Oe, Misu en ik ook!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Casper, Smek en ik komen bij jou wonen, Tink
Dan moet je nu nog eens gaan. Tis hartstikke mooi geworden, je herkent het niet terugquote:Op maandag 28 maart 2005 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Alleen had ik in die tijd grote moeite met de roofdieren die in hele kleine verblijven zaten, en maar heen en weer liepen
De Efteling, ook leuk!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij wonen redelijk in de buurt van ouwehand, maar een abonnement, het komt er maar niet van
Misschien als we een autootje hebben
Het liefst zou ik tegenover de Efteling wonen
quote:
Die staat dus uit, ik vond het zooooo zielig dat ie op dat harde plastic ding lag, maar hij was er uit zichzelf op gesprongen. Ik moest me echt inhouden om er niet heen te rennen en 'm lekker op schoot te nemen. Normaal gaat ie in zijn bench liggen, tegen z'n knuffelhondje en lekker op het kussen. Maar net zat ik op het poefje en kwam ie lekker bij me liggenquote:
Jaaaa, maar ik wil alle pretparken één of twee keer doen, en dan is het wel vrij prijzig!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik hoef maar 4 keer naar de dierentuin om mijn abonnement er uit te hebben
Ja, is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, leuk! Zal ik er een paar hier plaatsen?
Kortom, jij moet dringend een digicamquote:
Dat was em... mister_d had het er ook over en ik kwam niet verder dan 'samoerai kitten', maar het was bonsaiquote:
Heeft Yian dat niet dat hij in de kleinst mogelijke dingen wil liggen of gaat slapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was em... mister_d had het er ook over en ik kwam niet verder dan 'samoerai kitten', maar het was bonsai
Het fonteintje, nee, dat doet meneertje niet, dat durft ie nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:46 schreef jolene het volgende:
[..]
Heeft Yian dat niet dat hij in de kleinst mogelijke dingen wil liggen of gaat slapen.
Zo gaat Windy altijd mee douchen, ze ligt dan op het handdoeken rekje.
En als je de WC deur niet snel genoeg dicht hebt ligt ze in het fonteintje![]()
Het is wel leuk met visite die heel druk lopen te roepen dat de kat het fonteintje niet uit wil![]()
een bacterie die besmettelijk is....quote:
Een beetje wel he, ik heb het ff gegoogled klinkt niet echt lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:44 schreef moussy het volgende:
[..]
ik krijg wel steeds meer een akelig gevoel bij de fokker
Een soort darmparasiet. Volgens Krista (de dierenarts) komt het bij puppies nogal vaak voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef kissa het volgende:
Syrena, wat is giardia?
Dat is inderdaad best weinig geloof ik. Smekkie woog ruim 2 kilo met 9 weken en dat zal een veel kleiner hondje worden dan een Beagle.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef Syrena het volgende:
We hebben 'm ook gewogen, 1,55 kilo. Ik vind het maar weinig, maar hij is wel nog erg klein.
Ik zou me houden aan het oordeel van de dierenarts! Zaterdag ff afwachten joh, misschien issie door de stress teveel afgevallen, je weet het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:03 schreef Syrena het volgende:
Hij begint wel al beter te eten, de eerste dagen at ie echt nauwelijks. Ook van stress natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |