het is toch geen Ginuwine met Pony mag ik hopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
En terecht! Absoluut een van mijn favoriete producers samen met Premierquote:Op woensdag 6 april 2005 00:00 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O is na zoveel jaar () helemaal in to Pete rock
Geweldig lekkere muziek
Haha wat?!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga zo trouwens naar de geweldige Ali B in het kader van een terreuroefening
Whooohooooo, dit ga je toch niet menenquote:Op maandag 4 april 2005 12:05 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Is die gast for real??? Man, wat slecht!!!
Zo slecht dat het bijna goed wordt! Whoehahaha!!!![]()
Laters!!
AA
Lek of geen lek, deze moet ik origineel hebben! Lord Quas rules! Lekker vaag en abstract. Zo was 'The Unseen' voor mij ook moeilijk te verteren tijdens de eerste paar keer luisteren, maar nu is het een alltime favorite van me. Beter dan die albums die je meteen goed vindt en dan na een maand of 2 eigenlijk nooit meer draait.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
OEH
3 Mei :
[afbeelding]
is er al iets gelekt btw?
Atmosphere is erg dopeAtmosphere - Lucy Ford LPquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Ondergrond het volgende:
Hye people, ..
Ik ben nieuw in dit topic, en ben geinteresseer in nieuwe artiesten mbt underground hiphop.
De artiesten die ik op dit moment erg goed vind zijn oa Atmosphere en Immortal Technique.
Ik ben nog niet zo heel erg 'into' dit genre, dus zouden jullie mij kunnen vertellen welke artiesten een beetje dezelfde soort muziek maken als bovenstaande 2? En dan gaat het vooral om de flow en de lyrics.
bvd
ons aller vrind:quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef NeoDweezil het volgende:
help, ik zoek een nummer, alleen ik heb 1 probleem ik weet totaal niet hoe die gaat.
hoorde hem op juize fm volgens mij, en er komt steeds een sapletje terug die gaat:"i feel lonely, oh so lonely" oid
Seven's travel volgens mij .quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef Ondergrond het volgende:
Ik zal eens wat zoeken op die namen, bedankt..
Ik heb van Atmosphere alleen het God loves Ugly album, super!!
en ben Seven Heaven (of zoiets?) aan het eeuh.. kopen.
Wat is het voor iets dan ?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Seven's travel volgens mij .
Al wil je echt iets vaag's horen koop cannibal ox.
Hahaha!!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb MC Tee & Mantronik er zelf ook ff aan toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |