Tsja, jezelf vergiftigen kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Een stuk wandelen?!?!?!?![]()
In zulks situaties is het beste wat je kan doen meteen naar de kroeg gaan en je zo intiegelijk een stuk in je kloten zuipen dat je daags erna tegen die meid kan zeggen: "Ja....eehehmzz........ik weet het eik niet meer wat er gebeurd is; ik was dronken".
Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
En heb je nog een beetje wat aan alle tips zomerbol? Of zit je nog steeds in groot dilemma
?
Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
het komt net vóór een beetje zwanger..
Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.
Zaken liggen toch gecompliceerder.....de mix van feiten, gevoel, emotie en liefde is een gecompliceerde.
Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.
Edit: nog ter informatie, we hadden al 1 jaar voordat ze wegging. Ze wou altijd al naar het buitenland, maar ze wou alleen gaan als ik het goed vond, ik wou haar toen niet belemmeren.
Nee-hee.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...
uuh..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:
Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.
Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmen
wees een vent en dump d'rquote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou het d'r niet vergeven.
Dronkenheid is geen excuus.
Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef tommytheman het volgende:
Wat een bekrompen relatie heb je toch.."niets mag, met anderen" en haar toch naar het buitenland laten gaan//ongelovelijk naief..je zou zelf eens een beetje rond moeten neuken en niet zo gaan janken!
Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naiefquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houden
Ze heeft gezoend, droog liggen neuken en de rest is zogenaamd een zwart gat. Als ze haar hormonen niet onder controle kan houden, had ze of andere afspraken moeten maken, of niet naar het buitenland moeten gaan, of het van tevoren uit moeten makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:50 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naief
poeh met jou zou ik ook geen relatie willenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:00 schreef tommytheman het volgende:
Je vriendin naar het buitenland laten gaan en daar mee instemmen zegt al genoeg..wat daar gebeurd moet je niet willen weten...wtf neuk dan zelf ook een ander, de egoistische trut is toch in het buitenland??
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Ze heeft mij vannacht nog gebeld, eigenlijk had ik er geen zin in omdat ik al een goede email had gestuurd om uitleg te vragen.
Denk niet dat dat het geval isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.
Maar ja, uit ervaring weet ik ook dat er mensen zijn die de confrontatie liever niet aangaan en wachten tot de gemoederen weer gekalmeerd zijn en het 'overgewaaid' is. Misschien behoort ze tot die categorie?
Zelf kan ik daar trouwens slecht tegen. Vooral omdat dingen op die manier niet uitgepraat worden en er altijd wat van blijft hangen. En zeker al er (eventueel) - een vermoeden van - vreemdgaan in het spel is, is dat uiteindelijk funest voor de relatie.
Truequote:Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Zelf geloof ik geen ruk van het 'vergeten' verhaal simpelweg omdat ik dat zelf nog nooit heb gehad. Dingen als zoenen weet je echt wel. Maar stel dat ze het echt niet meer weet? Hoe onverantwoordelijk ben je dan wel niet dat je jezelf in zo'n toestand laat brengen? Kan niet iedereen van tevoren bedenken dat die jongens daar op uit zijn? Maakt dit het niet sowieso fout? Ik zou echt tegen haar zeggen dat zij de verantwoordelijkheid heeft geaccepteerd om in een toestand te komen waardoor blijkbaar een jongen theoretisch 2 uur met haar heeft kunnen zoenen en misschien nog wel meer. Dan blijf je en bij haar verhaal en hiervan weet je sowieso dat het haar fout is. In Nederland zou ik het een paar weken aankijken en dan maar zien of je het haar kunt vergeven. Ooit te ver gaan is geen reden dat het nooit meer goed komt maar ze zal wel moeten inzien dat ze je vertrouwen (en das een extreem groot deel van een relatie) in haar gedrag enorm heeft geschaad en dus veel energie zal moeten steken in de relatie wil het weer goed komen. Als ze dat niet doet zou ik het uitmaken. Hard maar volgens mij uiteindelijk een goede oplossing.
Verder kun je toch niet bepalen of ze liegt want je hebt haar niet voor je dus het is sowieso wachten totdat ze weer in Nederland is. Nu wil ik wel gokken heur en vertellen wat ik ervan zou maken in mijn hoofd als me vriendin dit zo allemaal had verteld:
Eenzaam -> Gezellige avond met jongens -> Drank met als voornemen niet teveel te nemen -> Gebeurd natuurlijk toch -> Meisje haar grenzen worden lager en mist al maanden een goede 'knuffel' () ->
Ze gaat te ver (ja ik denk ook dat ze hem heeft lopen zoenen) -> Krijgt spijt en gaat naar huis -> Drank is uitgewerkt + nog meer spijt -> Probeert het goed te praten.
Zie ze die gozer eigenlijk nog? Zo ja: Ik zou het direct uitmaken tenzij ze niet om hem heen kan. Ik zou haar wel credit geven dat ze tenminste iets opbiecht alhoewel ik dat pas in Nederland had gedaan.
Dank jequote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
uuh..
maar over zwanger gesproken, ik moet jou/jullie trouwens geloof ik feliciteren, bedenk ik me nu ineens!
Er zijn toch genoeg studies waar je een jaar in het buitenland bent? M'n broertje doet zo'n studie en moet pas in zn 3e jaar naar het buitenland. In die tijd kan die natuurlijk een vriendin krijgen. Dan heeft het niet te maken met 'geen liefde', maar meer met een kans die je vastbesloten hebt gemaakt voordat je een vriend(in) had.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik teken voor het "als ze echt van je hield was ze niet een jaar weggegaan" verhaal. Zeker omdat het hier om een heel jaar gaat. Ik weet niet hoe lang jullie voor haar vertrek bij elkaar waren, maar als dat minder was dan haar "periode van afwezigheid" dan zou ik er bij voorbaat mee gekapt zijn: "we zien wel weer als je terug bent".
Kut voor je, maar aan de andere kant: ze had ook na drie maanden al genomen kunnen zijn door een roommate of goede vriend. Shit happens.
Mensen maken fouten, moet je ze daar meteen met de grootste straf mee pakken of ze nog een kans geven? Ik hield veel van mijn vriendin toendertijds en ik ben achteraf blij dat ik nog wel heb doorgezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:43 schreef theDax het volgende:
Dat kussen en vreemdgaan zou pas mogen na een relatie van 10 jaar.... of ik bedoel.. dan zou het logischer zijn. maar als ze nu al in een dronken bui vreemdgaat... dan zou ik het meteen uitmaken.. zonder gekheid.. met wild geraas.
IDDquote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou het d'r niet vergeven.
Dronkenheid is geen excuus.
Onzin want opinies kunnen veranderen. Ik geloof zeker dat er een grijs gebied is waarin beide partijen anders zijn in de omgang en dus naar elkaar toe moeten groeien (of aan bepaalde ideeen moeten wennen)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:21 schreef Scorpie het volgende:
En half vreemdgaan bestaat niet, ze is OF vreemdgegaan in jouw opinie of niet.
Als mijn opinie is dat ze vreemdgaat als ze zoent, dan weet ze dat ik haar er ontzettend hard uitschop als ze een ander zoent, daar verandert niets aan. Dat ik dat op een schreeuwende, stampvoetende, ruzieende manier heb moeten duidelijk maken, veranderd niets aan mijn opinie, en heeft niets te maken met "naar elkaar toe groeien" en "grijze gebieden", tis nu heel duidelijk; flikflooi met een andere vent en je bent weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Onzin want opinies kunnen veranderen. Ik geloof zeker dat er een grijs gebied is waarin beide partijen anders zijn in de omgang en dus naar elkaar toe moeten groeien (of aan bepaalde ideeen moeten wennen)
Stop - big ass red flagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef qizl het volgende:
...Als je echt van haar houd...
Aan de andere kant: niet weglopen van een verloren zaak is puur koppigheid. Er is in dit geval geen 'beste' keuze: zij heeft haar keuze (al dan niet onder invloed van alcohol) gemaakt, en TS mag nu kiezen uit twee kwaden: of zijn geliefde dumpen, of haar terugnemen en hopen dat het vertrouwen ooit nog terugkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef qizl het volgende:
Weglopen maakt alleen maar zwak.
Klinkt allemaal heel begrijpelijk, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens. Ik kan ook met een ander zoenen en sex hebben zonder dat ik mijn vriendin kwijt zou willen. Feit dat het eerste vaak wel resulteert in het tweede (omdat mijn vriendin dat - terecht - niet zou pikken, en omdat ik haar daarmee zou kwetsen) maakt dat ik het niet zou doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Kessie het volgende:
Ik vind dat je er absoluut bij stil moet staan dat ze al 9 maanden in het buitenland is. (...)
Waar ik eigenlijk naartoe wil is, dat, of ze nou wel of niet met die jongen geneukt heeft, het uit je verhaal wel klinkt dat ze je absoluut niet kwijt wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |