abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:29:20 #201
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_28369273
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:09 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ik zat in Ermelo, heb daar ook mn amo gedaan(in 96), veel wijven daar
ik zat ook in 96 in Ermelo... Charlie Compagnie...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_28369882
Dat laatste ik ook zeer zeker waar. Er zitten zoveel gaten aan de bestuurlijke kant van het bedrijf.
Ik weet niet of je NOVA een tijd geleden hebt gezien.. dan weet je in elk geval een beetje hoe het zit. Over bepaalde/onbepaalde contracten gesproken. Bij mijn voorlichting werd gezegd dat je gewoon een vast contract kon krijgen zonder problemen, zoals nog wel meer onzin werd geroepen. Nu is het afwachten of ik een contract krijg. In die tijd kan ik geen grote aankopen doen omdat ik gewoon geen zekerheid heb over m'n toekomst/geld.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zekerheid heb je nergens meer. Al minstens 20 jaar niet, en dat zal niet beter worden. Verder klopt je betoog wel. Een majoor vertrouwde me eens toe dat als je op je 40e nog in het leger zit dat je je dan ernstige zorgen moet gaan maken. De meesten die ik ken houden het uit tot maximaal hun 35e. Ik heb op mijn 33e de brui eraan gegeven. De eerste jaren is het een groot avontuur, en daarna ga je je steeds meer opwinden over dingen die veel beter kunnen, maar vastlopen op stompzinnigheid.
Is it you?
pi_28373154
Ik zou ook graag het leger in willen, ik werk momenteel bij shell, maar opperator is niet echt mijn ding, ik zou het liefts bij de gepantseerde eenheden willen heeft iemand mischien ervaring met dat soort zwik, schutter, lader etc??
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_28375869

oude pic die ik heb kunnen inscannen uit vervlogen tijden toen een VN soldaat nog alles mocht.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:19:51 #205
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28377037
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Welk jaar was dat???
In 2001 begonnen in oirschot, SFIR 3 was maart/juli 2004 en Klu vanaf februari dit jaar
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_28377093
Nee, gelukkig niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:31:24 #207
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28377133
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, gelukkig niet
Leuk dat je hier je mening aan het verkondigen bent zeg, erg nuttig ook.

Mischien dat men hier wat meer interesse in je heeft:

Vertel hier iedereen dat je er blij om bent dat je niet in het leger zit
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:22:11 #208
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28379113
Van de week voor het eerst geschoten met de diemaco C7

Ook mt gehad v/d week door inderdaad luchtmobiele instructeurs. Maar ook dat weer overleefd (wel met bloed zweet en tranen).
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:55:17 #209
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28394873
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

ik zat ook in 96 in Ermelo... Charlie Compagnie...
Ik zat in D-Comp.
Lichting 96-10
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:06:00 #210
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_28395132
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:22 schreef Heatseeker het volgende:
Van de week voor het eerst geschoten met de diemaco C7

Ook mt gehad v/d week door inderdaad luchtmobiele instructeurs. Maar ook dat weer overleefd (wel met bloed zweet en tranen).
In 1992, toen de instructeurs tevens onze latere pelotons commandanten zouden worden ging het er grof aan toe. Collectieve straffen. Douchen in 20 seconden tijd, opdrukken (krikkrakken na het weekeinde) voor het minste geringste etc etc.
Verkleed partijtjes en die binnen 1 minuut te halen, compagnies gewijs.
Ik heb velen hun helmen tegen hun PSU kast zien gooien, in janken zien uitbarsten, en zelfs enkelen die wilden stoppen horen schreeuwen.

Hoe gaat gaat die MT momenteel?
Ik ben daar wel benieuwd naar
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:48:13 #211
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28395445
MT's van tegenwoordig zijn in geen enkel opzich te vergelijken met die van 10/15 jaar geleden
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 19:12:13 #212
110987 ErwinRommel
pi_28395702
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:48 schreef HAL9000S het volgende:
MT's van tegenwoordig zijn in geen enkel opzich te vergelijken met die van 10/15 jaar geleden
Hoe gaat die MT er nu aan toe?

Ik zal voor zo goed als ik kan even een voorbeeld neerzetten hoe het er in 1992 aan toe ging.

Als er bij kamer inspectie ook maar een t-shirt van de PSU verkeerd lag waren dat 10 push ups. Een een hoop gevoeter door het kader. De PSU kast van betreffende persoon werd letterlijk op de grond gegooid door het kader terwijl we in de houding moesten blijven staan. Lachen werd gestraft door in de "voorligsteun" te gaan gedurende de rest van de inspectie.

Douchen, was men te laat voor de sport, weer gevoeter, en je werd recht in je bek afgezeken dat je een vuil varken was en dat douchen ook kan in 15 seconden, dus dat we 5 seconden gratis kado kregen als we 20 seconden de tijd hadden.

Gasmasker niet zandvrij? Kon je de gehele ochtend rondlopen met gasmasker als voorbeeld voor de rest. Dan leerde je het wel om de volgende keer je gasmasker goed schoon te maken.

Niet in looppas je verplaatsen? Simpel, de sergeant ging ons dan in voorligsteun zijn militaire carriere vertellen, terwijl we met knikkende ellebogen in deze stand lagen.
Kon goed 2 tot 3 minuten duren.

Niet in de pas lopen? Straf exercitie!!! Plus een hoop gevoeter weer.

Ik heb grote jongens zien janken, en zien vertrekken door deze MT methoden.
Toch denk ik dat het goed is. Zo haal je de goede eruit die tegen een dosis stress kunnen, en de rotte appels haal je er dan uit.

Ander voorbeeld. Bij de sportklassen.
Als je als groep niet goed presteerd en de tijden niet haalt, geen verlof voor die avond, dan mag je het in die avond nog eens proberen.

Je lunch eten.
om 12 uur in de middag was het lunchtijd.
Je komt terug van sport om 11:55. Omkleden, douchen, en erg snel je kamer waarin 8 man slapen op orde maken en aanvegen.
Lunchtijd was tot 12:25.
Dus na de sport bij terugkomst 30 minuten tijd om je te douchen, kamer schoon te maken, tenue op orde krijgen, aantreden voor het gebouw in tenue voor de les na de lunch, en eten gaan. Verloor je tijd, pech, dan lunch je maar sneller. Alles in die 30 minuten tijd.
De "aal" vond dit op den duur iets te ruig, en vroeg voor een tijd van 45 minuten, wat uiteindelijk door de commandant werd goedgekeurd.

Voor alles kreeg je straf, opdrukken, straf exercitie, extra lange marsen, etc etc.

Nu, helaas met de Arbo is dit soort practijken niet meer geoorloofd??
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:04:29 #213
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28397255
Erg bruut!! ff iets heel anders, heb je de val van Srebrenica meegemaakt bij Lmb? Ik heb laatst dat boek, herinneringen aan S. gekocht en daar staan echt brute verhalen in.
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:59:20 #214
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28398015
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

In 1992, toen de instructeurs tevens onze latere pelotons commandanten zouden worden ging het er grof aan toe. Collectieve straffen. Douchen in 20 seconden tijd, opdrukken (krikkrakken na het weekeinde) voor het minste geringste etc etc.
Verkleed partijtjes en die binnen 1 minuut te halen, compagnies gewijs.
Ik heb velen hun helmen tegen hun PSU kast zien gooien, in janken zien uitbarsten, en zelfs enkelen die wilden stoppen horen schreeuwen.

Hoe gaat gaat die MT momenteel?
Ik ben daar wel benieuwd naar
Ok een korte uitleg wat er maandagavond gebeurde.

Eerst inderdaad een verkleedpartij een keer of 6 met onmogelijk haalbare tijden (binnen 2 min van sport-tenue naar vol bepakt met tent slaapzak etc)

Daarna met onze groep (12 man) 5 jerrycans á 15 liter in flinke loopas richting de stormbaan hobbelen. Vervolgens de stormbaan gedaan met jerrycans binnen bepaalde tijd. Wanneer deze tijden niet gehaald werden moesten we strafronden lopen. Wat we dus ook gedaan hebben.

Na het stormbaan gebeuren op het grasveld tijgeren rennen tijgeren rennen tijgeren.

Daarna nog heel lang voorligsteun gelegen en vreselijke spierkrampende oefeningen gedaan. Toen weer terug naar het legeringsgebouw. Binnen 5 minuten HPG-en en in je nest liggen. (Het was toen 23:45).

Na een uur en een kwartier stevig geronkt te hebben kregen we stil alarm en moesten we zo snel mogelijk in het donker ons aankleden en buiten opstellen. Richting de Klito (Klimtoren) na een hele poos gerend te hebben de Klito op (20 m). Daarna weer rennen en rennen en rennen.

Toen we daarna gingen pitten was het 03.30. (Gelukkig mochten we uitslapen tot 09.30).

En dit alles onder vloekende tierende Sergeanten en Wachtmeesters uiteraard.

Euh ja ik was best wel dood op.
pi_28400942
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

-knip-

Nu, helaas met de Arbo is dit soort practijken niet meer geoorloofd??
Ga maar es ff kijken in roosendaal daar, geen arbo te bekennen . Klimtoren in... tot 15 meter ongezekerd.. etc etc. En volgens mij zien die mt's van vroeger er nog aardig hetzelfde uit
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_28417147
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:55 schreef GeorgeW.Bush het volgende:

[..]

Ik zat in D-Comp.
Lichting 96-10
96-09 A-cie.
Wij waren vande mooi weer cie. Elke keer als wij op oefening gingen was het mooi weer.
Heette dat niet GOPS ofzo? Ben alweer een hoop kwijt.
Een maat van me die nu op de kms zit komt af en toe met afkortingen aan die ik allang vergeten was.
Defensie; de uitvinder van de afkortingen.
Daarna van 97 tot 00: 106 verbindingscie

Verder ver daarvoor: 94-10 lichting van m'n dienstplicht.

Ben sinds 2000 alweer een NUKUBU.
pi_28417302
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef Vampz het volgende:

[..]

Ga maar es ff kijken in roosendaal daar, geen arbo te bekennen . Klimtoren in... tot 15 meter ongezekerd.. etc etc. En volgens mij zien die mt's van vroeger er nog aardig hetzelfde uit
Tussen 96 en 2000 is er al een hoop veranderd door de Arbo en strenge milieueisen.
Je eigen eten koken in je zelf gegraven oventje mocht niet meer, een latrine graven mocht niet meer (kreeg je van die ranzige Dixi's), ligsleuven mochten alleen nog op bepaalde oefenterreinen.
Achterin de 4 tonner mocht niet meer (na een ongeluk in Scandinavie met een 4 tonner van LMB), tegenwoordig ga je met een touringcar naar oefenterrein danwel schieten op de Harskamp.

Het werd er allemaal niet beter op.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:34:30 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28417709
Volgens mij mag je tot 10 meter klimmen ongezekerd.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28429398
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij mag je tot 10 meter klimmen ongezekerd.
dat bedoel ik... arbo wet
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:24:49 #220
5673 heijx
Qui que boue
pi_28429447
92-5 Meldt.

Opkomst Rijschool BoZ 4tonner chauffeur.
3 dagen daar gezeten, toen overgeplaatst naar 444IBC (Van Heutsz) omdat de opkomst daar nogal laag was en ik een (iets te) goede abohzis had.
Samen met de sergeant-majoor van de rijopleiding nog een protestfax opgesteld, halve dag weten uit te stellen maar toch overgeplaatst.
444 IBC was in legerplaats Crailo, naast de Palmkazerne.
Opleiding zandhaas gedaan en daarna 10 maanden wachtlopen langs mobcomplexen in heel (tot aan Den Oever) Noord-Holland.
MLV en schutter eersteklas (FAL) badge op LiBoZa, persoonlijk wapen voor het wachtlopen een FAL met scherp (niet doorgeladen). Mijn dienstbril was voorzien van een cylinder die ze 90° verkeerd hadden ingezet dus relatief onbruikbaar, vandaar dat ik maar mijn eigen bril ophield bij oefeningen.
We sliepen met vier man op een kamer maar omdat ik iets "anders" was dan de gemiddelde Van Heutsz vond de kapitein het beter dat ik mijn eigen kamer kreeg. Dan hoefde ik mijn PSU kast wat minder vaak rechtop te zetten.
De bivaks waren niet al te bits, die in januari en februari zijn sowieso afgelast, de gevechtsbaan met trotylmijnen was wel lachen, het schieten moest op Harskamp omdat de Bosniërs trauma's zouden kunnen oplopen als we onze schietbaan zouden gebruiken. Tegen het eind van de diensttijd hadden we een bivak in het kader van het antivervelingspotje. Overnachten in een loods op het militaire deel van Maastricht Airport, daarna mountainbikes huren in Valkenburg en via Meerssen en mergelgrotten naar Limburg kachelen. In onze onderhoudstenue over het Vrijthof.
Het laatste bivak was nog even bits, dat bestond onder meer uit een bootdropping voor Den Oever, 100 meter naar de kust waden en verder veel lopen. Daarvoor echter de marinebasis Den Helder "bewaken", dat houdt dus in dat je een roadblock opwerpt en iedereen de toegang ontzegt tot zelfs de mess.
Dagelijkse praktijk was het in nacht- of weekenddienst achterin een T3 VW bus diesel een tour door Noord-Holland maken en aan de deuren van de mobcomplexen voelen en uitkijken naar Cees Koning. Het relaxte aan dit wachtlopen was dat het nog aardig wat opleverde. Diensten waren 16,5 uur waarvan je de helft liep en de helft "paraat" was. (lees: pitten of Nintendoën). Na een week van 72 uur had je een week vrij en kon je rustig uitzendwerk er bij doen.
Ik was buitenslaper met auto en liet mijn baard staan dus geen koudwater in helm taferelen hier.
Overigens gingen de verplaatsingen bij ons nog gewoon achterin de 4tonner op de houten banken met de pukkel en geweren in het midden. We waren ook de laatste lichting met de effengroene uniformen met knopen. De jongens na ons kregen camo met klittenband. Ook de 7.62 FAL is vrij snel daarna vervangen door een 5.56mm (Heckler&Koch of Steyer?)

Al met al toch een leuke tijd gehad, maar geen vrachtwagenrijbewijs dus.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:56:04 #221
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_28430638
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef Oki het volgende:
(na een ongeluk in Scandinavie met een 4 tonner van LMB)
* Bjoro was daarbij
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:57:57 #222
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_28430714
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:16 schreef Oki het volgende:

[..]

96-09 A-cie.
Wij waren vande mooi weer cie. Elke keer als wij op oefening gingen was het mooi weer.
Heette dat niet GOPS ofzo? Ben alweer een hoop kwijt.
Een maat van me die nu op de kms zit komt af en toe met afkortingen aan die ik allang vergeten was.
Daarna van 97 tot 00: 106 verbindingscie

Verder ver daarvoor: 94-10 lichting van m'n dienstplicht.

Ben sinds 2000 alweer een NUKUBU.
Toevallig nog gediend onder Luitenant Jacobsen bij 106? ( kan ok dat hij bij 121 zat hoor)
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 3 juli 2005 @ 03:04:30 #223
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28436134
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef Bjoro het volgende:

[..]

* Bjoro was daarbij
Mijn AMO sergeant, sgt De Weijs was daar ook bij...een luchtmobieler.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28438941
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Toevallig nog gediend onder Luitenant Jacobsen bij 106? ( kan ok dat hij bij 121 zat hoor)
Nope. Heb veel lt's daar zien komen en gaan. De meeste waren ongelofelijke eikels. Net van de KMA, maar rondlopen met een poeha alsof ze alles wisten.
Gelukkig waren de sm en ik dikke maatjes, dus kreeg toch alles wel voor elkaar
  zondag 3 juli 2005 @ 13:23:28 #225
5673 heijx
Qui que boue
pi_28442064
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:16 schreef Oki het volgende:

Jij liep ook altijd met je Mipapo in de Liboza van je GT?
pi_28442316
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:23 schreef heijx het volgende:

[..]

Jij liep ook altijd met je Mipapo in de Liboza van je GT?
Ja
En dan had je nog je hepla, lupa, hiba, mlv, zmv, rotota, de csm, de smo, de smi, de sma, ba, ca, vroeger de DOV kaart en zo nog wel honderd denk ik.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:38:01 #227
5673 heijx
Qui que boue
pi_28442490
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Oki het volgende:

[..]

Ja
En dan had je nog je hepla, lupa, hiba, mlv, zmv, rotota, de csm, de smo, de smi, de sma, ba, ca, vroeger de DOV kaart en zo nog wel honderd denk ik.
Het VRA'tje.
pi_28446573
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef heijx het volgende:

[..]

Het VRA'tje.
En natuurlijk moest je naar de BEVO voor je camo doosjes
  maandag 4 juli 2005 @ 00:17:44 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 4 juli 2005 @ 18:24:28 #230
110987 ErwinRommel
pi_28484406
Prachtig, al die verhalen ehehehehee.
Ik mis het vaak erg vaak.

In mijn KLU tijd, was LB'er, vaak op patrouille geweest langs mobcomplexen in regio de Peel/Volkel.
Soms dan een snackbar aandoen en een bakkie patat eten met blikje cola erbij.
Was altijd weer leuk als die mooie meid van het hulp-kader meeging. Dus gezellig met z'n tweeën in een Unimog
  maandag 4 juli 2005 @ 18:47:04 #231
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_28485074
Ehm, mijn broer is marinier, telt dat ook mee? Paar maanden terug naar Irak geweest, binnenkort naar Afghanistan.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:48:10 #232
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28485102
Paar maanden terug naar Irak geweest? De mariniers hebben daar alleen SFIR 1 en 2 gedraaid en zijn toen afgelost (maart vorig jaar). Waar zat hij dan ergens?
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 4 juli 2005 @ 18:51:07 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_28485196
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef HAL9000S het volgende:
Paar maanden terug naar Irak geweest? De mariniers hebben daar alleen SFIR 1 en 2 gedraaid en zijn toen afgelost (maart vorig jaar). Waar zat hij dan ergens?
Is het alweer zo'n tijd terug? God, time flies . Nee dat klopt, hij zat in 1 van de SFIR's, rond kerst ook (hehe, kerstmaaltijden met sheiks enzo). Hij is net een paar maanden terug uit Noorwegen, dat was het .
  maandag 4 juli 2005 @ 18:53:06 #234
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_28485256
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een verkapte TVP
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:35:43 #235
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28635485
Aankomende week heb ik bivak II, met 3 toetsen dus wish me luck please.

toets 1: Gobs
toets 2: Diemaco
toets 3: NBC-masker

en hopen op goed weer natuurlijk
pi_28648787
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef Heatseeker het volgende:
Aankomende week heb ik bivak II, met 3 toetsen dus wish me luck please.

toets 1: Gobs
toets 2: Diemaco
toets 3: NBC-masker

en hopen op goed weer natuurlijk
Succes! Hopen dat het niet te warm is als ze om de haverklap Gas,Gas,Gas gaan roepen, dan ben je niet blij met 25 graden! Heb je het masker al behandeld met talkpoeder?? Misschien nog een goeie tip.
Ach en die diemaco, zou ik nog steeds met mijn ogen dicht in en uit elkaar moeten kunnen halen, dus dat zal geen probleem zijn.

Heb je een leuke buddy? Ik had een ontzettende eikel. En daarmee moest ik op pad. De hele tijd zeiken, klagen, noem maar op. Nu is het (nog steeds) een maatje van me. Het kan raar lopen!

Nogmaals succes!
pi_28649026
Ik mag niet in dienst maar ik plaats toch een tvp omdat de intresse blijft.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_28649036
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:24 schreef heijx het volgende:
Ook de 7.62 FAL is vrij snel daarna vervangen door een 5.56mm (Heckler&Koch of Steyer?)
Diemaco C7.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:46:45 #239
124823 Dutchbatter
ingezet voor vrede
pi_28649838
Ik heb 10 jaar voor de Koningin mogen werken.
Mooie en minder mooie tijden meegemaakt.
Toch had ik er niks van willen missen.
Bezoek ook eens:
www.Dutchbat3.web-log.nl
pi_28650569
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef Dutchbatter het volgende:
Ik heb 10 jaar voor de Koningin mogen werken.
Mooie en minder mooie tijden meegemaakt.
Toch had ik er niks van willen missen.
He, ik heb gister jouw site voor het eerst bekeken en nu zie ik je hier.
Misschien kennen we elkaar wel? Waar zat je in Potocari? Ik bij de batstaf.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:00:26 #241
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28651596
Waarom mag je de dienst niet in Sherman?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:51:33 #242
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_28652970
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:54 schreef Oki het volgende:

[..]

Succes! Hopen dat het niet te warm is als ze om de haverklap Gas,Gas,Gas gaan roepen, dan ben je niet blij met 25 graden! Heb je het masker al behandeld met talkpoeder?? Misschien nog een goeie tip.
Ach en die diemaco, zou ik nog steeds met mijn ogen dicht in en uit elkaar moeten kunnen halen, dus dat zal geen probleem zijn.

Heb je een leuke buddy? Ik had een ontzettende eikel. En daarmee moest ik op pad. De hele tijd zeiken, klagen, noem maar op. Nu is het (nog steeds) een maatje van me. Het kan raar lopen!

Nogmaals succes!
Bedankt

Talkpoeder is een wel een goede tip, en de diemaco kan nu ook wel dromen onderhand.
Mijn buddy is wel ok, heel fanatiek (net als ik). Hij wil Luchtmobiel doen dus dat zit wel snor.

zaterdag 9 juli 2005 @ 16:49:38 #243
124823 Dutchbatter
ingezet voor vrede
pi_28655923
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:18 schreef Oki het volgende:

[..]

He, ik heb gister jouw site voor het eerst bekeken en nu zie ik je hier.
Misschien kennen we elkaar wel? Waar zat je in Potocari? Ik bij de batstaf.
SSV cie.
Rups monteur/Berger.
Bezoek ook eens:
www.Dutchbat3.web-log.nl
pi_28657295
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:49 schreef Dutchbatter het volgende:

[..]

SSV cie.
Rups monteur/Berger.
Heb jij wel eens wat voor radio Dutchbat gedaan?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:06:48 #245
124823 Dutchbatter
ingezet voor vrede
pi_28659129

Ja, de ochtendshow en 24 uur Radio Dutchbat, samen met Caffin.
Bezoek ook eens:
www.Dutchbat3.web-log.nl
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 19:21:13 #246
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28659451
Ex-NuKuBu van de KMar. Eerst op DKMARLV (werd DKMARSPL) en later op de staf in Den Haag. Was werkzaam als procescoördinator operatiën. Hield me voornamelijk bezig met de bedrijfsvoering van de KMar in het algemeen en de uitvoering van luchthavenbeveiliging.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_28663335
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:00 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom mag je de dienst niet in Sherman?
Een of andere arts in Amsterdam denkt dat ik door iets in mijn knieen niet met een rugzak kan rond lopen. Nooit last van gehad maar oke. Ben dus afgekeurd.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:54:01 #248
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28663360
Helemaal afgekeurd?? Voor alle functies??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28664783
Ze denken dat ik het niet red om langer dan een paar uur met rugzak rond te lopen.
Dus alle veld/gevechts functies
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:54:09 #250
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28664858
En iets anders is geen alternatief?
Cop killer
Kill them, cop killer