abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28751823
Jeeeeeej! heb weer een jaartje APK!!!

moest het even kwijt, sorry
pi_28812622
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef Syb-Sosef het volgende:
Jeeeeeej! heb weer een jaartje APK!!!

moest het even kwijt, sorry
En ook mijn 2CV-tje mag sinds vandaag weer een jaartje legaal de weg op!
pi_28818057
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:39 schreef patje74 het volgende:

En ook mijn 2CV-tje mag sinds vandaag weer een jaartje legaal de weg op!
pi_29174171
Dit ding ga ik, als de koppelomvormer gevuld is en verder in orde blijkt, zaterdag kopen:



Het is een CX 2400 IE Pallas op LPG uit 1979, met ontkoppelde airco en C-Matic (halfautomatische versnellingsbak) zonder APK (kleine puntjes) voor 1500.

Mooie dame met werk, als je de portieren dichtgooit valt er roest uit, maar de bodem is hard voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Wel wat andere rare dingen... lopen op benzine doet ie niet, onder de 2000 rpm op LPG zeeeer moeizaam tot ie warm is, en het stationaire toerental is hoger zodra de koelventilator aanslaat. Desondanks, leuke auto waar ik me lelijk aan kan branden of heel veel plezier van kan hebben.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:59:24 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29178012
Sinds vandaag weer 2 citroens voor de deur:



De zilveren BX GTI is er nieuw bij gekomen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:06:19 #156
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29178218
Feli met je BX leuke auto's

Ik zag laatst een CX GTI rijden maar die moest van 30 kmh naar 0 voor een rotonde en hij remde aardig hard. Stuitert dat ding eerst 30 cm omhoog en vervolgens weer 50 naar beneden. Daar schrok ik wel even van, dat doet onze XM nou nooit .

Maar is dat normaal dat zo'n CX zo'n end omhoog en naar beneden stuitert?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:09:20 #157
43185 Tr0ublegum
How Bizarre
pi_29178293
Potverdomme Metro, heb je nog meer foto's en specs (bouwjaar, kilometerstand enz.)? Gefeliciteerd met je aanwinst!
watch like nobody's dancing
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:15:19 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_29182385
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:09 schreef Tr0ublegum het volgende:
Potverdomme Metro, heb je nog meer foto's en specs (bouwjaar, kilometerstand enz.)? Gefeliciteerd met je aanwinst!
Bouwjaar: 1993, augustus
Kmstand: 177000km
Specs: 122 PK, 150nm koppel
van 0-100 in 10,1 sec.
electrische ramen, electrische spiegels, CV met ab, en een (nog niet werkende) airco.

meer foto's zijn te vinden op het citroënforum:

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=164382
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_29183519
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef One_conundrum het volgende:
Feli met je BX leuke auto's

Ik zag laatst een CX GTI rijden maar die moest van 30 kmh naar 0 voor een rotonde en hij remde aardig hard. Stuitert dat ding eerst 30 cm omhoog en vervolgens weer 50 naar beneden. Daar schrok ik wel even van, dat doet onze XM nou nooit .

Maar is dat normaal dat zo'n CX zo'n end omhoog en naar beneden stuitert?
Vreemd. Hoort niet. waarschijnljk oude LHM en zijn de remmen en remservo lang niet meer doorgespoeld.
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 19:45:53 #160
25682 2cv
Niet subtiel
pi_29210725


Gespot op vakantie, in een schuur.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:58:04 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_29213180
Het ziet er naar uit dat we de Xantia en het fordje van mijn vriendin gaan inruilen. De Xantia heeft nu bijna 70000 op de teller staan het fordje dik 85000 de bedoeling is om beide in te gaan ruilen voor een C5.
Het zal nog wel lastig worden ik wil voor de auto's samen 10000 euro inruil hebben.

[ Bericht 12% gewijzigd door marky op 28-07-2005 21:07:59 ]
pi_29440744
Vandaag ben ik naar België geweest om daar een compleet GS-motorblok + C-matic-bak op te halen. Vooraf wist ik niet waar ik terecht zou komen, later bleek het een zeer oude Citroën garage te zijn!
De garage werd gerunt door 2 broers wiens vader de zaak was begonnen in 1943. Naast een zeer karakteristieke garage hadden ze nog een zeer rommelige hal met daarin diverse DS-en, Pannards enz... Verder zijn er diverse aan elkaar verbonden panden welke volledig vol met onderdelen liggen! Je kan het zo gek niet verzinnen of het ligt er!!!

Toen ik mijn enthousiastme toonde kreeg ik direct een uitgebreide tour door alle kamertjes, hallen, loodsen enz., allen vol met onderdelen gerangschikt op type. Geweldig!!!

















Deze specialisten, waarvan ik overigens ook fantastisch restauratie-werk van heb gezien, zijn hier te bereiken;

Nieuwe Beggaardenstraat 10
2800 Mechelen
Tel 015204210
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:27:37 #163
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29440856
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef patje74 het volgende:
Vandaag ben ik naar België geweest om daar een compleet GS-motorblok + C-matic-bak op te halen. Vooraf wist ik niet waar ik terecht zou komen, later bleek het een zeer oude Citroën garage te zijn!
De garage werd gerunt door 2 broers wiens vader de zaak was begonnen in 1943. Naast een zeer karakteristieke garage hadden ze nog een zeer rommelige hal met daarin diverse DS-en, Pannards enz... Verder zijn er diverse aan elkaar verbonden panden welke volledig vol met onderdelen liggen! Je kan het zo gek niet verzinnen of het ligt er!!!

Toen ik mijn enthousiastme toonde kreeg ik direct een uitgebreide tour door alle kamertjes, hallen, loodsen enz., allen vol met onderdelen gerangschikt op type. Geweldig!!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze specialisten, waarvan ik overigens ook fantastisch restauratie-werk van heb gezien, zijn hier te bereiken;

Nieuwe Beggaardenstraat 10
2800 Mechelen
Tel 015204210


Wat is dat voor gele auto ziet er goed uit!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29440986
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef One_conundrum het volgende:


Wat is dat voor gele auto ziet er goed uit!
Die gele met zwarte strepen is een Polyester body op een verkort chassis van een Panhard PL17. Motor is ook Panhard en heeft twee dubbele webers. Van deze auto is er maar eentje gebouwd en is van belgische makelij.

(info komt van www.citroen-forum.nl)
pi_29442736
Gaaaaf ding inderdaad
pi_29445258
Ik heb daarnet eindelijk het opgehaalde blok + bak in mijn garage liggen, wat een onhandig zwaar ding man! Om de aanhanger waar het blok op lag in de garage te krijgen moest ik eerst mijn GS, zonder vering, de oprit af zien te krijgen, en er daarna weer op.... Al met al een zware klus.

Vanavond zal ik samen met "lelijke eend" de elektromagneet van mijn pas aangeschafte blok + bak af schroeven en op mijn bak zetten. Nu maar hopen dat ik dit weekend weer kan rijden...
pi_31556835
Vanmorgen is de folder verspreid (edit: onder de dealers) van de nieuwe C4 Ligne Business. Hij is het zelfde als de Coupe VTR maar dan met automatische airco, middenarmsteun met cd wisselaar en radio/cdspeler + bediening op stuur.

Kosten? 100 euro meer dan de Coupe VTR.
pi_31636006

Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: Bremer
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Hallum
Datum: augustus 1999
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: crossauto
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 18:37:09 #169
25682 2cv
Niet subtiel
pi_31654209
Zonde ! Over 10 tot 20 jaar gaan ze schaars worden en gaan de prijzen omhoog en zoeken BX-beziters stad en land af voor de juiste onderdelen. Dat gebeurt nu al bij de type 1 ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_31654311
Het is de enige BX die ik ooit inde cross heb gezien.

Ik heb hier nog wel een foto staan van een Stockcar met 2cv carrosserie, en daar zet ik over een paar minuten de 2CV pick-up die ik vandaag heb gespot ook neer
pi_31654474
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 18:37 schreef 2cv het volgende:
......... Dat gebeurt nu al bij de type 1 ...



Deze dame heeft in ieder geval een fijne toekomst in het verschiet. Ze zal naast haar "oma-tje" (mijn GS) komen te staan vanaf ong. komende woensdag.
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 19:47:29 #172
25682 2cv
Niet subtiel
pi_31654794
Als de motor weer in orde is, gelijk even de bumper achter recht hangen

Ik wil wel helpen !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_31655321
Zijn er nog ZX-ers hier? Sinds kort heb ik een ZX 1.8i Avantage uit 1994....
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_31655448
Ik heb wel een mooie ZX Miniatuur, telt dat ook?

pi_31737545
Eindelijk staat ze dan bij mij voor de deur, de '85-er (type 1) BX 16 TRS!!!
Ze staat gebroederlijk tussen mijn GS en 2CV in. Mijn oprit heeft er nog nooit zo leuk uit gezien.
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:50:35 #176
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31806155
We hebben voorlopig toch maar van afgezien om de Xantia in te ruilen. Ze is gewoon een hele fijne auto. Heeft ons vorige week weer heerlijk comfortabel heen en weer gebracht naar en van Blanes (spanje). De 2.0L 16V is ook lekker zuinig geweest ondanks dat we zeker het eerste stuk terug vanuit Spanje denk ik gemiddeld zo'n 150 hebben gereden. Ruim 1 0p 11 is dan toch wel netjes. Vorig jaar wel zuiniger gerden toen haalde we 1 op 13 maar toen hebben we ons ook keurig aan de snelheid gehouden.
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:11:50 #177
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_31972371
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:03 schreef tim2308 het volgende:
Zijn er nog ZX-ers hier? Sinds kort heb ik een ZX 1.8i Avantage uit 1994....
Ik heb er wel twee gehad een 1.4 reflex. Super fijne auto. Heerlijk basic maar zeer flot voor een 1.4 en heb er echt nooit wat aan gehad. Heb er zelf 60.000 mee gereden zonder dat het ding ooit naar de garage is geweest voor een beurt. Wel zijn de voorste remschijven een keer vervangen.

Daarna een 1.8 Aura coupe. een stuk luxer en volgens mij een zeer fijne combi de 1.8 met de ZX. Ook nooit een probleem mee gehad. Heb hem met 88.000 ingeruild eigenlijk puur uit ballorigheid en ik wilde wel weer graag een hydro vering.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:27:04 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_32131254
De nieuwe C5 komt eraan




meer plaatjes http://citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=138567
  woensdag 9 november 2005 @ 22:45:18 #179
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_32131984
Waar waren die foto's in die garage dan?
Ik zag dat die eend te koop was. Weet iemand hoeveel dat ding zou moeten kosten?
Men moeder wil echt al jaren een eend, maar dan moet eerst de picasso de deur uit :p
Maar als ze daar een koper voor heeft (moet ze wel eerst dat ding te koop aanbieden - 't is een 2.0 HDI met 360.000 km op de teller trouwens:P), gaat ze sowieso eend rijden
Signature.
pi_32132188
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Waar waren die foto's in die garage dan?
Ik zag dat die eend te koop was. Weet iemand hoeveel dat ding zou moeten kosten?
Men moeder wil echt al jaren een eend, maar dan moet eerst de picasso de deur uit :p
Maar als ze daar een koper voor heeft (moet ze wel eerst dat ding te koop aanbieden - 't is een 2.0 HDI met 360.000 km op de teller trouwens:P), gaat ze sowieso eend rijden
In België ergens

En die Picasso raak je wel kwijt.. kreeg voor mijn BX met 428.000 op de teller zelfs nog een paar honderd euro

Misschien dat Patje nog kan zeggen waar die garage was in België
pi_32132651
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:50 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

In België ergens

En die Picasso raak je wel kwijt.. kreeg voor mijn BX met 428.000 op de teller zelfs nog een paar honderd euro

Misschien dat Patje nog kan zeggen waar die garage was in België
BX is "in" bij de geitwollensokken burgers.

Laat nou Nederland vol zitten met zulke figuren, geen wonder dat je het ding gelijk kwijt was
pi_32132883
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:01 schreef yup het volgende:

[..]

BX is "in" bij de geitwollensokken burgers.

Laat nou Nederland vol zitten met zulke figuren, geen wonder dat je het ding gelijk kwijt was
Ik zag je naam staan als laatste poster en ik kon haast niet anders verwachten dan een soortgelijke post .

Das precies hetzelfde als zeggen dat alle BMW rijders nazi sympathisanten zijn .
pi_32134180
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef pAin het volgende:

[..]

Ik zag je naam staan als laatste poster en ik kon haast niet anders verwachten dan een soortgelijke post .

Das precies hetzelfde als zeggen dat alle BMW rijders nazi sympathisanten zijn .
Sorry ik zal nooit meer tegen de schenen van Citroen fappers trappen

pi_32134834
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef pAin het volgende:

[..]

Das precies hetzelfde als zeggen dat alle BMW rijders nazi sympathisanten zijn .
Zijn het toch ook?

pi_32137799
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Waar waren die foto's in die garage dan?
Ik zag dat die eend te koop was. Weet iemand hoeveel dat ding zou moeten kosten?
Hier;

Nieuwe Beggaardenstraat 10
2800 Mechelen
Tel 015204210

Ik geloof dat hij ¤3750,- was. Geen bijzondere prijs voor geen bijzondere 2CV. Daar hoef je niet voor naar België te gaan.
pi_32138091
Vanavond met de Citroen SM op stap.

RPM meter geeft sowieso dubbele RPM aan vanwege de dubbele ontsteking modificatie.

Rijden we om 1 uur terug naar huis, zegt me baas, ontsteking staat te laat, roffelt trouwens mooi die Maserati 6 cylinder op de snelweg in de nacht. Dikke lol gehad op de snelweg, bumperkleverts, vrachtwagen aan de kant, gas derop, en hou je niet bij he, dikke pret. Maar tegen de tijd dat we thuis waren klopte van de ontsteking geen hout meer en rook ie naar benzine.

Kortom. Garage in, morgen weer een dag. Ik zelf had 3 parkeerbonnen van 47 euro 50, kortom. tGing allemaal weer fijn vandaag.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_32138153
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:06 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zag laatst een CX GTI rijden maar die moest van 30 kmh naar 0 voor een rotonde en hij remde aardig hard. Stuitert dat ding eerst 30 cm omhoog en vervolgens weer 50 naar beneden.
Maar is dat normaal dat zo'n CX zo'n end omhoog en naar beneden stuitert?
Ja. DS en CX zijn soft geveerd (comfortabel noemen we dat). DS zelf gereden, CX alleen meegereden. Maffe is dat je der eigenlijk binnenin niet zoveel van merkt ergens. Maffe is ook dat bv een DS vrij radicaal om een bocht kan (wel wat later insturen dan gewone auto), je deint vierkant om, maar echt er wat om geven doettie niet. Komt door smallere achteras.

De SM (had ik nog nooit mee meegereden) is wat harder geveerd viel me meteen op vanavond. Ook lachen (zeker voor een auto uit 1973) de stuurbekrachtiging is variabel. Dus bij een stoplicht als je stilstaat hoor je de pomp echt met intervallen van pakweg seconde of 2 een seconde druk maken.

En electrische ramen uit 1973, hiphiphip. Drukknop op dash, moet je eens op drukken, springt meteen een klep van handschoenenkastje als een raket eruit. kVond het wel leuk. Leuk allemaal, maar hij is wel stuk, ach ja. Trouwens met de SM echt 287x zoveel bekijks als met de DS.

Wist je trouwens dat er meer DSen in NL rondrijden dan in F ?
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 10 november 2005 @ 07:15:35 #188
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_32138829
wij krijgen een AX in precies de zelfde kleur als onze XM
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_32140276
quote:
Op donderdag 10 november 2005 02:52 schreef PNG het volgende:

Kortom. Garage in, morgen weer een dag. Ik zelf had 3 parkeerbonnen van 47 euro 50, kortom. tGing allemaal weer fijn vandaag.
Handig

Wel gaaf zo'n SM
pi_32145542
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:40 schreef yup het volgende:

[..]

Sorry ik zal nooit meer tegen de schenen van Citroen fappers trappen

Het kwam gewoon een beetje respectloos over en als je echt zegt dat je er verstand van hebt, weet je ook dat Citroen prima auto's maakt (net als BMW trouwens) .
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 19:47:09 #191
25682 2cv
Niet subtiel
pi_32187822
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Waar waren die foto's in die garage dan?
Ik zag dat die eend te koop was. Weet iemand hoeveel dat ding zou moeten kosten?
Men moeder wil echt al jaren een eend, maar dan moet eerst de picasso de deur uit :p
Maar als ze daar een koper voor heeft (moet ze wel eerst dat ding te koop aanbieden - 't is een 2.0 HDI met 360.000 km op de teller trouwens:P), gaat ze sowieso eend rijden
Wat die Eend mag kosten is totaal afhankelijk van de staat waarin die verkeert.

Hier wat aankooptips:

http://www.2cv.nl/publicaties/bouman/aankoop1.html

http://www.2cv.nl/publicaties/bouman/aankoop2.html
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:20:20 #192
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_32208315
Merci bien!
Ik zal het effe aan men ma laten zien.
Wellicht dat ze er wat mee doet
Signature.
pi_32218605
@eer-ik
Ik kan je vooral aanraden om iemand mee te nemen die ervaring heeft met eenden. Let op; een APK hoeft niets voor te stellen bij een eend!
Ik heb eenden met een verse APK gezien, waar ik niet mee over een forse verkeersdrempel durf te rijden. Een klein roest gaatje op het chassis kan betekenen dat het chassis van binnen behoorlijk krokant is. Een plaatje lassen heeft dan geen enkele zin, terwijl hij dan wel weer APK-waardig is.

Ook de kwaliteit van eenden bij verschillende specialisten is soms erg ver te zoeken, al zijn er natuurlijk vele uitzonderingen.
  zondag 13 november 2005 @ 21:04:56 #195
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_32242110
Relaxed.
Dan moet ik effe hard op zoek gaan naar iemand die verstand heeft/ervaring heeft met eenden
Ik ken wel iemand die taxateur is b tw..
is dat ook voldoende?
Die kijikt wel altijd superveel naar allerlei punten nml...
Signature.
pi_32242711
Ik kan dat natuurlijk niet beoordelen, wel kan ik mij voorstellen dat specifieke 2CV-kennis absoluut gewenst is.
Rotte bodemplaatjes zal mij persoonlijk totaal geen moer kunnen schelen. Nieuw kosten ze slechts ¤35,- /stuk (geloof ik).
Maar een niet goed sluitende motorkap t.o.v. de koplampsteun, driehoekjes tussen motorkap/ spatbord onder spanning/ versn.pook niet in de juiste positie in zijn vrij/ beetje zwaar sturen enz. kan betekenen dat het chassis aan het knikken is. Maar dit valt veel minder op dan rotte bodemplaatjes, terwijl dit vele malen ernstiger is!
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:12:47 #197
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_32490312
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 21:03 schreef tim2308 het volgende:
Zijn er nog ZX-ers hier? Sinds kort heb ik een ZX 1.8i Avantage uit 1994....
of er nog zx'ers zijn ik momenteel niet maar check eens de ZX Club op www.zx16v.net
pi_32536837
Hee, wat leuk.. een centraal troen-topic, zie het nu pas.

Mijn BXje heeft afgelopen zomer een behoorlijke klap gehad waar de naweeën nog steeds van doortrillen.. Een wild zwijn aangereden, grote schade aan de voorkant. Vervolgens heb ik er amper meer in gereden omdat ik nu een leasebak heb, en hij staat maar een beetje werkeloos voor de deur. Accu is ook leeggelopen na 3 maanden stilstaan.

Nu gaat ie na het weekend naar de Hegru in veldhoven, voor APK en nieuwe achterdraagarmlagers. Iemand ervaring met deze lui?? Ze zijn in ieder geval zeer betaalbaar met reparaties en onderdelen...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32551802
Persoonlijk ken ik Hegru niet, maar ik heb er op www.citroen-forum.nl goede verhalen over gelezen.
Heb je je BX zelf weer opgeknapt?
pi_32560831
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:08 schreef patje74 het volgende:
Persoonlijk ken ik Hegru niet, maar ik heb er op www.citroen-forum.nl goede verhalen over gelezen.
Heb je je BX zelf weer opgeknapt?
Ja, ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze dat goed gaan opknappen. Ze zijn in ieder geval scherp geprijsd met klusjes die bij andere garages zo 50 tot 100 euro meer kosten.

De BX heb ik zelf weer opgelapt, nieuwe koplamp, knipperlicht, spatscherm en bumper gekocht van iemand die onderdelen van 3 gesloopte BX-en achter in z'n schuurtje had. Was voor 75 ¤ klaar... Helaas heb ik nu wel een lichtgrijze bumper, inplaatsvan de donkergrijze die er oorspronkelijk opzat. Ook het spatscherm is 1 tintje lichter dan de omringende plaatdelen. Maar een mooie zwaan was het toch al nooit...
Alles wat verbogen was (stalen balk achter de bumper) rechtgetrokken door een stalen kabel om een boom te hangen en stevig achteruit te rijden. Niet subtiel, werkt prima!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')