Gast....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
- ik ben haar chef, wat tot onwrichte verhoudingen op het werk kan leiden
- ik ben 19, zij is 15, een leeftijd die normaal gesproken buiten mijn 'doelgroep' valt
Op haar bek pakken ok, maar keihard op haar back pakken lijkt me misschien iets te voortvarend!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:49 schreef juiced het volgende:
Gewoon keihard op d'r back pakken.
Oeps, toch eens wat beter leren lezen - dit had ik dus even helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:16 schreef SynchroSteve het volgende:
Echter:
- ik ben haar chef, wat tot onwrichte verhoudingen op het werk kan leiden
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Oeps, toch eens wat beter leren lezen - dit had ik dus even helemaal niet gezien
Euhh... nou ja, toch doen. Als ze toch al gewend is aan jouw autoritaire gedrag kan je dat mooi meenemen naar de slaapkamer![]()
ja, maar vul wel eerst jullie namen in bij de TMF chat ofzo...dan kan je zien of het kans maakt...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:05 schreef nozem het volgende:
Gewoon doen man. 19 en 15 is een ideale match.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:08 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ja, maar vul wel eerst jullie namen in bij de TMF chat ofzo...dan kan je zien of het kans maakt...
[ontopic] dit is een "no-go"
Is dat diezelfde ex die nu nog steeds achter je aan zit?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:07 schreef Ikke001 het volgende:
Oh van die leeftijd, mijn eerste vriend was 25 en ik 17... Dat lukt wel zenne, moet elkaar knn vertrouwen...
You don't know herquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:16 schreef flubub het volgende:
moet niet aan denken met een 15 jarig kindje te gaan..
True..maar ik heb zelf nooit iets gezien in een 15 jarige (vanuit mijn leeftijd gekeken nu, 19quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
You don't know her![]()
Ontopic:
maandag niet met haar gezoend [afbeelding]
Bovendien heeft ze het statistisch gezien al met 20 jongens gedaan ofzo, dat is al rond haar 12de begonnen last ik laatstquote:
Ik weet niet of ze dat wou of niet omdat ik niet zover gegaan ben dat dat zou blijken. We hebben erg leuk met elkaar gepraat en daarnaast ook minstens 10 keer oogcontact gehad.quote:
Nee, dat helptquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:19 schreef GewoonPim het volgende:
Ga ervoor man! Ik heb ook een vriendin van 19 gehad op m'n 15e.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |