Ik moet al maandenlang elke keer lachen om dat pluimpje op zijn piemeltjequote:Op zondag 27 maart 2005 14:45 schreef Bluezz het volgende:
en dat kleine piemeltje met dat plukje eraan![]()
![]()
Of zeg ik nu iets geks
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Je weet dat ik weg ben van Xena, maar je zoon mag er ook zijn
Iemand?quote:sinds 2 dagen hebben wij een jong eendje. Hij werd aangevallen door kraaien en de moeder was nergens meer te bekennen. We houden hem nu goed warm en geven hem pap en opfokmeel. Als hij het overleefd gaat hij als hij groot is naar een boerderij van vrienden van ons die ook kippen en eenden hebben. Heeft iemand nog een tip om extra goed voor hem te zorgen tot die tijd?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Tis ff wat werk, maar dan heb je ook wat he
Ja ik ook, maar dat leek me een beetje een kaal antwoordquote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef Bluezz het volgende:
Waarom niet nu al naar die boerderij?
En met zoeken kwam ik op een heuse eenden.pagina.nl
Je kipjes zijn leuk zegquote:Op maandag 28 maart 2005 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
wow, een wolkbreuk hier. zou het nog een beetje lekker weer worden? de kleuters willen naar buiten.
Veel plezierquote:Op maandag 28 maart 2005 10:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ga met zus, zwager en nichtje naar de dierentuin, hier regent het ook, maar de dierentuin is om de hoek en we hebben een abonnement![]()
Opfokmeel is prima.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja, lekker ding![]()
Vraagje! Ik kreeg nav mijn website een vraag over eenden, ik weet niet wat ik haar moet antwoorden. Ik zet de vraag hier even neer:
[..]
Iemand?
Hij is praktisch om de hoek, lopen 10 minuten, fietsen 5 minutenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:40 schreef miss_sly het volgende:
Heb je een abo op de dierentuin in Amersfoort, Tink?
Lijkt me echt zo gaaf!
Als ik in de buurt van een leuke dierentuin zou wonen, wist ik het wel
Gezelligquote:Op maandag 28 maart 2005 18:46 schreef Spindizzy het volgende:
Casper, Smek en ik komen bij jou wonen, Tink
Dan kwam ik Villa Volta alleen nog uit om af en toe een rondje te Droomvluchtenquote:Op maandag 28 maart 2005 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Het liefst zou ik tegenover de Efteling wonen
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh ja en de leeuwen kunnen je zomers behoorlijk wakker houden, dan hoor je ze de hele nacht![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:50 schreef Spindizzy het volgende:
[Brechtje] Ik ben een leeuw met vleselijke klauwen! [/Brechtje]
Hahahaquote:Op maandag 28 maart 2005 18:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan kwam ik Villa Volta alleen nog uit om af en toe een rondje te Droomvluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |