Zeker. Zolang ze maar in hun eigen cafés blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met hun bezopen kop zou het beter worden denk je?
Ah, de goede oude tijd!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zat even in een boek over de Kruistochten te lezen.
Ik zie andere partijen zulke fouten niet maken op hun site, zelfs Wilders niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
.... en samen met hem 80% van de Nederlandse burgers
Wat schenken ze in de moskee?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker. Zolang ze maar in hun eigen cafés blijven.
Toen deugden de Christenen nog wel ergens voor, he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd!.
Als je Byzantium haat, ja, dan wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd!.
Politieke partijen mochten willen dat ze 80% van de burgers bereikten!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zie andere partijen zulke fouten niet maken op hun site, zelfs Wilders niet!
Wat zou Pareto ervan maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:09 schreef Tuana het volgende:
[..]
Politieke partijen mochten willen dat ze 80% van de burgers bereikten!
Oud mannenzweet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat schenken ze in de moskee?
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochtenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zat even in een boek over de Kruistochten te lezen.
Ik zit dan te kijken naar een toneelstuk, vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochten
Saladdin en Coeur de Lion, geweldig! Bedankt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochten
quote:Bonzi_Buddy - holocast was geen sprookje. 48 uur.
beter geacteerd iig denk ik dan de Achterbuurt van Nederland oid ea SBS juweeltjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zit dan te kijken naar een toneelstuk, vermoed ik.
Zijn dat de vervolgfilms op Aladin en The Lion King?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Saladdin en Coeur de Lion, geweldig! Bedankt.
Nee, de proloog.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn dat de vervolgfilms op Aladin en The Lion King?
Disney gaat wel achteruit in zijn titels zeg
quote:
Drink er een paar op mijn gezondheid. Nu moet ik echt weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Is de tour dan al weer begonnen,
moet ik snel nog een krat erbij halen/
Allang al.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Is Underworld nog niet terug?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |