abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25917738
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oh zeker, zijn schrijfstijl is grammaticaal perfect. De man is een schrijver pur sang.
Nou, dat ben ik toch niet echt met je eens. Behalve wanneer je tangconstructies, tante Betjes en spelfouten tot het schrijverschap pur sang rekent.

Maar voor ieder die lucida's grammaticale hoogstandjes wenst na te volgen het volgende, enigszins up to date gebrachte recept:

Men neme de volgende ingrediënten:

atheïstische jood, mediacratisering, PVDA, sharia, regentenclub, achterkamertjes, (s)links, complot, Woutertje, projectie, spiegel (als in spiegel voorhouden; al dan niet gecombineerd met strop en zelfkritiek) , Nietzsche (WzM, JvGuB, ASZ), slappe theemuts, respect, gehuichel en gepamper, gelouterd, genie (het vrije), ster (naar wens al dan niet uitgedoofd), knuffelen, weak relativism, holocaust, Israël, dialectiek, hermeneutiek, hoogstaand, perspectief, respect, Heidegger, subjectief (persoonsgebonden), hokjesdenken, kampbeul, gemeenschapszin, triviaal, verantwoordelijkheid, trivialisator (desgewenst pur sang), trivialiteit, slachtoffer(rol), Semitisch, amoreel, historiseren, "etterbakjes", islamitische tempels van haat, ouwe lul, vrij associëren, onaangepaste (etnische) nietsnutten, posttraumatisch oorlogssyndroom, Beihilfe (etwas), rabiaat (pur sang), "dummytude", topicbreed, slapjanus Cohen, drijfveren (diepe), eik, eikels, quasi, reflectie(platform), afscheid (voorgoed), schop, ferm, kont, abstractieniveau, diplomatieke schijthannes, irritant, borrelpraat, argeloos, historische nageboorte, geestesgestoorden, "herkauwersgilde", nitwit, sociaal democratische kuddegeest, dinial, moslim(s), Hitler, uitjanken, pamperbeleid, moffenhoer, Bush, Weltsmertz (denk aan de spelling), banaliteiten, brevet (als in: van onvermogen), botergeil, "cohennen", spijtoptant, Verlichting, gierend, uit de klauwen, flikkerfascist.

Men husselt deze ingrediënten willekeurig door elkaar, verbindt ze tot zinnen met werkwoorden en hulpwerkwoorden naar smaak, waarbij het is aan te bevelen om tangconstructies te gebruiken, zinnen af en toe te laten ontsporen en slordig om te gaan met de spelling.

Vervolgens voegt men op willekeurige plekken zo veel mogelijk adjectieven toe, en maakt het geheel af met retoriek voor beginners (zoals: in de kern van de zaak, gewoon weg, natuurlijk, op je klompen aanvoelen, et cetera.).

Een citaat van bimbamhamer Nietzsche is natuurlijk aan te bevelen, maar belangrijker nog is het geheel doordrenkt te laten zijn van verongelijkte onbegrepenheid, homohaat en antisemitisme. Af en toe schuimbekken kan ook geen kwaad, overigens.

Rest nog een lardering met het brilletje van Ray Charles , en je lucida-post is af.

Veel plezier ermee, allemaal!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:56:02 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25917778
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou, dat ben ik toch niet echt met je eens. Behalve wanneer je tangconstructies, tante Betjes en spelfouten tot het schrijverschap pur sang rekent.

Maar voor ieder die lucida's grammaticale hoogstandjes wenst na te volgen het volgende, enigszins up to date gebrachte recept:

atheïstische jood, mediacratisering, PVDA, sharia, regentenclub, achterkamertjes, (s)links, complot, Woutertje, projectie, spiegel (als in spiegel voorhouden; al dan niet gecombineerd met strop en zelfkritiek) , Nietzsche (WzM, JvGuB, ASZ), slappe theemuts, respect, gehuichel en gepamper, gelouterd, genie (het vrije), ster (naar wens al dan niet uitgedoofd), knuffelen, weak relativism, holocaust, Israël, dialectiek, hermeneutiek, hoogstaand, perspectief, respect, Heidegger, subjectief (persoonsgebonden), hokjesdenken, kampbeul, gemeenschapszin, triviaal, verantwoordelijkheid, trivialisator (desgewenst pur sang), trivialiteit, slachtoffer(rol), Semitisch, amoreel, historiseren, "etterbakjes", islamitische tempels van haat, ouwe lul, vrij associëren, onaangepaste (etnische) nietsnutten, posttraumatisch oorlogssyndroom, Beihilfe (etwas), rabiaat (pur sang), "dummytude", topicbreed, slapjanus Cohen, drijfveren (diepe), eik, eikels, quasi, reflectie(platform), afscheid (voorgoed), schop, ferm, kont, abstractieniveau, diplomatieke schijthannes, irritant, borrelpraat, argeloos, historische nageboorte, geestesgestoorden, "herkauwersgilde", nitwit, sociaal democratische kuddegeest, dinial, moslim(s), Hitler, uitjanken, pamperbeleid, moffenhoer, Bush, Weltsmertz (denk aan de spelling), banaliteiten, brevet (als in: van onvermogen), botergeil, "cohennen", spijtoptant, Verlichting, gierend, uit de klauwen, flikkerfascist.

Men husselt deze ingrediënten willekeurig door elkaar, verbindt ze tot zinnen met werkwoorden en hulpwerkwoorden naar smaak, waarbij het is aan te bevelen om tangconstructies te gebruiken, zinnen af en toe te laten ontsporen en slordig om te gaan met de spelling.

Vervolgens voegt men op willekeurige plekken zo veel mogelijk adjectieven toe, en maakt het geheel af met retoriek voor beginners (zoals: in de kern van de zaak, gewoon weg, natuurlijk, op je klompen aanvoelen, et cetera.).

Een citaat van bimbamhamer Nietzsche is natuurlijk aan te bevelen, maar belangrijker nog is het geheel doordrenkt te laten zijn van verongelijkte onbegrepenheid, homohaat en antisemitisme. Af en toe schuimbekken kan ook geen kwaad, overigens.

Rest nog een lardering met het brilletje van Ray Charles , en je lucida-post is af.

Deze moet ik niet quoten maar boven mijn bed hangen....
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 21:56:27 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25917794
Matig.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:00:30 #254
85889 lucida
équilibre
pi_25919831
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Matig.
Nou inderdaad het recept van OlieA vertoont opmerkelijk veel ingrediënten van de pamflettist Geert Mak. Op een aantal pertinente onjuistheden meer of minder kijkt ook hij al niet. En als ik naar de lay-out van zijn tekst kijk mis ik bovendien nog een fiks aantal hoerenjongens.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_25920880
tvp.

(jawel, mensen beginnen al tvp's in Feedbacktopics te plaatsen)
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 23:37:26 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25920905
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:00 schreef lucida het volgende:

[..]

Nou inderdaad het recept van OlieA vertoont opmerkelijk veel ingrediënten van de pamflettist Geert Mak. Op een aantal pertinente onjuistheden meer of minder kijkt ook hij al niet. En als ik naar de lay-out van zijn tekst kijk mis ik bovendien nog een fiks aantal hoerenjongens.
Die Ollie, Stali en R3 komen allemaal uit dezelfde hoed toch?
  zaterdag 2 april 2005 @ 05:22:12 #257
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25924789
quote:

[..]

Wat een pret OllieA. Ik mis echter nog behoorlijk wat citaten uit de conversering die plaatsvond tussen Lucida en Rereformed in WFL. Niettemin waardering voor je noeste werk om als trouwe ambtenaar enige dossiers door te spitten op verbanden. De bij jou groeiende ergernis die je zal hebben aangezet tot het bovenstaand product van leegloop wordt bijna tastbaar. Nu kan je weer fluks nieuwe zegeltjes gaan sparen. Ik ben benieuwd welk proza dat weer zal opleveren zodra er voldoende punten daartoe zijn verzameld en welk object van persoonlijke aversie dan gelardeerd met wat azijnzure toeschrijvingen gepresenteerd wordt.

Misschien kun je iets met het welgemeende advies om het product dat dit zal opleveren in TTK of TTH te presenteren. Kom je daar wat minder aan je trekken en wens je wat extra voeding bij de boetsering van de door jou verteerde, uitgescheiden materie dan biedt R&P ook opties.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 2 april 2005 @ 05:30:57 #258
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25924797
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Die Ollie, Stali en R3 komen allemaal uit dezelfde hoed toch?
Zij delen hun persoonlijke aversies en treffen zich op uithoeken van FOK! om elkaar daarin zo nu en dan te bevestigen. Deze digitale gemeenschap biedt diverse lotgenoten behoorlijke kansen op onderling contact en ondersteuning. Het voert echter wat te ver breedvoerig over de heilzame werking van FOK! op toestanden van persoonlijke crisis in een POL-feedback draadje uit te weiden.

[ Bericht 4% gewijzigd door sjun op 02-04-2005 05:44:38 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 2 april 2005 @ 09:52:16 #259
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25925534
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 05:30 schreef sjun het volgende:

[..]

Zij delen hun persoonlijke aversies en treffen zich op uithoeken van FOK! om elkaar daarin zo nu en dan te bevestigen. Deze digitale gemeenschap biedt diverse lotgenoten behoorlijke kansen op onderling contact en ondersteuning. Het voert echter wat te ver breedvoerig over de heilzame werking van FOK! op toestanden van persoonlijke crisis in een POL-feedback draadje uit te weiden.
Het is wel leuk een topic voor R&P!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25925892
quote:

[..]

...

pi_25926046
quote:

[..]

En een case in point:
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:35 schreef lucida het volgende:

[..]

Heeft bidden - tot God - nog zin als je aan de goden bent overgeleverd? Overigens vind ik dit topic vooral een ontmoetingsplaats voor verzuurde azijnzeukers. Voorbij aan het zelfrepeterende pessimisme die datbepaalde users t.a.v. dit kabinetsbeleid "cultiveren", zie ik een krachtige doorstart van Balkenende 2 aan het einde van deze avondrode horizon gloren.

Het zegt niks, het rammelt grammaticaal en het slaat nergens op. Wollig taalgebruik, verkeerde metaforen, verkeerd woordgebruik. Ik mag daadwerkelijk hopen dat lucida in zijn dagelijks leven zijn brood verdient met handenarbeid en niet moet leven van de vruchten van zijn pen, want dat zou wel eens een uiterst wormstekige fruitsalade kunnen opleveren.
pi_25926047
quote:

Van de spijker en zijn kop
pi_25926388
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 05:30 schreef sjun het volgende:

[..]

Zij delen hun persoonlijke aversies en treffen zich op uithoeken van FOK! om elkaar daarin zo nu en dan te bevestigen.
Maw POL/NWS is het centrum van Fok!???
I´m back.
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:08:46 #264
85889 lucida
équilibre
pi_25926443
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:40 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

Het zegt niks,
Spuit dan eens je oren uit!..
quote:
Ik mag daadwerkelijk hopen dat lucida in zijn dagelijks leven zijn brood verdient met handenarbeid en niet moet leven van de vruchten van zijn pen,
Mijn kostje is geregeld maak je daar dus vooral geen zorgen om. Ik ben een vrijgeest en geen broodschrijver van politiek correct kruimelwerk.
quote:
E-mail gewaarwording van een filosoof...

Omdat ik ertoe veroordeeld ben, de eerstkomende eeuwigheid met slechte grappen te vermaken, sta ik mijzelf thans de schrijversvrijheid toe, die verder niets meer te wensen overlaat, heel vermakelijk en het vergt geen enkele inspanning.

De toets 'versturen' een duimbreedte ver van mij verwijderd, aldus verstuur ik mijn reacties en, kan mij zo als de grote “feullitonist” van de moderne wereld uitleven...

Ik begeef mij vermomd als de 'Messias' onder de mensen en sla een ieder bemoedigend op de schouder; ik verkondig voor wie het horen wil: "Volgt u mij?!... Nog zijn, Gods wonderen de wereld niet uit! "Uw God is feitelijk een karikatuur."

Wat echter niet zo vermakelijk is en danig aan mijn uitverkorenheid knaagt, is dat ik in feite achter elke godenzoon schuilga. En niet anders is het met mijn kinderen gesteld die IK de wereld heb ge-(open)-baard. Thans overweeg ik met enig wantrouwen; of wel een ieder die 'Gods Rijk' binnentreedt, ook uit God is voortgekomen...
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:10:17 #265
85889 lucida
équilibre
pi_25926467
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maw POL/NWS is het centrum van Fok!???
Doordat zelfs jij hier post en meelurkt wordt die indruk inderdaad nog eens bevestigd.
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:19:11 #266
85889 lucida
équilibre
pi_25926613
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 10:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor bepaalde users dat ze vanwege gebrek aan erkenning, nu ook al digitale kloontjes aanmaken om 'zichzelf' een veer in de reet te kunnen steken.

Over wormstekig gesproken!
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25926627
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:08 schreef lucida het volgende:

[..]

Spuit dan eens je oren uit!..
Oren uitspuiten verbetert de leesbaarheid? Op welke school heb jij gezeten?
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 11:21:16 #268
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25926649
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Ben jij een Belg?
pi_25926661
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef lucida het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor bepaalde users dat ze vanwege gebrek aan erkenning, nu ook al digitale kloontjes aanmaken om 'zichzelf' een veer in de reet te kunnen steken.

Over wormstekig gesproken!
Nog zieliger is dat als je kritiek krijgt de paranoïa weer toeslaat, luuucida.
I´m back.
pi_25926689
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ben jij een Belg?
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 11:23:58 #271
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25926703
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, entiteit Cyanstali3.
Je doorzichtigheid spreekt boekdelen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 11:24:17 #272
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25926710
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:23 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Je naam.
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:25:55 #273
85889 lucida
équilibre
pi_25926742
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:19 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

Een hint voor ezels en andere langoren: wanneer iets je niets zegt (kan dat trouwens?), kun je dat figuurlijk of letterlijk opvatten, in jouw geval vat ik het letterlijk op.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25926746
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je naam.
. Julius van der Decker wordt in sommige verhalen opgevoerd als kapitein van De Vliegende Hollander
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 11:27:26 #275
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25926776
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:26 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

. Julius van der Decker wordt in sommige verhalen opgevoerd als kapitein van De Vliegende Hollander
Oh, okay.
Maar je schrijft het nu wel uit elkaar?
pi_25926792
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh, okay.
Maar je schrijft het nu wel uit elkaar?
By Fok! kun je geen naam met spaties gebruiken. En ik vind 1 underscore in een naam wel genoeg
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 11:30:09 #277
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25926826
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:28 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

By Fok! kun je geen naam met spaties gebruiken. En ik vind 1 underscore in een naam wel genoeg
Maar vandaar de verwarring en de legitieme vraag, nietwaar?

Bovendien ben ik fan van Belgen
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:30:48 #278
85889 lucida
équilibre
pi_25926834
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kreeg kritiek? Maar ik begrijp dat jij je in het bijzonder voelt aangesproken!

Waar digitale kloo(n)tjes in het spel zijn daar duikt ook automatisch de entiteit Ryan3 op.

Typisch dus de reactie van iemand die de schoen al heeft aangetrokken.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25926860
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar vandaar de verwarring en de legitieme vraag, nietwaar?
Ja hoor, geen probleem mee..

pi_25926882
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik kreeg kritiek? Maar ik begrijp dat jij je in het bijzonder voelt aangesproken!

Waar digitale kloo(n)tjes in het spel zijn daar duikt ook automatisch de entiteit Ryan3 op.

Typisch dus de reactie van iemand die de schoen al heeft aangetrokken.
Onzin joh, ik heb wel kloontjes gebruikt idd, maar doe dat al ruim anderhalf jaar niet meer, bovendien zijn die kloontjes welbekend. Je gelooft toch zeker zelf niet dat ik je alleen maar durf aan te spreken met een kloontje???
I´m back.
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:36:26 #281
85889 lucida
équilibre
pi_25926923
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

Je gelooft toch zeker zelf niet dat ik je alleen maar durf aan te spreken met een kloontje???
Do I hear voices?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25926952
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Do I hear voices?
<inkopper>

Het zou een hoop verklaren, in ieder geval...

</inkopper>
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:42:18 #283
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25927043
Misschien kunnen jullie dit gesprek voortzetten via mail / IRC / ICQ / MSN / postduif / emoe?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:42:41 #284
85889 lucida
équilibre
pi_25927051
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:37 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

<inkopper>

Het zou een hoop verklaren, in ieder geval...

</inkopper>
Inderdaad OllieA+B. Die opmerking wordt in het Engels gebruikt om aan te geven, dat iemand iets probeert te zeggen, maar dat dit door de ander niet gehoord wordt.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25927074
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Misschien kunnen jullie dit gesprek voortzetten via mail / IRC / ICQ / MSN / postduif / emoe?
Ik mail niet met luuucida.
I´m back.
pi_25927079
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:42 schreef lucida het volgende:

[..]

Inderdaad OllieA+B.
Met excuses aan Sidekick, maar ik wil even nadrukkelijk melden dat ik geen kloon ben. Noch van Olli A, noch van iemand anders.
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:44:51 #287
85889 lucida
équilibre
pi_25927098
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:42 schreef Sidekick het volgende:
Verkeer jij soms in een identiteitscrisis?
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:49:26 #288
85889 lucida
équilibre
pi_25927185
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:43 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Met excuses aan Sidekick, maar ik wil even nadrukkelijk melden dat ik geen kloon ben. Noch van Olli A, noch van iemand anders.
Aan excuses heb je kennelijk geen 'gebrek'.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_25927217
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:49 schreef lucida het volgende:

[..]

Aan excuses heb je kennelijk geen 'gebrek'.
Dat slaat ook als Jaap op Dirk...
pi_25927222
entiteit
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:58:14 #291
85889 lucida
équilibre
pi_25927366
Op zaterdag 2 april 2005 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Ik mail niet met luuucida.
Dat laat je wijselijk aan Stali over. Hoe dan ook als je inhoudelijk niets te zeggen hebt is er ook geen reden om met Lucida te mailen. En dan is het verstandig van jou, je heil elders te zoeken. Ik meen dat Sidekick daartoe een aantal aardige suggesties heeft gedaan. Je kunt natuurlijk ook zolang doorgaan met jouw getroll, dat je als beloning hiervoor automatisch weer de 'ban van de week' krijgt uitgereikt.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 12:02:03 #292
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25927450
Mailwisseling zou inderdaad kunnen aantonen dat entiteiten tot een hoofdentiteit gevormd kunnen worden.
pi_25927688
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:58 schreef lucida het volgende:

Dat laat je wijselijk aan Stali over. Hoe dan ook als je inhoudelijk niets te zeggen hebt is er ook geen reden om met Lucida te mailen. En dan is het verstandig van jou, je heil elders te zoeken. Ik meen dat Sidekick daartoe een aantal aardige suggesties heeft gedaan. Je kunt natuurlijk ook zolang doorgaan met jouw getroll, dat je als beloning hiervoor automatisch weer de 'ban van de week' krijgt uitgereikt.
Ja, die volkomen onterechte ban van mij paar weken terug is wel eigenaardig ja. Gisteren of zo las ik dat het scheidende modje Loedertje bittere tranen weende over hoe moeilijk het wel niet is om zogenaamde "linkse usertjes" eindelijk eens geband te krijgen. En terecht moeilijk natuurlijk, want meestal delen ze weliswaar plaagstootjes uit, maar misdragen ze zich niet. Anyway, het is haar iig wel gelukt om mij, Ollie en Oneven2 toen eindelijk eens te bannen, voor een week maar liefst, vanwege enkele off topic remarks. Dus tja als je daar op zinspeelt. Gelukkig maar dat voor linkse usertjes POL/NWS niet het centrum van Fok! is en Fok! niet het centrum van hun bestaan.

Overigens als Stali met jou enige mails uitwisselt is dat aan haar; ze is niet alleen een zelfstandige user, ook een zelfstandig individu. Daarnaast ook een vrouw en vrouwen kunnen veel langer dan mannen nog enige sympathie voor bepaalde lieden koesteren...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 12:15:38 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25927730
lucida, doet entiteit Stali jou ook oneerbare voorstellen en voel je je dan een beetje versierd door een man?
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:25:04 #295
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25927960
De Velser affaire ---> Schopje C&H?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:28:24 #296
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25928034
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De Velser affaire ---> Schopje C&H?
Geschopt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:29:07 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25928048
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Geschopt.
Hmm, als het zo werkt....

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:38:12 #298
85889 lucida
équilibre
pi_25928221
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida, doet entiteit Stali jou ook oneerbare voorstellen en voel je je dan een beetje versierd door een man?
Nou, om eerlijk te zijn, zover is Stali nog niet gegaan. Ik weet niet hoe het is versierd te worden door een man, maar oneerbaar vind ik het wel.
Waar het mij om gaat is dat Ryan3 altijd opduikt als er weer eens gehannes is met kloontjes. En hoezeer hij ook zijn best doet zijn handen in onschuld te wassen - something smells funny.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 12:42:01 #299
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25928304
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:38 schreef lucida het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, zover is Stali nog niet gegaan. Ik weet niet hoe het is versierd te worden door een man, maar oneerbaar vind ik het wel.
Waar het mij om gaat is dat Ryan3 altijd opduikt als er weer eens gehannes is met kloontjes. En hoezeer hij ook zijn best doet zijn handen in onschuld te wassen - something smells funny.
It stinks. No fun.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:47:42 #300
85889 lucida
équilibre
pi_25928414
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 05:22 schreef sjun het volgende:

[..]

Wat een pret OllieA. Ik mis echter nog behoorlijk wat citaten uit de conversering die plaatsvond tussen Lucida en Rereformed in WFL. Niettemin waardering voor je noeste werk om als trouwe ambtenaar enige dossiers door te spitten op verbanden. De bij jou groeiende ergernis die je zal hebben aangezet tot het bovenstaand product van leegloop wordt bijna tastbaar. Nu kan je weer fluks nieuwe zegeltjes gaan sparen. Ik ben benieuwd welk proza dat weer zal opleveren zodra er voldoende punten daartoe zijn verzameld en welk object van persoonlijke aversie dan gelardeerd met wat azijnzure toeschrijvingen gepresenteerd wordt.

Misschien kun je iets met het welgemeende advies om het product dat dit zal opleveren in TTK of TTH te presenteren. Kom je daar wat minder aan je trekken en wens je wat extra voeding bij de boetsering van de door jou verteerde, uitgescheiden materie dan biedt R&P ook opties.
Het heeft inderdaad iets obsessiefs. Het is nog net geen stalken. Wat mij nu zo verbaasd is het volgende: OllieA, Ryan3, De oneven 2, Koekepan, Lord V., Sidekick en een aantal andere users die er geen geheim van maken niets met mij van doen te willen hebben, zijn omgekeerd kennelijk niet in staat mijn posts links te laten liggen. Het neigt naar stiekeme bewondering. Inhoudelijk zullen ze echter nooit reageren maar het liefst spelen ze op de persoon. Ik vind het allemaal even best en laat me door deze muffige anti-Lucida-clan niet uit het veld slaan.
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')