Heeft bidden - tot God - nog zin als je aan de goden bent overgeleverd? Overigens vind ik dit topic vooral een ontmoetingsplaats voor verzuurde azijnzeikers. Voorbij aan het zelfrepeterende pessimisme die bepaalde users t.a.v. dit kabinetsbeleid "cultiveren", zie ik een krachtige doorstart van Balkenende 2 aan het einde van deze avondrode horizon gloren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien kan de paus nog snel even bidden voor D66 en Balkenende?![]()
De belangrijkste eigenschap van verzuurde azijnzeikers is dat zij anderen verwijten dit te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Heeft bidden - tot God - nog zin als je aan de goden bent overgeleverd? Overigens vind ik dit topic vooral een ontmoetingsplaats voor verzuurde azijnzeikers. Voorbij aan het zelfrepeterende pessimisme die bepaalde users t.a.v. dit kabinetsbeleid "cultiveren", zie ik een krachtige doorstart van Balkenende 2 aan het einde van deze avondrode horizon gloren.![]()
En dat weet jij natuurlijk als geen ander.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
De belangrijkste eigenschap van verzuurde azijnzeikers is dat zij anderen verwijten dit te zijn.![]()
Maak je geen illusies. Het D66-congres zal gewoon in meerderheid voor het Paasakkoord stemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Voor D66 zelf is het te hopen dat het percentage toch boven de 80% uitkomt. Een tegenstem is namelijk geen kattepis; het is duidelijk aansturen op nieuwe verkiezingen omdat diegene zich niet meer thuisvoelt bij D66. Als een kwart van de leden dat zou kiezen dan is dat al een zeer grote groep dat D66 zal gaan opbreken ondanks dat een meerderheid het besluit neemt. Ik ben benieuwd. Ik denk wel dat iig de meerderheid dit akkoord steunt.
Whistling in the dark....quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het D66-congres zal gewoon in meerderheid voor het Paasakkoord stemmen.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het D66-congres zal gewoon in meerderheid voor het Paasakkoord stemmen.
Een tegenstem betekend dat D66 niet door moet gaan met het huidige regeerakkoord. Dat zegt echt niet dat ze zich niet meer thuis voelen bij D66! Als dat zo zou zijn, zal men zijn lidmaatschap wel opzeggen. En dat zullen we volgende week wel zien, eerst het debat afwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
Voor D66 zelf is het te hopen dat het percentage toch boven de 80% uitkomt. Een tegenstem is namelijk geen kattepis; het is duidelijk aansturen op nieuwe verkiezingen omdat diegene zich niet meer thuisvoelt bij D66. Als een kwart van de leden dat zou kiezen dan is dat al een zeer grote groep dat D66 zal gaan opbreken ondanks dat een meerderheid het besluit neemt. Ik ben benieuwd. Ik denk wel dat iig de meerderheid dit akkoord steunt.
The day has comequote:Op zaterdag 2 april 2005 06:42 schreef MrX1982 het volgende:
The day has come
Dat wijsheid en verstand maar mogen overwinnen deze dag. Ik ga ervan uit dat ze het akkoord goedkeuren.
Blijkbaar alleen al voor behandeling van motites 100 minuten. Er zijn 27 moties, dus ongeveer 3 minuten per motie... Dat is heeel erg krap: toelichting van indiener, discussie over motie, slotwoord indiener, stemming motie... En dat in 3 minuten :Squote:12.00 Congreslocatie toegankelijk + kinderopvang toegankelijk
12.45 Plenaire congreszaal/-zalen toegankelijk voor congresgangers
Agenda congres
13.00 Welkomstwoord/ Opening door Jan Hoekema, waarnemend voorzitter Landelijk Bestuur
- Introductie tot het congres: de procedures voor stemmingen
- Benoeming notulen- en stemcommissie
13.05 Algemene inleiding door Boris Dittrich, politiek leider, over de gebeurtenissen vanaf 22 maart
13.20 Discussie tussen Boris Dittrich en de zaal over de gebeurtenissen vanaf 22 maart j.l.
13.40 Toelichting en discussie over het Paasakkoord:
13.40 toelichting en discussie over brede agenda bestuurlijke vernieuwing incl. kieswet, met Alexander Pechtold
13.55 toelichting en discussie over grondwetswijziging direct gekozen burgemeester, met Eddy Schuyer
14.10 toelichting en discussie over mediabestel, met Medy van der Laan
14.25 toelichting en discussie over onderwijs, kennis en innovatie, met Laurens-Jan Brinkhorst
14.45 toelichting en discussie algemene politieke onderwerpen rakend aan het paasakkoord
15.05 Reactie Landelijk Bestuur
15.15 Behandeling ingediende moties op het congresonderwerp
Behandeling van de moties in volgorde waarin deze zijn opgenomen in het congresboek
16.55 Stemming over de ingediende moties over het congresonderwerp
ca. 17.00 Afsluiting
Tot circa 18.00 uur blijft de horeca geopend voor een nazit
En we fluiten vrolijk verder, ondanks het feit, dat in het oosten reeds de rode gloed van de nieuwe zomerse dag aan de horizon zichtbaar is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef lucida het volgende:
Niet de verzuurde oppositie, maar D66 bepaalt het lot van dit kabinet, en dat maakt de kans op een doorstart van Balkenende 2 een stuk groter.
Maak daar liever een kleine 8 uur van...quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Over een kleine 4 uur weten we het.
Ik gok op een "voor", al is de regen dan nog steeds in de wolken.
De bewolking is dan minder zichtbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maak daar liever een kleine 8 uur van...
Ik gok op 8-9 uur.
Nee hoor, zomertijd. Het is langer licht...quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De bewolking is dan minder zichtbaar.![]()
Een goed teken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |