Nadat je door meerdere mensen aangegeven is dat je geen snars weet van de situatie en dat je hier maar beter niet kan posten?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:12 schreef R_ON het volgende:
Erg makkelijk hoor allemaal dit. Blijkbaar werkt het maar 1 richting op: je mag alles tegen mij zeggen, maar andersom word me de mond gesnoerd.
* Logician geeft Lois een hele grote knuffelquote:Op donderdag 14 april 2005 21:15 schreef Lois het volgende:
Ho maar mensen, laten we nu niet op de man gaan spelen.
Hou het netjes en behandel elkaar met respect aub.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:00 schreef easy-going het volgende:
Logician, ook ik lees hier altijd mee, en wil je ook een grote knuffel geven. Vandaag moet een dag zijn die je je 9 jaar geleden heel anders had voorgesteld!
en een knuffel voor Lois
Bijna vergeten...quote:Op donderdag 14 april 2005 21:12 schreef R_ON het volgende:
Erg makkelijk hoor allemaal dit. Blijkbaar werkt het maar 1 richting op: je mag alles tegen mij zeggen, maar andersom word me de mond gesnoerd.
Zow, dit was mijn laatste reactie in dit topique. Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen.
Sterkte ermee.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Logician het volgende:
Nu 1 dag later, en de fiets is helemaal in trek!waarschijnlijk was het "verassen" toch wat veel voor hem.
lekker meid, dat de fiets nu helemaal goed is. Nog gefeliciteerd trouwens beidequote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Logician het volgende:
Nu 1 dag later, en de fiets is helemaal in trek!waarschijnlijk was het "verassen" toch wat veel voor hem.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Logician het volgende:
Ach ja, verassen moet je ook pas doen na het overlijden... ow wacht, da's een autistisch antwoord...quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Logician het volgende:
harstikke leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Logician het volgende:
het is een spannend verhaal, en doordat het vanuit het perspectief van een jongen met autisme (nou ja, aspergers' syndrome) geschreven is in een heel verrassende vorm.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
in wat voor opzicht is het geweldig, bix?
lady-wrb, ik was toevallig zelf ook al aan het kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:35 schreef lady-wrb het volgende:
heb je een isbn nummer voor me?
Ik heb eigenlijk weinig behoefte om emotionele dingen te vertellen als dit achter mijn rug om als (negatief) gespreksvoer word gebruikt, vandaar dat ik hier ook al een poosje niet heb gepost.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:35 schreef bastardhost het volgende:
Logi, kom eens uit lurk mode....
Hoe is het met Chavez in zijn instituut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |