tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groentequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
- ik ben haar chef, wat tot onwrichte verhoudingen op het werk kan leiden
- ik ben 19, zij is 15,
Er voor gaan of niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groente
[..]
tuurlijk , en als je er problemen mee krijgt , dan gaat ze toch gewoon op de zuivel werken , en jij blijft bij de groente
Whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
[..]
Niet doen om bovenstaande reden. Levert alleen maar gezeik op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja man Fuck de regels!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is het nog strafbaar ook, gewoon doen dus
Strafbaar omdat zij minderjarig is? Niet hoor, mits zin wederzijds.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is het nog strafbaar ook, gewoon doen dus
[..]
Grap? Bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:57 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Lol. Wat is de bron van deze grap? Met name de 18-21 is niet geloofwaardig.
Niet zeuren. 15 en 19 is een dusdanig klein verschil dat je het niet eens ziet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Grap? Bron?
Gewoon 'mijn' principe. Nooit een niveau overslaan voor je eigen bestwil. Je kan van 1 naar 2, van 2 naar 3 en 1, van 3 naar 2 en 4 enz, maar niet van 1 naar 3, van 2 naar 4 enz
Ow dus je kan van 1 naar 2? dus iemand van 15 met een kind van 3 dat kan volgens jouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:06 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Grap? Bron?
Gewoon 'mijn' principe. Nooit een niveau overslaan voor je eigen bestwil. Je kan van 1 naar 2, van 2 naar 3 en 1, van 3 naar 2 en 4 enz, maar niet van 1 naar 3, van 2 naar 4 enz
Dat valt wel mee. Dat puberen wordt behoorlijk uit zijn verband getrokken. Onder invloed van een oudere vriend zijn meisjes van 15 behoorlijk snel uitgepuberd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef DABAMaster het volgende:
ehh..
15: nog volop aan het puberen en *generaliseert* breezeren
19: allang klaar met puberen, kan zich al volwassener gedragen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
Doe het dan in het geniep, dan heb je nog beide ook . . .quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Het gaat niet om een enorm belangrijke baan. Hij is wel enigzins te vergelijken met vakkenvullen. Maar ik heb mijn baan er evengoed niet voor over.
Je bent 22 en je vindt een meisje van 16.. (niks bijna 17, gewoon 16) leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:29 schreef UncleFunk het volgende:
Qua leeftijd kan het best, mijns inziens. Het zit mij meer in het feit dat je ermee werkt, ik zou daar zelf geen zin in hebben. Ik vind zelf een meisje van (bijna) 17 leuk, ben zelf 22. Daar heb ik toch meer problemen mee![]()
Er zit denk ik een groot verschil in de leefwereld en over het algemeen de volwassenheid (alhoewel daar al wat over gezegd is in dit topic). Verder de reacties van de mensen om je heen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent 22 en je vindt een meisje van 16.. (niks bijna 17, gewoon 16) leuk.
Moet kunnen vind ik. Waarom zou het niet kunnen?
Maar als er zo'n groot verschil zit in jullie leefwereld, waarom wil je dan wat met haar?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Er zit denk ik een groot verschil in de leefwereld en over het algemeen de volwassenheid (alhoewel daar al wat over gezegd is in dit topic). Verder de reacties van de mensen om je heen.
gewoon doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
Men zegt wel eens: 'Werk en privé moet je gescheiden houden'. Ik heb nog geen situatie meegemaakt waarin ik op die 'regel' terug moest vallen. Nu echter misschien wel. Ik zit in dubio. Ik zie een collega van mij wel erg zitten. (O+ ) We hebben leuke gesprekken, lachen veel samen, het klikt goed. Aanstaande maandag zie ik haar bij het uitgaan en ik zie het wel zitten om met haar te zoenen. En ik denk, voor zover ik dat kan peilen, zij ook wel.
Echter:
- ik ben 19, zij is 15, een leeftijd die normaal gesproken buiten mijn 'doelgroep' valt
Daarentegen:
- ze is erg leuk, en ik heb het gevoel dat het goed klikt tussen ons
- ik ben een voorstander van de 'fuck de regels' regel (met regels bedoel ik dus 'Werk en privé.. bla'), we zien wel wat het voor gevolgen heeft
Er voor gaan of niet?
Ik bedoelde daar meer mee dat ik gewoon een baan heb, en zij nog op school zit (eindexamen binnenkort). Ze heeft dus een totaal ander leven dan ik heb. Verder is het gewoon een erg leuke meid, maar ik denk dat de verschillen toch wel wat problemen kunnen opleveren. Misschien koudwatervrees.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar als er zo'n groot verschil zit in jullie leefwereld, waarom wil je dan wat met haar?
Als je er niet aan begint weet je het ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar meer mee dat ik gewoon een baan heb, en zij nog op school zit (eindexamen binnenkort). Ze heeft dus een totaal ander leven dan ik heb. Verder is het gewoon een erg leuke meid, maar ik denk dat de verschillen toch wel wat problemen kunnen opleveren. Misschien koudwatervrees.
Da's waar. Gelijk een goed advies aan de topicstarterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je er niet aan begint weet je het ook niet.
Spannend!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef poepsie het volgende:
Doen!!!!!![]()
Ik ga vanavond ook zoenen en ik weet ook al met wie![]()
Met de TS?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef poepsie het volgende:
Doen!!!!!![]()
Ik ga vanavond ook zoenen en ik weet ook al met wie![]()
Nee. Maar om even ontopic te blijven hoezo zou dat niet mogen met een collega?!quote:
Ik bedoelde meer richting het feit dat als het niet wederzijds is. Of wat denk je ervan als het uitgaat, kom je haar elke zaterdag tegen. Ik zou daar persoonlijk geen zin in hebben, maar goed, dat is mijn mening. Jij mag dus gerust er anders over denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:45 schreef poepsie het volgende:
[..]
Nee. Maar om even ontopic te blijven hoezo zou dat niet mogen met een collega?!
Als jullie je gedragen op het werk en niet daar als verliefde pubers rondrennen maar dat voor thuis bewaren is er toch geen probleem?
Dat valt erg mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:52 schreef amaranta het volgende:
Niet doen, ze is nog een kleuter
Ach zo ben ik zelf ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:04 schreef Duiveltja het volgende:
Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil te groot. Het is nog een kleuter die zich waarschijnlijk druk om dingen zoals: welke msnnaam zal ik nu weer nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |