Het gaat niet speciaal om mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
wat een kansloos topic
wat wil je nu eigenlijk? neuken?
Waarom houdt je dat zo bezig?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Het gaat niet speciaal om mij.
Zijn dat soort meiden nog te veranderen of niet?
probeer het eensquote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Het gaat niet speciaal om mij.
Nope. Reddeloos verloren.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Pure interesse in het doen en laten van de medemens, en het verklaren van gedragspatronen.quote:
Neunzehnquote:Op zondag 27 maart 2005 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Zeg steve ... hoe oud ben je eigenlijk zelf?
Lezenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef fayakill het volgende:
weer eens geblokt op MSN door een breezah? Jammer voor je
Het kan wel. Mits intelligentie.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef heiden6 het volgende:
Reddeloos verloren, ja.
Verder nogal een kansloze OP eigenlijk. Wat wil je met zo'n dom breezerkind?
En om nu te stellen dat ze snel uitgepuberd zij...ALs je die wijven van zestien, zeventien jaar soms ziet krijg ik eerder de indruk dat ze misschien wel nooit volwassen zulllen worden.
Over het algemeen vertoont de intelligentie wel samenhang met de mate van breezersletterigheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het kan wel. Mits intelligentie.
een vmbofiguur kan zoiets niet begrijpen.
100ste breezahtopic inderdaadquote:
Op zich ben ik het hier nog wel mee eens.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:54 schreef fayakill het volgende:
[..]
100ste breezahtopic inderdaad
als ze geneukt wil worden, waarom moet je dat proberen te veranderen?"Kneedbaar", laat me niet lachen zeg, zelf stotter je waarschijnlijk mocht je ooit met zo een chick praten en dan wil je haar nog veranderen ook... GET A LIFE
klopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Over het algemeen vertoont de intelligentie wel samenhang met de mate van breezersletterigheid.
dus het slimmere soort moet te 'onbreezeren' zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
klopt.
maar er is een verschil tussen domme en slimme breezerdames.
bij slimme dames is het vaak maar tijdelijk, terwijl den dommen de rest van hun leven goedkoop blijven .
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op zich ben ik het hier nog wel mee eens.
Omgaan met zulke josti's terwijl je de triestheid ervan inziet is nog triester dan zelf bij zo'n clubje te horen.
Laat ze toch lekker sneue pubers zijn. Over een paar jaar kunnen ze fijn jouw patatje klaarmaken en dan ben je toch blij met die mensen.![]()
mee eenschquote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef nozem het volgende:
Maar beste TS, eigenlijk wil je gewoon groen licht van ons zien omtrent dat meiske. Probeer het gewoon, als het niet werkt vanwege het leeftijdsverschil merk je het vanzelf wel.
mensen veranderen is niet cool idd.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn inziens is gewoon als je iemand probeert te veranderen gewoon fout ten eerste, hoe breezerig misschien dan wel iemand is. Zo iemand moet voor zichzelf wel bepalen, wat bij hem/haar past of niet..
Ts, wil dat meisje proberen "om te kneden" omdat ie zogenaamd het breezah-gedrag/uiterlijk liever niet heeft, maar ondertussen heeft haar uiterlijk dan wel weer een vreemde aantrekkingskracht op em... beetje tegenspraak of niet?
En wat nu als ze al haar plamuur en korte rokjes in de kast doet?
Hij kan haar best een handje helpen in dat proces, niks mis mee lijkt me..quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mensen veranderen is niet cool idd.
het is pas okey als ze zelf inziet hoe kinderlijk ze bezig is en er vervolgens zelf aan gaat werken
true, als ze het waard is zeker !quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Hij kan haar best een handje helpen in dat proces, niks mis mee lijkt me..
okay!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef SynchroSteve het volgende:
Ze is het waard. Op zeker.
Vind ik nog de meest zinnige opmerking van dit topic. En dit is ook precies wat TS wilt horen...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:33 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan je d'r niet beter ontmaagden ipv ontbreezeren?
Same here.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:19 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb mn huidige vriendin niet ontbreezerd.. ze wist dat ze volwassen moest worden wilde ze kans maken, dus ze deed het zelf
ze is nu 17
vroeger was ze wel breezer..
Wil je een vriendin of een stuk klei?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
Is/Was ze een breezerpoesje?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Wil je een vriendin of een stuk klei?![]()
Wat een generalisaties zeg..
(oke, om maar iets ontopic-achtigs te zeggen: mijn lief was 20 en ik 15 toen we wat met elkaar kregen,
prima, niks aan de hand. Gaat al 4 jaar goed)
Ok ok??????????????????? Wij dringen niet aan om het te doen hoor. Volgens mij sta jij vrij zwak in je schoenen... Het was al vanaf het begin duidelijk dat je het ging doen. Daar had je die topics echt niet voor nodig. En vooral proberen haar te veranderen dan weet je zeker dat je door een breezah chick wordt gedumpt!quote:Op maandag 28 maart 2005 11:26 schreef SynchroSteve het volgende:
Ok ok. Ik ga het vanavond gewoon proberen.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik ver dit soort dingen soms best een beetje onzeker ben ja. Ik heb dit topic vooral geopend om de situatie van meerdere kanten te bekijken.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ok??????????????????? Wij dringen niet aan om het te doen hoor. Volgens mij sta jij vrij zwak in je schoenen... Het was al vanaf het begin duidelijk dat je het ging doen. Daar had je die topics echt niet voor nodig. En vooral proberen haar te veranderen dan weet je zeker dat je door een breezah chick wordt gedumpt!
Neem jezelf nou niet zo in de maling joh... Je deed het niet om het van meerdere kanten te bekijken maar gewoon om 'toestemming' van andere mensen te krijgen. En wat ik al zei: 19 en 15 valt echt reuze mee. En als ze te kinderachtig is dan is dat jou [probleem niet het hare aangezien je op je 15e nog helemaal niet volwassen hoort te zijn... Succes iigquote:Op maandag 28 maart 2005 11:33 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zeggen dat ik ver dit soort dingen soms best een beetje onzeker ben ja. Ik heb dit topic vooral geopend om de situatie van meerdere kanten te bekijken.
En over 60 jaar zitten ze in een Alzheimer kliniek door de nu nog onbekende bijwerkingen van die breezah'squote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker sneue pubers zijn. Over een paar jaar kunnen ze fijn jouw patatje klaarmaken en dan ben je toch blij met die mensen.![]()
Nou ben het nie echt mee eens hoor, want ik denk dat breezeren wel degelijk met ''nivaeu'' te maken heeft. Ik wil niet generaliseren maar ik denk dat ongeveer tweederde van de breezers ongeschoold of zeer laagopgeleid is. Ennuh ik denk dat je op je 16e toch wel in staat moet zijn om prioriteiten te kunnen stellen in je leven en niet alleen maar ''de bloemetjes buiten gaat zetten''.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:28 schreef danni het volgende:
ik weet niet of ik het goed begrijp maar ik denk:
breezeren heeft niet zoveel met nivo te maken,maar wel met gewoon
lekker de bloemetjes buiten zetten en gek doen.
Dohquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
wat een kansloos topic
wat wil je nu eigenlijk? neuken?
Je was zelf een breezah en nu nomraal gewordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Breezah meisjes zijn gewoon nog jong. Zodra ze ouder worden, worden ze serieuzer en gaan ze 'normaal' doen. komt allemaal goed.
(weet ik uit eigen ervaring)
- Het wegnemen of doorprikken van het breezervlies.quote:Ontbreezeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |