tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groentequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
- ik ben haar chef, wat tot onwrichte verhoudingen op het werk kan leiden
- ik ben 19, zij is 15,
Er voor gaan of niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groente
[..]
tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groente
Whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
Niet doen om bovenstaande reden. Levert alleen maar gezeik op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
- ik ben haar chef, wat tot onwrichte verhoudingen op het werk kan leiden
[..]
Ja man Fuck de regels!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is het nog strafbaar ook, gewoon doen dus
Strafbaar omdat zij minderjarig is? Niet hoor, mits zin wederzijds.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is het nog strafbaar ook, gewoon doen dus
[..]
Grap? Bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:57 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Lol. Wat is de bron van deze grap? Met name de 18-21 is niet geloofwaardig.
Niet zeuren. 15 en 19 is een dusdanig klein verschil dat je het niet eens ziet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Grap? Bron?
Gewoon 'mijn' principe. Nooit een niveau overslaan voor je eigen bestwil. Je kan van 1 naar 2, van 2 naar 3 en 1, van 3 naar 2 en 4 enz, maar niet van 1 naar 3, van 2 naar 4 enz
Ow dus je kan van 1 naar 2? dus iemand van 15 met een kind van 3 dat kan volgens jouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Grap? Bron?
Gewoon 'mijn' principe. Nooit een niveau overslaan voor je eigen bestwil. Je kan van 1 naar 2, van 2 naar 3 en 1, van 3 naar 2 en 4 enz, maar niet van 1 naar 3, van 2 naar 4 enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |