Klinkt allemaal logisch zatquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef moussy het volgende:
Door nu Smek niet boven Cas te laten staan en dit vol te houden tot na de pubertijd (denk ik) zal Smek zich er wel bij moeten neerleggen.
He gats, dat is ook niet de bedoeling. Ik ga bij Animal Plaza eens zoeken wat ze nog meer hebben voor graag-knagers. Er moet in elk geval nog een flos komen. Het rubberding heeft Oz alleen aan geknaagd toen mijn vader er wat knakworst-aroma op gewreven hadquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Smek mag de nylabone voorlopig niet meer. Daar komen best scherpe randjes aan en dan knaagt hij zijn tandvlees open. Hij vindt nu rubberen knaagdingen veel prettiger.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:26 schreef Spindizzy het volgende:
Tis allemaal maar ingewikkeld hoor, dat hele puppengebeuren. Volgende hond wordt weer gewoon een volwassen kneus uit het asiel. Als die dan slechte gewoontes heeft kun je tenminste de vorige baasjes de schuld geven
Ik vond het makkelijker om met Casper zijn angst aan het werk te gaan dan het opvoeden van een pupquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik vond het makkelijker om met Casper zijn angst aan het werk te gaan dan het opvoeden van een pup
Koosnaampje voor Floris, onze vorige kat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef moussy het volgende:
Wie of wat is Floortje Miss D?
Hmm... en tja, het schijnt ook dat honden ietsje beter op te voeden zijn dan katten, heb ik gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:48 schreef Spindizzy het volgende:
Dingen afleren is een kwestie van wie de langste adem heeft en koppig zijn kan ik als de besteWil ook niet zeggen dat ik het leuk vind hoor. Wel makkelijker.
Ja toen je dat toen schreef dacht ik: Mwoah, zawwel...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef moussy het volgende:
Ik vind het opvoeden van een pup een drama, een martelperiode, een hel!!
Wie of wat is Floortje Miss D?
Oh mooiquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef Beaker het volgende:
TinkJoop is ook nogal een dominant ding en zal ongetwijfeld op de meet zoals ze wel vaker doet flink van haar afbijten
Oh gelukkig! Ik was al bang dat ik een soort Freak Of Nature was ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:03 schreef moussy het volgende:
Ik vind het opvoeden van een pup een drama, een martelperiode, een hel!!
poep, pies, kots, versnipperde dingen, janken, niet alleen kunnen zijn, gillen, angst, wormen, vlooien.... zooooooooo leuk een pup!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er ook wel zin in, maar ik heb dan ook geen idee waar ik precies aan begin
Mhh ok, maar jij gaat komenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is de Special F&F hondenuitlaatpuppypoepies meet ?
Enneh... de thuisblijvers willen een enorme berg fotospam
Dan ben ik er echt helemaal niet bij geweest, want we hebben in januari al geboektquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Spindizzy het volgende:
Dat weekend heb je zelf uitgekozen
Prikken we toch een andere datum
Misschien heb ik het wel verkeerd onthouden hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben ik er echt helemaal niet bij geweest, want we hebben in januari al geboekt
Kweeniequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Bijt die hond van die man nou veel cavia's
Wrover? De cavio's bij MBH? Ik heb een aankondigingetje gezien, zo van 'Morgen in MBH... véél cavia's'. En toen zag ik redelijk wat cavia'squote:
Poep, ja. In die 1-aprilgrap moeten we natuurlijk ook stinkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Misschien moet je een topiekje naar benee, naar de baby-cavia's
Ik moet morgen dus naar MBH kijken en naar Tong80.
Das geen 1 april grap hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Poep, ja. In die 1-aprilgrap moeten we natuurlijk ook stinken
V.
Verdraaid, ja zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef kissa het volgende:
Ayla lijkt wel een beetje op mijn hond Nousje (helaas ingeslapen)
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef Bluezz het volgende:
kipnuggets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |