abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25856906
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Dus in dat geval zou ik blijkbaar niets moeten laten. Handig.
Nee dat klopt, rauwmelkse kazen zijn moeilijk te vinden in dit land. Maar let er alsnog op dat je zachte kazen niet te lang in de koelkast laat liggen etc. Je kunt ook de koelkast iets koeler zetten dan normaal om de kans op bacteriegroei te verminderen

Goed, er gaan nu vast mensen lachen maar ik zit dus toch maar met bitter lemon achter de computer. En beneden staat er een kruidendrankje te borrelen met allerlei wee-opwekkende dingen erin. Ananas heb ik maar niet meegenomen omdat ik al bitter lemon heb. En verder ben ik dus alle tips van de yoga aan het proberen. Ik heb een telefonische spoedcursus voetreflexologie gekregen dus mag nu elk uur voeten masseren, moet regelmatig onder een warme douche..en als dat allemaal nog niet werkt, dan weet ik het ook niet meer!
Ik probeer alles maar behalve een tepelmassage-tip (dit moest ik 2 uur lang doen, 1 minuut masseren en 3 minuten rust). Als er na 2 uur nog niks begon te rommelen dan zou het niet gaan werken. Maar om nou 2 uur lang tepels te masseren...

Vanochtend weer voor controle naar het ZH, weer 40 min. scannen en een gesprek met een andere gyn. Weet nu gelukkig wel wat meer en we hebben een boekje meegekregen over de bevallingen in het ZH. Morgenmiddag de volgende afspraak, dan weer met echo voor het vruchtwater. Is allemaal erg leuk, maar het wachten en de scans duren zo lang dat je echt een groot deel van de dag kwijt bent! Dus vandaar dat we toch maar bitter lemon etc. in huis hebben gehaald. Oh ja, en een eetlepel lijnzaadolie per dag...

Ik lees zo de rest even bij, ben het nogal zat na al dat wachten en niksen in het ZH
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 16:13:58 #102
43556 miss_dynastie
pi_25857954
Nou ja, tearsong, je moet toch wat? Wat ook wel zou kunnen helpen is een potje seks, maar het is maar afwachten of je daar zin in hebt Hoop dat je kindje snel komt
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:19:44 #103
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25858090
Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Gelijk heb je hoor, met je bitter lemon!!! Hou vol!

Hier verder geen bijzonderheden. Ook ik kan jullie niet verblijden met een kleine, nieuwe baby.
  woensdag 30 maart 2005 @ 17:30:59 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25859952
Tearsong het duurt lang ik weet het maar die bitter lemon helpt niet dit ivm dat het aroma is ipv kinine zelf.

Ten tweede heb ik van genoeg dames hier begrepen dat olie heel slecht is waarom precies weet ik niet meer maar er zal vast wel iemand in dit topic gluren die je dat wel kan vertellen
  Redactie Frontpage woensdag 30 maart 2005 @ 18:30:25 #105
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25861283
Nog even een vraage dat we vergeten zijn te stellen aan de verloskundige. Die verloskundige zei dat Ingrid slechts vijf weken zwanger is, terwijl de eerste dag van haar laatste menstruatie ruim zeven weken geleden was. Gaat die verloskundige dan uit van de bevruchtingsdatum, want dat zal dan ongeveer wel kloppen. En moeten we dan die vijf weken aahouden ipv die zeven weken die de bladen voorschrijven ? Want voordat je een echo hebt, kun je nieteens weten wanneer je precies bevrucht bent lijkt mij. Maarja, ik ben dan ook een man...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 30 maart 2005 @ 18:45:16 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25861662
Met die 5 weken bedoelt ze vanaf de (eerste dag van haar) laatste menstruatie. Dus hetzelfde als wat jullie bedoelen. 5 weken en geen 7 weken.

Succes nog met afwachten jullie! Ik zal duimen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25862124
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Sugar het volgende:
Met die 5 weken bedoelt ze vanaf de (eerste dag van haar) laatste menstruatie. Dus hetzelfde als wat jullie bedoelen. 5 weken en geen 7 weken.

Succes nog met afwachten jullie! Ik zal duimen.
Ik vind het maar raar hoor. 7 februari was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Dat is geen 5 weken geleden. Maar ja, het zal allemaal wel. Ik vind het best, als ik 12 april maar een knipperend hartje zie!

Nog een vraagje. Kan het kwaad als ik zaterdag na de film nog ff wat ga drinken (geen alcohol) in een cafe waar gerookt wordt?
  Redactie Frontpage woensdag 30 maart 2005 @ 19:05:53 #108
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25862203
Ik wou nog ff zeggen dat die vijf weken zwangerschap blijkt uit een echo.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:13:04 #109
103793 kozakken
Living the life
pi_25862389
Tearsong, ik leef met je mee!
Wat zou kunnen helpen is aangeven hoe verdraaid moeilijk JIJ het hebt. Ze kijken nl. voornamelijk naar de baby, maar vergeten de moeder behoorlijk hoor! (Soort van: Oh wat een mooi cadeautje, maar de verpakking was toch alleen maar om de boel in te bewaren? )
Of je geeft aan dat Jullie het risico van 43 weken wel veel te hoog vinden. Dat zij dan maar een mogen uitleggen waarom ze dat een 'verantwoord risico' vinden en inleiden niet.
Maar goed, misschien ben ik ook wat fel omdat ik in dezelfde situatie heb gezeten .(en ja, ook ik was de bitter lemon he-le-maal zat!!)
succes en sterkte!
pi_25863818
Olie daar moet je van poepen, de baby kan dan in het vruchtwater poepen als hij het binnen krijgt. En dat is dan weer niet zo slim. Die voetreflexologie is de beste optie denk ik. Maar dat kan je niet helemaal zelf doen volgens mij. En al helemaal niet met een dikke buik in de weg.

Tearsong, ik zou toch ook wel vragen hoe lang het nou gaat worden hoor, want net zoals Kozakken zegt het wordt nog wel eens vergeten hoe de moeder zich voelt. Jij hebt er niks aan als jij aan het eind van je latijn bent en dan nog eens je baby krijgt.
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:13:53 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25864021
Tearsong, hopenlijk helpen alle middeltjes snel.

Ingrid, gezond is ander natuurlijk maar dat is een keuze die je zelf moet overwegen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:30:55 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25864503
hup LLM hup
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 30 maart 2005 @ 20:35:51 #113
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25864636
Hier rommelt MellyBelly er lekker op los, baby wiebelt goed, met het kontje zit ie tegen mijn ribben aan te duwen, en met de handjes of voetjes in mijn linkerheup te poeren, het voelt allemaal niet meer zo heel erg prettig. Maar lekker is het wel dat er genoeg activiteit i, wdb weinig zorgen.
Maar sinds gisteren heb ik wel de nodige harde buiken, terwijl ik echt geen puf heb om actief te zijn, dus van de lichamelijke onrust komt het niet.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25868605
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:13 schreef snakelady het volgende:
Ingrid, gezond is ander natuurlijk maar dat is een keuze die je zelf moet overwegen.
Is het dan echt zo slecht voor 1 keertje, of valt het wel mee?
pi_25868771
ingrid, ik zou gerust even wat gaan drinken na de film hoor, en verder gewoon goed naar je lichaam luisteren. dus weggaan zodra je de rokerige lucht zat wordt.

tearsong, hebben de middeltjes al effect? veel succes met geduld opbrengen, lastig he! hopelijk duurt 't niet lang meer en komt je bevalling nu snel vanzelf op gang. en laxerende middelen zijn inderdaad wat riskant omdat de baby dan ook (in 't vruchtwater) zou kunnen gaan poepen.
pi_25875646
miss_dynastie: zelfs dat hebben we al geprobeerd, inderdaad van mijn kant met flink wat tegenzin, maar goed

Renzell: alles verder goed? De uitgerekende datum is nu wel erg dichtbij!

Djeez en Ingrid: dat soort beslissingen over meeroken enzo moeten jullie helemaal zelf weten. Het is natuurlijk vrijwel onmogelijk om 9 maanden lang elke plek waar gerookt wordt te ontlopen...

Mel: die harde buiken kunnen toch ook komen doordat de baby lekker tegen van alles aan zit te porren? Soms lijkt het wel of ze je expres op van die ongemakkelijke plekken 'pesten'

Kozakken: heb je ook wel gelijk in, voor jezelf is het ook niet fijn. Al moet ik zeggen dat ik 's nachts nog prima slaap hoor. Het zijn meer de veranderingen waar ik wat moeite mee heb. Je verwacht thuis te bevallen, moet dan toch even een knop omzetten omdat het toch een ZH-bevalling gaat worden, en dat afwachten...komt het nou wel of niet vanzelf nog op gang? En dan helpen sommige mensen in het ziekenhuis ook niet echt. Afgelopen dinsdag hadden we zo'n doorgewinterde gyn. die doodleuk riep 'er zijn 2 redenen voor bevallingen na 42 weken, de eerste is dat de baby gewoon lekker zit (wij meteen helemaal opgelucht), de 2e reden is dat de moeder niet weet hoe te bevallen' (onzekerheid slaat meteen weer toe..ik dacht toch dat ik er helemaal klaar voor was!)
Ik ga vandaag eens vragen naar wat dan precies de nadelen zijn van nu inleiden/opwekken, behalve dat de bevalling vaak wat moeilijker verloopt (=ook wel nadeling voor moeder en kind)

Bix: tja, je weet er alles van, dat wachten

Vandaag toch maar weer druk aan het masseren en aan de kruidendrank. Heb er alleen iets te veel gember in gegooid denk ik. Het is wel erg pittig
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25875993
Ingrid en Djeez, ik vond de tellingen ook altijd wat verwarrend. De vk en de meeste literatuur telt vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, maar in het ziekenhuis telden ze bij mij steeds vanaf de bevruchting. Dus wat de vk 7 weken noemde, noemde de gynaecoloog 5 weken. Ik weet niet of er bij jullie sprake is van zo'n verwarring hoor. Rond de 7 weken (vk-telling) zou je namelijk al wel een hartje kúnnen zien (hoeft niet altijd), dus dan is het weer gek dat ze jullie pas over twee weken terug laten komen.
mooi he, alles
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:29:01 #118
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25876735
Hé Tearsong, ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Je hoopt toch dat je lichaam wel weet hoe het moet allemaal en dat je geen hulp van buitenaf nodig hebt om de bevalling op te wekken. Als dat straks misschien toch zo blijkt te zijn, voelt dat misschien wel alsof 'je blijkbaar als moeder niet weet hoe het moet'. Maar ik zeg: hou je maar lekker vast aan die eerste; dat je kindje gewoon eigenwijs is en nog veel te lekker zit daarbinnen! Jij weet echt wel hoe het moet!
Vandaag twee weken overtijd, toch? Ik ben benieuwd naar wat ze tegen je gaan zeggen over de nadelen van inleiden. Ondertussen blijf ik gewoon voor je duimen dat het brutaaltje daarbinnen eens een keer leert luisteren naar z'n moeder en gewoon fijn melk komt drinken buiten!
Hier alles oké! Morgen 'officieel' uitgerekend! De datum komt inderdaad wel heeeeeeel dichtbij nu! Vriendje en ik hopen een beetje op een zondagskindje dit weekend! Maar helaas vallen dit soort dingen niet echt te plannen (zoals nu bij Tearsong maar weer eens bevestigd wordt), dus ik wacht rustig af. Vandaag hopelijk de laatste worsteling met adressenetiketten voor de geboortekaartjes en dan is alles wel zo'n beetje klaar. Dit op het feit na dat vriendje nog steeds de geboortekaartjes niet af heeft gemaakt, maar ja... da's ook wel weer typisch iets voor ons en ik kan er gelukkig wel om lachen. Ik heb hem gewoon gezegd dat ik mijn handen er volledig vanaf trek en dat ie maar ziet hoe ie het voor elkaar krijgt, als ie mij en de baby maar geen minuut uit het oog verliest straks!
Ik begin er wel steeds meer zin in te krijgen!!! Ben echt zo benieuwd naar dat kleine meisje of kereltje dat er uit gaat komen. Leuk hoor!
Vannacht wel weer een slechte nacht gehad, maar met drie goede nachten als backup was dat ff niet zo erg. Ben gisteren gezellig met twee vriendinnen gaan eten en daarna toch nog even op de set wezen kijken waar m'n vriendje bezig was met het opnemen van één of ander videoclipje. En sja... toen nog lekker thuis babyvoorpretklets en toen was het plotsklaps half drie. Ach, vanavond maar weer iets vroeger erin.
Ik wordt trouwens helemaal gek gebeld door lieve, oh zo nieuwsgierige familieleden en vrienden. Ik begin me nu pas te beseffen dat dit niet alleen voor ons, maar voor heel veel anderen ook een groot ding is, grappig!
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:31:10 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25876778
Wel of niet inleiden heeft als ik het goed begrepen heb ook te maken met in hoeverre de boel er echt helemaal klaar voor is.
Mijn zus was bijvoorbeeld nog helemaal niet verstreken. De enige optie die er dan is, is gel, en daar waren ze dus in het ziekenhuis in Gouda wat terughoudend mee omdat dat zeg maar 'onomkeerbaar' is als het te heftig wordt. Een infuus met weeen-opwekkers kan je lager of helemaal uit zetten, die gel niet. Die zit er en doet zijn werk.
Vandaar dat ze dus bij haar gewacht hebben met iets te doen.
pi_25878474
Ik ben zo ontzettend duizelig en misselijk. Is dat ook een zwangerschapskwaaltje? En valt daar iets aan te doen?
pi_25878633
* clauwheee even spiekt...

Nog geen beebjes! Succes LLM!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25879677
Jullie houden het wel spannend hier
En het valt echt niet mee als je zo lang moet wachten dus meiden: sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:44:31 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25879770
ff een nieuw babietje melden van een vaste VBL-user:

[FELICITATIE-TOPIC] Againzender heeft een zoon: Axel
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 14:03:03 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_25880258
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar hoor. 7 februari was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Dat is geen 5 weken geleden. Maar ja, het zal allemaal wel. Ik vind het best, als ik 12 april maar een knipperend hartje zie!
Niet om te zeiken en zieken hoor... Maar... vaak loopt de ontwikkeling van een vrucht achter als er een dreigende miskraam is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25880306
Dat was mijn gedachte ook Moussy.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25880420
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:03 schreef moussy het volgende:

[..]

Niet om te zeiken en zieken hoor... Maar... vaak loopt de ontwikkeling van een vrucht achter als er een dreigende miskraam is.
Dat vroeg ik mij nou ook af eigenlijk... Niet om Ingrid ongerust te maken maar puur uit oprechte interesse...Zou het bv zo kunnen zijn dat 't vruchtje bijvoorbeeld bij 5 weken gestopt is met leven maar dat 't er nog zit? Waardoor het lijkt of je 5 weken bent (terwijl het er wel 6 of 7 hadden moeten zijn) maar eigenlijk leeft het niet meer?

Hoe lang kan een vruchtje eigenlijk nog blijven zitten nadat het gestopt is met ontwikkelen?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2005 @ 14:20:27 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25880729
En ik vroeg me juist af of het niet gewoon mogelijk is dat de eisprong later geweest is en daarom de zwangerschap niet vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie geteld wordt?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 14:29:14 #128
81992 Githa
pi_25880945
hetzelfde dat bij mij na de tweede echo het kleintje in eens 2,5 week ouder bleek te zijn dan zou hij de eerste echo toch ook eigenlijk te klein moeten zijn geweest jemig wat een zin

Maar alles is dus eigenlijk mogelijk.....
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 14:31:42 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_25881000
Nou ja goed ik heb ooit eens een echo gehad en daar liep het naar berekening 2 weken achter. De week daarna bleek dat het vruchtje het niet meer deed en ik een miskraam kreeg.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:40:46 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25881227
Dat zijn idd allemaal mogelijkheden. Iets niet goed met het vruchtje, maar ook een late eisprong. Maar goed, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we hier Ingrid en Djeez zenuwachtig gaan zitten maken...
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:08 schreef Igraine het volgende:
Hoe lang kan een vruchtje eigenlijk nog blijven zitten nadat het gestopt is met ontwikkelen?
Dan kan zomaar een paar weken zijn hoor.
Bij mijn zusjes eerste zwangerschap hadden ze een echo toen ze 9 weken zwanger was en toen bleek dat het vruchtje al bij 6 weken was gestopt met groeien.

Maar goed, laten we in dit geval hopen dat het gaat om een late eisprong en dat er gewoon een knipperend hartje te zien is...
pi_25881255
Hm nu word ik toch wel ongerust. Maar het lijkt mij dat de vlos dat anders toch wel had gezegd dat dat een mogelijkheid is.
pi_25881273
Logisch, Ingrid.
Maar er hoeft niets mis te zijn.. Sterkte.
pi_25881346
Ingrid, er is gewoon niets zinnigs over te zeggen ben ik bang. Je kunt het alle kanten oppraten. Late eisprong, vruchtje loopt gewoon wat achter en haalt het later in (was bij één van de tweeling van mijn zus het geval), andere manier van tellen. Of wel foute boel. Het vervelende van dit stadium van een zwangerschap is dat er niets anders op zit dan afwachten. Je zou het ziekenhuis waar de echo is gemaakt kunnen bellen en vragen hoe zij nu precies rekenen (dus vanaf bevruchting of dat ze die twee weken daarvoor er bij rekenen), dat neemt alweer een gissing weg. Maar dan weet je nog steeds niet heel veel.
mooi he, alles
pi_25881438
Ik heb iig alle kwaaltjes nog! Ben erg misselijk en mijn tepels zijn ontzettend gevoelig. Ik ga me gewoon niet druk maken, stress is ook niet goed lijkt me. Als het mis gaat, kun je dat toch niet tegenhouden. Nou ja, ik ga maar even een luchtje scheppen.
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:50:42 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25881472
Kwaaltjes zeggen helaas hier verdr ook niks over... Mijn zus hing de ochtend van hun echo nog gewoon boven de pot, en toch... Je lichaam kan rare spelletjes met je spelen.
Maar goed, lekker een luchtje gaan scheppen en je niet al te gek gaan maken tot de volgende echo lijkt mij een goed plan...
pi_25881501
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:46 schreef phileine het volgende:
Ingrid, er is gewoon niets zinnigs over te zeggen ben ik bang. Je kunt het alle kanten oppraten. Late eisprong, vruchtje loopt gewoon wat achter en haalt het later in (was bij één van de tweeling van mijn zus het geval), andere manier van tellen. Of wel foute boel. Het vervelende van dit stadium van een zwangerschap is dat er niets anders op zit dan afwachten. Je zou het ziekenhuis waar de echo is gemaakt kunnen bellen en vragen hoe zij nu precies rekenen (dus vanaf bevruchting of dat ze die twee weken daarvoor er bij rekenen), dat neemt alweer een gissing weg. Maar dan weet je nog steeds niet heel veel.
Je hebt gelijk. We wachten gewoon af. En we stellen onze vragen de 12e wel aan de vlos.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 14:52:33 #137
81992 Githa
pi_25881521
Prima plan Ingrid zoals Phileine al zegt....je kunt er geen zinnig woord over zeggen het kan nog steeds beide kanten op en dus is het niet anders als bij andere die ook de eerste 12 weken moeten afwachten.... het zijn gewoon stressvolle weken en zeker als je net als jij al een negatieve ervaring hebt meegemaakt.
Maar kop op meid we blijven postief en dit bb'tje blijft gewoon zitten waar die zit nouja niet voor eeuwig natuurlijk
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2005 @ 15:04:13 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25881797
Gewoon afwachten Ingrid en je niet teveel zorgen proberen te maken [super positieve modus]Het is al bijna 12 april[/super positieve modus] En tot die tijd duimen we gewoon met jullie mee!
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:26:30 #139
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_25883735
Hallo allemaal,

Gewoon ff een update over het verloop van de zwangerschap van Yfke en SPIRO.

Ik heb gisteren een (zoveelste) echo gehad en ook deze is een stuitertje. Vandaag hebben we allemaal afspraken gemaakt voor opnieuw een geplande keizersnede. Ik ben nu 34,2 weken zwanger. Mocht de kleine niet meer gaan draaien (en net als Siënna zo blijven liggen) dan wordt op 29 april een keizersnede gedaan.

Doordat de kleine in stuit ligt nu, heb ik al veel last van een harde buik, voelt niet prettig en ik lijk op de laatste dagen lopen, velletje zit aardig strakkies. Ik heb nu de hele zwangerschap door anti-stolling gespoten, er zijn verder gelukkig geen afwijkingen gevonden, betreffende op de trombose en andere medicatie die ik slik. Heb de depressie e.d. zo stabiel mogelijk kunnen houden, na de bevalling gaan we er beter aan werken. Ook krijg ik gelijktijdig met de keizersnede een sterilisatie.

Nog 4 weekjes........

Yfke
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_25885013
Ik (we) ga vanaf nu gewoon positief denken! Dat lijkt mij een goed plan. (ben van nature een pessimist) Gelukkig is mijn duizeligheid nu over. Kwam misschien door mij lage bloeddruk.
Klopt het dat de hele dag kleine beetjes eten helpt tegen misselijkheid? En 's morgens voor het opstaan een cracker?
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2005 @ 17:24:31 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25885042
Het heeft mij in elk geval geholpen. Ik had altijd een bakje met noten en abrikozen naast me staan en een pakje van die kleine crackertjes van Lu.

Ow en vanillevla, ik heb geleefd op vanillevla

[ Bericht 33% gewijzigd door Sjeen op 31-03-2005 17:25:12 (Vanillevla vergeten) ]
pi_25885177
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:24 schreef Sjeen het volgende:
Het heeft mij in elk geval geholpen. Ik had altijd een bakje met noten en abrikozen naast me staan en een pakje van die kleine crackertjes van Lu.

Ow en vanillevla, ik heb geleefd op vanillevla
Ik lust geen vanillevla. Die Lu crackers gaan we zo kopen. En ik hoorde net van iemand dat venkelthee ook helpt.
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:33:00 #143
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25885251
een vbriendin van me at van die zoute stokjes
pi_25885649
ja die stokjes was ook het enige dat ik ongeveer nog kon eten. Helpt goed om net nog een klein beetje in je maag te hebben.

Yfke, succes de laatste loodjes. Misschien werkt het bij jou dit keer wel net zo als mijn bevalling werkte. Na jaren van depressie was die opeens over. Een soort postnatale on-depressie ;-) Min maal min is plus, toch?
mooi he, alles
pi_25885664
En Jell-O natuurlijk. Dan krijg je tenminste ook nog wat vocht binnen.
mooi he, alles
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2005 @ 18:00:24 #146
43556 miss_dynastie
pi_25885876
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:42 schreef TearSong het volgende:
Vandaag toch maar weer druk aan het masseren en aan de kruidendrank. Heb er alleen iets te veel gember in gegooid denk ik. Het is wel erg pittig
En en en en en???
pi_25886825
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:51 schreef phileine het volgende:
En Jell-O natuurlijk. Dan krijg je tenminste ook nog wat vocht binnen.
Wat is dat?

Hoe gaat het met de LLM?
pi_25887108
Jell-O is dat niet van die (super)drilpudding?

Volgens mij word dat ook wel verkocht in pakjes onder de naam Trixy?

* Jonnetje vind dat écht heeeeeeerlijk.. husb gruwelt er echter van..
W ~ H ~ T
pi_25887350
ff gegoogled..

Jell-O

W ~ H ~ T
pi_25887661
ingrid ik lustte ook nooit vanillevla, tot het goed bleek te helpen tegen het maagzuur tijdens m'n zwangerschap. ineens vond ik (en vind ik het nog steeds) heerlijk!

yfke dus ook bij de laatste loodjes beland, sterkte! en jammer dat het weer een stuitligging is, maar met zo'n geplande keizersnede weet je wel waar je aan toe bent he. succes!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')