet goed bij varen, op technisch gebied zullen we weldra hard uitgelachen worden door de rest van de wereld, maar: het wordt wel heel gezellig.
Ik bedenk me eigenlijk net dat dit al voor 95% het geval is..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Nederland zal een pastelkleurig land worden, met overal beautyfarms en kledingzaakjes en in alle openbare ruimtes zal de muziek van Norah Jones weerklinken..
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren
quote:
Precies!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:36 schreef nozem het volgende:
Nu kan het nog, omdat de meeste bestuursfuncties nog door mannen ingevuld worden, maar het is op het randje. Binnen enkele decennia is het te laat en is de mannelijke bevolking voorgoed gedregradeerd tot goedzakkerige en monddode knuffelberen. Enkele overgebleven Tarzan-types zullen dan nog dienst mogen doen als spermadonor, de rest mag alleen nog maar luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |