quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:09 schreef TearSong het volgende:
En toen ben ik het toilet maar gaan schilderen![]()
In het ziekenhuis? (ik heb namelijk ook eens een echo bij een HA gehad)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:40 schreef Djeez het volgende:
Om 15 uur hebben wij een echo, dus daarna weten wij meer!
Ja in het ziekenhuis. Ik weet niet bij wie. Ben allang blij dat we vandaag nog terecht kunnen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? (ik heb namelijk ook eens een echo bij een HA gehad)
Zo ja, weet je al bij wie/welke gyn?
Ja, dat gaat iedere dag zo lang durenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef TearSong het volgende:
Vanaf nu moet ik iedere dag terugkomen voor een CTG. Vraag me af of het ook iedere dag zo lang gaat duren![]()
Ik ben iets meer gerust, want het zag er goed uit. Maar ook wel een domper dat ik nog maar 5 weekjes ben. Dit zullen 2 lange weken worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:08 schreef Jonnetje het volgende:
He wat jammer...
Hoe voel je je nu? Ben je iets meer gerust of juist niet?
Wel fijn dat je meteen over twee weken weer mag komen.
Goed zo! Probeer jezelf een beetje te ontzien, hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:07 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Het kon niet beter eigenlijk. Bloeddruk was goed en de rest ook.
Ik neem het terug dat ik niet zo misselijk ben...ben nu weer ontzettend misselijk en kan niets door mijn keel krijgen (heb ook al overgegeven, wat niet gaat met een lege maagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:23 schreef melonovy het volgende:
O, en Suzanna, misschien ben je nu wel over die eerste 12 weken heen, en is dat de reden dat je niet meer zo misselijk bent...
Ja, zie bijvoorbeeld hier.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Een vraagje. Al die dingen die je niet mag eten tijdens je zwangerschap, zoals bepaalde kazen, rauw vlees, rauwe groenten..., is dat enkel met het oog op gevaar voor toxoplasmose?
Uit een test kwam eens dat ik daar immuum voor ben, dus daar zou ik geen rekening meer mee moeten houden dan. Maar dus wel met kazen blijkbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zie bijvoorbeeld hier.
In de ons omringende landen (of in elk geval in Duitsland, als ik het goed begrepen heb), kun je een test doen waardoor je als zwangere weet of je immuun bent. Hier is dat niet standaard.
En je hebt ook nog die andere bacterie waarvan ik de naam niet meer weet, die zit in rauwmelkse kazen bijv.
Yup. Maar ik heb begrepen dat je bijv. alle kazen die bij AH te verkrijgen zijn, gewoon kunt eten en dat het vinden van rauwmelkse kazen nogal een kunst is (zie bijv. hier voor ervaringsdeskundigenquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Uit een test kwam eens dat ik daar immuum voor ben, dus daar zou ik geen rekening meer mee moeten houden dan. Maar dus wel met kazen blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |