Ik mag nog niet zo dichtbij komen, ze zijn nog een beetje bang voor me...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Mooie katten, dat is op je eerste foto (vorige post) wel duidelijker. Deze missen een beetje contrast met het wit van je balkon. Misschien een crop of een foto van iets dichter zou wel mooi zijn. Zo'n hoofd van de kat met het wit van je balkon zou knap kunnen zijn met zo weinig kleur.
Niet langquote:Door Het-Gele-Teken (Moderator) - zondag 27 maart 2005 @ 17:50
Die is wel aardig, hoe lang heb je klaar gelegen met je toestel tot ie wou geeuwen?![]()
Ik heb er een die juist vrij ijdel is...quote:Op zondag 27 maart 2005 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ander poezebeest die niet graag op de foto gaat:
heb je die ook per foto? ik vind er een paar echt heel erg leukquote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef Geminis het volgende:
trouwens Elefes, mijn Tico lijkt wel op die kat van jouw!
[afbeelding]
Hier komt narigheid vanquote:Op maandag 28 maart 2005 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je die ook per foto? ik vind er een paar echt heel erg leuk
Die tweede, net of hij in tranen uit wil gaan barsten.. Heel leuke foto!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:25 schreef Lady-Bird het volgende:
gemaakt met tegenlicht. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Gemaakt met Dimage Z10 en niet geshopt alleen wat gecropped. (was alleen vergeten de sepia instelling te veranderen)
[afbeelding]
Deze vond ik zo lief.
[afbeelding]
Dank je wel!! Ik baalde idd ook van dat oortje.. maar ja!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Elefes het volgende:
Mooie foto die eerste inkie1010! Jammer dat zijn oortje er net niet helemaal op staat, maar verder een heel leuk plaatje..
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:16 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind de foto van het choco labje erg mooi!!!
Hier mijn 2 cavia's
[afbeelding]
Piet en Obelix
Ik vond het ook wel iets hebben, zo'n lange poot. Hij moet dan wel scherp zijn voor het effect optimaal te laten uitkomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:34 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, ik vond dit lange poot wel grappigMaar het is inderdaad een goede tip. Waarvoor mijn dank!
ik vind deze heel bijzonder... hij straalt wat uit denk ik. alleen jammer dattie zijn (voorons gezien) rechter oor een beetje raar heeft. maar verderquote:
Wij zijn niet zo kieskeurigquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef MacroTough het volgende:
Mooie foto dubbellu, maar ik ben meer een kattenmens.
om eerlijk te zijn, het zijn 3 dezelfde foto's van de hond vanuit jouw perspectief wat absoluut niet echt boeit behalve misschien voor jou, als je echt je hond wilt portreteren doe dat vanuit zijn standpunt neem een leuke setting en denk wat over de compositie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:54 schreef Dennis-1993 het volgende:
Dit was toch de bedoeling? Maar wat wil jij? Wel fotos van een goudvis of niet
Uhh kijk eens goed ze zijn allemaal andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:59 schreef Re het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, het zijn 3 dezelfde foto's van de hond vanuit jouw perspectief wat absoluut niet echt boeit behalve misschien voor jou, als je echt je hond wilt portreteren doe dat vanuit zijn standpunt neem een leuke setting en denk wat over de compositie..
Dat zal allemaal best, maar honderden topics over elk lichaamsdeel van het dier zitten we ook niet op te wachten. Alle dierenfoto's mogen dus gewoon in dit topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
portret: afbeelding van het hóófd (of de kop, net zo je wilt)
Voel je niet beledigd door de reacties die je op je foto's krijgt, maar denk er wel aan dat dit een fotografie-topic is. Als je gewoon je huisdier wilt laten zien bijvoorbeeld, kun je dat beter in Flora & Fauna doen, daar lopen volgens mij ook een aantal topics waar dat kanquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef Dennis-1993 het volgende:
Reposting:
Toevallig dat ik nou net fotos heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve en mooie fotoquote:
Mooi! Je zou een iets kleiner diafragma kunnen kiezen, ik heb het idee dat de rode kat niet helemaal scherp is bij het koppie, en rechts een klein stukje van dat gekleurde randje van het kussen wegcroppenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef Stephanie_l het volgende:
[afbeelding]
Links Catootje, rechts Heer Bommel![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Kresj het volgende:
Denk dat ik dat met een uitsnede ook nog wel wat kan verbeteren.
Ja dat is te zieligquote:Op donderdag 29 september 2005 14:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat gaat arme Paco een stukje oor of poot kosten
![]()
Vét gave hond, Martijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Martijn78 het volgende:
Mmmz, even wat tegengas voor al die (mooie) katten die hier te zien zijn!
[afbeelding]
Ik denk dat het probleem niet is of de vis leuk is, maar hoe ze de foto vinden. En fotograferen in een aquarium is nou eenmaal een lastig kunstje. Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar krijg het ook niet goed voor elkaarquote:
Het is net of ie aan de muur hangt!quote:
Superlijmquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is net of ie aan de muur hangt!![]()
Die blik in z'n ogen.. Hoe langer ik er naar kijk, hoe grappiger ik 'm vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Na de overweldigende reacties op mn vorige foto () post ik deze ook maar even... Dat zijn de enige die enogszins 'portretterig' zijn
Het origineel is weggecrasht dus ik kan hem niet opnieuw croppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Die blik in z'n ogen.. Hoe langer ik er naar kijk, hoe grappiger ik 'm vind
Ik zou iets meer ruimte laten aan de bovenkant (oortjes wel erg krap op 't randje nu), aan de rechterkant en aan de onderkant (er is 'n stukje van z'n pootje af).
Je vorige foto (heb nog even teruggezocht) vond ik ook wel oke, alleen wat erg overbelicht aan de bovenkant door de zon, de achtergrond is niet zo spannend (en niet vaag genoeg om weinig op te vallen) en hij staat 'n beetje scheef. Verder wel een leuke foto
waaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuw!! Die is echt heel mooi, net zo'n studiofoto!! Schitterend! Mooie kat ookquote:
Leuke foto's.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee ik moet er wel even bijzeggen dat ik geen fotograaf ben ofzo en dat ik de fotos gewoon voor mezelf maak.
maar hier zijn dan mijn lieve poesjes. (dikkie en lappie)
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url= [url=http://tinypic.com/eb2zix.jpg[/img}]http://tinypic.com/eb2zix.jpg[/img}[/url]
[img]http://tinypic.com/eb304p.jpg]afbeelding[/url]]
Dat doet ie van mij ook! Ook van die rare geluidjes erbij? e-e-e?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:28 schreef Robertje het volgende:
Birdwatching...ze trekt altijd vreemde bekkies wanneer een vogel in de buurt is.
It's all about accesorisingquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:39 schreef Olio het volgende:
[..]
Dat doet ie van mij ook! Ook van die rare geluidjes erbij? e-e-e?
Ze heeft trouwens een operatie achter de rug en likt haar wond steeds open. Sinds een paar dagen met kap, de eerste dag liep ze vooral achteruit.
[afbeelding]
Wouw wat een gave fotoquote:
Misschien dat ik die iets door kan drukken of zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:17 schreef Offy het volgende:
Wat een lief knuffelbeestje zeg(en zo rustig ook
)
Die laatste foto is mooi zegMisschien dat je haar oog iets beter uit kan laten komen, beetje met het contrast spelen ofzo?
okee hier gata het niet om maar toch ff antwoord geven, ja naja ik noem het maar slapen, je ziet haar bijna nooitquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
ze slaapt met haar ogen open?
wel een schatje hoor
Die eerste is echt een kalenderfotoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Stimorolletjuh het volgende:
Dit is onze lieve kat, Domino:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groetjes, Fayola.
Ik ben het met Pea4fun eens; die eerste is een mooie fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Stimorolletjuh het volgende:
Dit is onze lieve kat, Domino:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groetjes, Fayola.
Ik vind ze erg knap gemaakt!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef Stimorolletjuh het volgende:
Nog een paar foto's van Domino....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groetjes, Fayola.
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
En Elefes, er zijn er blijkbaar meerdere die op elkaar lijken...
CC
Mjaah, nu ik kritischer kijk zie ik dat ie toch wat minder op de door jouw gepostte kat lijkt...(je eerste post in dit topic.quote:Hoe bedoel je
Ah oke, ik snapte al niet helemaal waar je het over hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Mjaah, nu ik kritischer kijk zie ik dat ie toch wat minder op de door jouw gepostte kat lijkt...(je eerste post in dit topic.
CC
Ik vind de tweede heel mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef J-K het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat oortje stoort mij ook. Het is niet gecropt. Het was richten..vuur! Pure mazzel dus, zeker met de vertraging die je bij het indrukken van de sluiterknop, bij digitale camera's hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef J-K het volgende:
Tonja vind die tweede erg grappig, probeer de volgende keer alleen dat rechter oortje of verder af te snijden of wel helemaal te laten zien, vind het zelf altijd wel storend als er iets net niet helemaal op staat.
Hej ik ben ook op Kos geweest en bij zo'n nederlands snackbarretje liepen heel veel zwerfkatten dit was in 2004 en die vrouw(eigenares) ging er dan ook veel over vertellen het waren echt leuke beestjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef inkie1010 het volgende:
Oeh die foto van Kruimel is mooi!!!
Hier een paar plaatjes van de vakantie een paar weken geleden op Kos, het zijn dus niet mijn huisdieren maar de zwerfkatten die daar rondliepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vitamine C druppels in het water hebben geen zin.. binnen een uur is bijna alle vitamine C vervlogen en heb je alleen nog maar vies drinkwater... probeer liever vitamine C tabletje svan Roter, of iets anders in eetbare vorm voor konijnenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef HPoi het volgende:
(en het water is idd geel, omdat er vitamine doorheen zat. (verkoudheid))
Idd niet helemaal scherp en met ene compleet pootje was hij perfect geweest. Maar zoooooo liefquote:Op maandag 23 januari 2006 17:57 schreef Stephanie_l het volgende:
[afbeelding]
Niet 100% scherp helaas, maar toch![]()
Mede door de "ondertitel" in je SIG, Mag ik vragen naar de bloedlijn van je hond én wie de fokker is / was?quote:
Thanx.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:11 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Mede door de "ondertitel" in je SIG, Mag ik vragen naar de bloedlijn van je hond én wie de fokker is / was?
* wimmel_1 dacht er een tweeling zus in te herkennen van z'n eigen herder, maar als die foto recent is, is dat niet mogelijk omdat dat "beest" op de foto pas een jaar of 2 á 3 oud is.....en het "beest" hier wordt over twee weken 5 jaar
Geweldig mooie hond, overigens
Whahaha...die is echt geweldig! Die blik!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Mijn arrogant kijkende kater
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
Mag huisdier van 1 van onze oosterburen ook?![]()
![]()
Thanks. Ja jamer he van dat oor. Er was nog meer oor, maar net te weinig, kon hem beter nog iets croppen. Ik zal hem vanavond eens in zwart wit proberen, nu eerst werken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie fotoNet jammer van het rechteroortje, maar je hebt wel de achtergrond mooi wazig gekregen. Misschien is ie ook wel leuk in zwart wit en met lekker veel contrast?
Mooie katquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:55 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn babygerbil
[afbeelding]
De kat van een vriend van me.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Gripper het volgende:
Mr Mouscowitz (Muis) ernstig aandachtig aan het kijken naar de kooi met gerbils. Als ie daar toch bij kon komen...![]()
[afbeelding]
Dat is de roofdierblik he, toegeknepen oogjes enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]noem je dat aandachtig kijken?
dat beest valt in slaap man!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef Providentia het volgende:
[afbeelding]
Mn Maine Coon poes:) 1 van de 3
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:30 schreef An24 het volgende:
Hey elefes,
zoals beloofd. Wat vind je ervan?
[afbeelding]
Ik had precies hetzelfde. Ach gewoon leuk, hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiAlleen jammer dat het vlak links een beetje uitgebeten wordt nu, je ziet de snorharen er ook niet meer doorheen.
quote:
Jammer dat ze net niet helemaal scherp zijn, en jammer dat er bij de tweede net een pluisje voor zijn koppie zit. Maar absoluut geen verkeerde pogingen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef 4Vita het volgende:
ik vnd het erg lastig op mijn beestje mooi op de foto gekregen, het resultaat van mijn poging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat dát je huisdier isquote:
quote:
Deze twee foto's vind ik wel érg mooi.quote:
Als je er abstract naar kijkt dan zijn het 3 erg mooie vlakken. Linksboven van het oor zit nog een heel klein stukje zwart. Misschien dat je bij het croppen dat weg kunt halen.quote:
Daar heb ik wel over nagedacht. Maar ik vond het toen te krap. Misschien moet ik er wat langer na kijken. Thnx in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als je er abstract naar kijkt dan zijn het 3 erg mooie vlakken. Linksboven van het oor zit nog een heel klein stukje zwart. Misschien dat je bij het croppen dat weg kunt halen.
Je kunt ook een kloon-tool gebruiken in PS en de vacht klonen... is het ook opgelost. Dan hoef je verder niets te croppen en behoudt de foto hetzelfde formaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef Robertje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel over nagedacht. Maar ik vond het toen te krap. Misschien moet ik er wat langer na kijken. Thnx in ieder geval.
Leuk lensje. Gewoon veel dingen uitproberen en dan komt het vanzelf goed. Probeer volgende keer te focussen op de ogen van de kat. Ga desnoods iets verder weg staan en crop hem later. Beweegt dat beestje te veel dan kan je overgaan op plantjes en bloemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:09 schreef Miss_S het volgende:
Canon EF USM 100mm f/2,8 Macro
moet er wel aan wennen maar goed had gisteren ook niet veel tijd, komt goed
Leuk, een caaf op de scanner of op een glazen tafel? Als het een scanner is zat meneer (duidelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:04 schreef wobbel het volgende:
[afbeelding]
Medion 5345 Scanner
Maargoed...hij is dus 2 jaar later alsnog de pijp uitgegaan
Ja hij zat heerlijk stil...scanner was al aardig opgewarmd namelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Leuk, een caaf op de scanner of op een glazen tafel? Als het een scanner is zat meneer (duidelijk) goed stil
Origineel!
aaaahhhhhh wat een snoezig lief beestje.. Tis het eigenlijk voor iets???quote:
Tyrannomoddus Rexquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
aaaahhhhhh wat een snoezig lief beestje.. Tis het eigenlijk voor iets???![]()
![]()
![]()
Oh hemel, dat is het allergevaarlijkste soort, die kun je maar beter te vriend houden...quote:
psssttt met 2 hondekluifjes zijn ze al mak hoor en geven ze al lief een pootje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh hemel, dat is het allergevaarlijkste soort, die kun je maar beter te vriend houden...![]()
Alleen voor een Fraubitch gedraagt hij zich.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
psssttt met 2 hondekluifjes zijn ze al mak hoor en geven ze al lief een pootje.![]()
601-432.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:39 schreef CHRING het volgende:
euhm, ik zou niet weten wat er niet goed was aan dat plaatje? Het was niet te groot.. kleiner dan 550 iig.
1024x736. Je moet niet kijken naar het verkleinde formaat dat Replique neerzet, maar naar het formaat dat jij uploadquote:Op zondag 26 maart 2006 15:39 schreef CHRING het volgende:
euhm, ik zou niet weten wat er niet goed was aan dat plaatje? Het was niet te groot.. kleiner dan 550 iig.
En dan zien we een redelijk onscherpe fotoquote:Op zondag 26 maart 2006 16:39 schreef CHRING het volgende:
nou ja, klik allemaal maar gewoon op die link dan![]()
Daar gaat het toch helemaal niet om .. het gaat om die schattige beestjes, niet om de qualiteit van een digitale camera van 100 euro..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan zien we een redelijk onscherpe foto
Uhm...ik weet niet of het je is opgevallen, maar dit is een fotografie-forum hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef CHRING het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om .. het gaat om die schattige beestjes, niet om de qualiteit van een digitale camera van 100 euro..
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik weet niet of het je is opgevallen, maar dit is een fotografie-forum hoorDan ga je dat soort dingen kunnen verwachten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen voor een Fraubitch gedraagt hij zich.Of Cola
Hier in FOT gaat het om de kwaliteit van de foto. Als je dat niet bevalt kun je beter naar F&F gaan om daar die "schattige beestjes" neer te zettenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef CHRING het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om .. het gaat om die schattige beestjes, niet om de qualiteit van een digitale camera van 100 euro..
Lief beestje, staat heel schattig op de foto.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef benxx het volgende:
Sorry, dit is een betere, hondje van m'n schoonmoeder revisited
[afbeelding]
Ja, helaas wilde het schattige turbo geval nog niet helemaal stilzitten, vandaar de hand.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lief beestje, staat heel schattig op de foto.Wat ik wel jammer vind zijn de hand en het harde licht van de flits.
Je foto is een tikkie te groot; eventjes wijzigen naar maximaal 550 pixels breed (anders wordt ie ge-edit en wordt er een link van gemaakt).quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef DreamyGirl het volgende:
Rakker a.k.a rakkerdoki, hunk, rakkiekakki, crack-hond (mijn vriends idee)![]()
Dit is dan de foto:
[afbeelding]
Is ie niet lief?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |