In dit topic kunnen we die omissie alsnog proberen recht te zetten!...quote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gisteren niet.
Hoe toevallig is het dat net op het moment dat de PvdA in de moeilijkheden zit, Buitenhof te hulp schiet met Witteman en een kritiekloze propagandauitzending? Waar waren de onafhankelijke analyses over de PvdA?
Kritiekloos!?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gisteren niet.
Hoe toevallig is het dat net op het moment dat de PvdA in de moeilijkheden zit, Buitenhof te hulp schiet met Witteman en een kritiekloze propagandauitzending
Ik mag blijkbaar in mijn eigen geopende topic niks zeggen dat als offtopic wordt ervaren, terwijl het in werkelijkheid een mening is die betrekking heeft op de discussie..quote:Op maandag 28 maart 2005 19:40 schreef lucida het volgende:
Vergis ik me, of is zomaar een reactie van Aaahikwordtgekkk verwijderd? En zo ja, kan de mod misschien aangeven op grond waarvan die verwijdering heeft plaatsgevonden?![]()
Kritiekloos ja, er werd voornamelijk op D66, die vuile verraders van het PvdA-geloof, ingehakt.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Kritiekloos!?
Witteman is een stroman van de PvdA. Dat heeft hij jaren bewezen met het Lagerhuis.quote:
Witteman had een paar dagen eerder al een uur in aanbidding naar Van Mierlo zitten kijken, misschien voelde hij zich genoodzaakt om iets terug te doen. Maar het is onzin, Witteman is altijd juist net iets te kritisch naar Bos - dat zie je vaak in de journalistiek, de PvdA wordt van alle partijen het meest kritisch benaderd - maar dat valt jou toch niet op.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kritiekloos ja, er werd voornamelijk op D66, die vuile verraders van het PvdA-geloof, ingehakt.
Als hij kritisch zou zijn, zouden er onafhankelijke analysten aan tafel bij Bos zitten, geen ja-knikkers van de PvdA. Zijn vertoning met HAFMO was idd waardeloos.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:57 schreef SCH het volgende:
Witteman had een paar dagen eerder al een uur in aanbidding naar Van Mierlo zitten kijken, misschien voelde hij zich genoodzaakt om iets terug te doen. Maar het is onzin, Witteman is altijd juist net iets te kritisch naar Bos - dat zie je vaak in de journalistiek, de PvdA wordt van alle partijen het meest kritisch benaderd - maar dat valt jou toch niet op.
Jos de Beus heeft een aantal maanden geleden een hele pagina van de Volkskrant gevuld met inhoudelijke kritiek, had Witteman een uitzending mee kunnen vullen. Zonder veel werk eraan te besteden.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef Lemmeb het volgende:
Een partij zonder standpunten kun je helemaal niet kritisch benaderen, behalve dan op dit enige punt. Maar daar heb ik Witteman helemaal nog nooit over gehoord.
*kuch*quote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Maar kritiek kan in het feedbacktopic. Niet hier. Ontopic dus verder.
Plassterk was gisteren briljant! Allereerst omdat hij D66 nog even herinnerde aan de oppositie van Thom de Graaf tegen Balekende 1, die lijnrecht inging tegen alles wat D66 nu uitdraagt in dit kabinet. Maar ook het ratje was subliem gevonden. Heb echt genoten van zijn column!quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef PJORourke het volgende:
En die loser van een Plasterk moet terug z'n kooi in.
Tja, dat ligt meer aan het huidige omroepensysteem dan aan een "complottheorie" hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Witteman is een stroman van de PvdA. Dat heeft hij jaren bewezen met het Lagerhuis.
Precies en Wibo van der Linde was jarenlang de spreekbuis van Wiegel en Nijpels en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat heet verzuiling en de VARA is van oudsher nou eenmaal verbonden met de PvdA.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, dat ligt meer aan het huidige omroepensysteem dan aan een "complottheorie" hoor.
Andries Knevel is ook een stroman van de ChristenUnie.
Daar heb je wel gelijk in, maar met dit hele gedoe van de week was Witteman juist een keertje NIET subjectief.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als hij kritisch zou zijn, zouden er onafhankelijke analysten aan tafel bij Bos zitten, geen ja-knikkers van de PvdA. Zijn vertoning met HAFMO was idd waardeloos.
Witteman is echter altijd extra kritisch als er iemand van CDA of VVD aanschuift, bij de PvdA is hij een mak lammetje. De PvdA, samen met GL, worden altijd zacht aangepakt omdat de voorkeur van mensne als Witteman naar die partijen uitgaat.
En dat gaat Medy van der Laan veranderen.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en Wibo van der Linde was jarenlang de spreekbuis van Wiegel en Nijpels en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat heet verzuiling en de VARA is van oudsher nou eenmaal verbonden met de PvdA.
Haha, jij maakt Halsema uit voor hoer.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maakte Jan Mulder Brinkhorst uit voor rat?
Is dat nu het oppositie tegengeluid van PvdA-adepten?
het ging om de ontstane crisis en de rol van de pvda. dan lijkt me een gezelschap dat niet uit 3 pvda'ers bestaat een beter programma opleveren.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het ging zeker grotendeels over... de PvdA?
alleen is Buitenhof geen Vara programma maar van vara, nps en vpro. dus zou onafhankelijker moeten zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en Wibo van der Linde was jarenlang de spreekbuis van Wiegel en Nijpels en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat heet verzuiling en de VARA is van oudsher nou eenmaal verbonden met de PvdA.
Misschien dat ze gehoopt hadden dat Dittrich geen afspraak had?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef evert het volgende:
[..]
het ging om de ontstane crisis en de rol van de pvda. dan lijkt me een gezelschap dat niet uit 3 pvda'ers bestaat een beter programma opleveren.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:29 schreef evert het volgende:
[..]
alleen is Buitenhof geen Vara programma maar van vara, nps en vpro. dus zou onafhankelijker moeten zijn.
oh? Waar staat dat?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Haha, jij maakt Halsema uit voor hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |