abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:38:06 #101
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25746802
"Nee joh, daar zijn die zijwieltjes voor natuurlijk"
pi_25746830
Topic verwordt tot een soort klaagbaak voor alle motormietjes
'The Da Vinci Code' is het slechtste boek wat ik ooit gelezen heb
pi_25746878
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Sla jezelf maar op de borst, hoor.

[sarcastisch]De enige goede weggebruikers zijn motorrijders, alle andere weggebruikers zijn stumpers die niet goed in hun spiegels kijken en de situatie van een te snel naderende motor niet goed in kunnen schatten. Ze moesten van de weg af worden gehaald. [/sarcastisch]

Nee jullie moraal is lekker hoog, stelletje onverantwoordelijke losers. Een beetje andere mensen beschuldigen van wangedrag terwijl jullie gedrag t.o.v. snelheid gewoon walgelijk is. Er zijn niet voor niets regels met maximum snelheden, maar ja die gelden natuurlijk niet voor jullie, want jullie hebben zoveel PK tussen jullie benen. Jammer alleen dat het niet van jezelf is maar dat het van een verlengstuk moet komen.
Whahaha, meestal wordt de snelheid niet eens grof overtreden. Ook niet als het plat in de bochten gaat... Hooguit gaat het eens grof hard als je een sprintje maakt...

Enne, de snelste produktiemotor heeft nog altijd maar 190 pk met ram air en ruim 100 Nm koppel (op iets van 165 kg ). Menig auto heeft meer pk's en meer Nm's
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:42:03 #104
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_25746891
ja. .Brave motorrijders moeten goed rijden anders je je rijbewijs hebt kwijtgeraakt.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:42:17 #105
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25746893
Watte?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:42:33 #106
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25746902
Weet je wat, ze zouden een uitzondering op de wet moeten maken, als motorrijders denken dat de weg vrij is, mogen ze zo hard als ze willen.
pi_25746924
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Het is sowiezo al een vast staand feit dat de niet eenzijdige ongelukken grotendeels door automobilisten wordt veroorzaakt. Is al in zeer veel onderzoeken naar voren gekomen.

En degene die op hoge snelheid rijden of hard bochten doorgaan en dan een ongeluk krijgen is een zeer klein percentage. Ook al in meerdere onderzoeken naar voren gekomen...

allicht, als je zo hard aankomt rijden, net als TS , dan ben je altijd te laat om te stoppen, ook al trek je net op, en een motorrijder is dubbel kwetsbaar.
Racen moet je niet op de openbaren weg doen, mijn auto kan ook heel hard, maar dat wil niet zeggen dat ik met 100 km per uur de snelheid overtreed,
als ik dat wil ga ik wel ff gas geven in Duitsland, met de stroom mee, 200, of zo.
De Puta Madre
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:44:53 #108
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25746955
Een auto is anders dan een motor Voordat jouw auto op de 250 zit ben je 8km verder
pi_25746960
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:39 schreef The_Owl het volgende:
Topic verwordt tot een soort klaagbaak voor alle motormietjes
Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...

Voor de dombo's die geen besef hebben wat een Honda CB500 is: dat is een lesmotor der lesmotoren... simpel ding, weinig vermogen...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:45:38 #110
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25746965
En daarna op een ZX10R zetten
pi_25746984
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Dovenwereld het volgende:
ja. .Brave motorrijders moeten goed rijden anders je je rijbewijs hebt kwijtgeraakt.
Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemd
pi_25746997
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Varr het volgende:
Weet je wat, ze zouden een uitzondering op de wet moeten maken, als motorrijders denken dat de weg vrij is, mogen ze zo hard als ze willen.
zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,
De Puta Madre
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:46:42 #113
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25746998
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Logische zinsopbouw is jou geloof ik volledig vreemd
pi_25747003
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
En daarna op een ZX10R zetten
Dan hoeven ze maar een millimetertje gas te geven om hetzelfde effect te boeken
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:47:05 #115
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747009
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

zeker doen, op landwegen en zo, tot een boer de weg opdraait, en je niet meer kunt stoppen, dacht t niet,
O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeien
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:47:35 #116
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747030
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef PatrickM het volgende:

Dan hoeven ze maar een millimetertje gas te geven om hetzelfde effect te boeken
Ik denk dat ze beste omschrijving dan zal zijn "Enkeltje Saturnus"
pi_25747075
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Moge alle mensen die motorrijders verachten danwel totaal niet begrijpen op een CB500 gaan zitten en dan in z'n 1 ingeschakeld met koppeling in en dat gas vol in de toerenbegrenzer en dan de koppeling los laten schieten. Kijken of ze dan nog zo respectloos over motorrijders praten...

Voor de dombo's die geen besef hebben wat een Honda CB500 is: dat is een lesmotor der lesmotoren... simpel ding, weinig vermogen...
Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.

Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.

Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.

Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:50:47 #118
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25747105
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Ik veracht motorrijders niet (één van mijn beste vrienden rijdt motor) ik veracht jullie mentaliteit, wij willen hard rijden want onze motor kan het dus moet het ook maar kunnen. En iedereen moet voor ons opzij want wij zijn de beste bestuurders van de snelweg. Wij zijn veel betere bestuurders dan jullie sukkelige autombolistjes die totaal geen rekening met ons houden.

Ach ga toch weg man, leer eerst maar eens een beetje normaal omgaan regels en wetten en kom dan nog eens terug. Raak je er eens van bewust dat een motorvoertuig (en dan heb ik het ook over auto's) in de handen van onverantwoordelijke sukkels een moordwapen kan zijn.

Regels zijn er niet voor niets, iedereen moet zich daar aan houden dus motorrijders ook.

vrijdag 25 maart 2005 @ 23:51:27 #119
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747123
quote:
Bla bla bla de bla bla blaaaaa bla bla blaaaat blaat laat
Pas nog een FTT cursus gehad Traffic Training... alles over opvallen in t verkeer, anticiperen etc etc....

Dude, je kent mij verder niet, je weet niet hoe ik rijd.... dus hoe kan je in godsnaam een mening hebben over mij En voor de 3e keer... ga je nog reageren op mijn posts? Dat zal wel niet....
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd.... Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.

Ik zie je probleem niet..
pi_25747177
quote:

[..]

Typische verstokte automobilist reactie....
pi_25747207
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Pas nog een FTT cursus gehad Traffic Training... alles over opvallen in t verkeer, anticiperen etc etc....

Dude, je kent mij verder niet, je weet niet hoe ik rijd.... dus hoe kan je in godsnaam een mening hebben over mij En voor de 3e keer... ga je nog reageren op mijn posts? Dat zal wel niet....
Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje. Man laat me niet lachen. Je bent een mens van de minuut, kwetsbaar en sterfelijk en als je dat niet wilt inzien ben je nog dommer dan ik dacht.

Klopt ik ken je verder niet, maar de manier waarop je hier reageert verteld mij eigenlijk al genoeg.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:55:02 #122
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747208
Hoe kun je nou eigenlijk goed discussieren zonder ervaring te hebben met beide kanten.... dus als je auto rijdt maar nog nooit van je leven auto te hebben gereden Veel motorrijders rijden zowel auto als motor, dus aan hun commentaar hecht ik toch even wat meer waarde

Nu rijd ik zelf geen auto, maar ik ben zeker in de minderheid wat dat betreft... PatrickM rijd iig wel auto en heeft dus ervaring met beide kanten. Volgens mij rijd geen 1 zeiksnor of moraalridder hier motor... dus je kan nooit een mening er over hebben
pi_25747225
't is trouwens 3x zo zwaar om een motorrijbewijs te halen dan een autorijbewijs...
De meeste motorrijders volgen VRO cursussen op regelmatige basis etc. etc.

Mijn vermoeden begint toch te rijzen dat tbl1966 echt werkelijk geen flauw idee waar 'ie over lult.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:57:01 #124
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747245
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Oh en omdat jij deze cursus hebt gehad ben je ineens alwetend en 'King of the Road' op je motortje.
Wie zegt dat? Zeg alleen maar dat ik weet waar ik mee bezig ben. Mijn vader is Beroeps Brandweer en hij heeft al de nodige lijken van motorrijders moeten opruimen... dus ik krijg daar echt wel iets van mee. Verder rijd hij nu 11 jaar motor en heeft verschillende rijopleidingen achter de rug, en volgens hem rijd ik gewoon goed.... dus ik denk dat jij een extremer beeld van mij hebt dan dat het werkelijk is.

Je blijft je maar blind staren op die o zo verschrikkelijke snelheidsovertredingen Zo van, hij rijdt te hard DUS istie een gevaar op weg.... hoezo naief.

50km/h te hard..... BOEIE, als je maar weet WAAR het kan.... dus niet in de bebouwde kom.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:57:09 #125
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25747248
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Typische verstokte automobilist reactie....
Typische reactie van iemand die geen tegenargumenten weet.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:57:37 #126
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747258
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Als werkgever zijnde had ik jou op een plek gezet waar je geen rijbewijs nodig hebt...
Koffie rondbrengen ofzo .
Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.
For great justice!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:57:57 #127
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747265
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:

[..]

Volgens mij komen wij met prima tegenargumenten...
pi_25747277
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM rijd iig wel auto en heeft dus ervaring met beide kanten.
Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motor
pi_25747307
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef Varr het volgende:

[..]

- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halen
- op regelmatige basis doen de meeste motorrijders VRO cursussen
- en de rest wat al genoemd is

Kortom
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:00:33 #130
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747328
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Jups, en ik voel me op de motor veel veiliger dan in een blikje op vier wielen. Veel meer overzicht, veel meer controle, veel meer mogelijkheden op de motor. En oja, niet te vergeten, 100% fun op een motor
Vind er ook geen reet aan, autorijden... misschien handig voor dingen mee te nemen Heb eens een keer 3 lesjes genomen maar vind het het geld niet waard Voel me op de motor veel fijner, je ziet veel meer, en wat je al zegt, veel meer mogelijkheden, veel wenbaarder, veel meer controle en vooral die passie en fun ja
pi_25747335
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Of wc's schoonmaken met een tandenborstel. Als werkgever zou ik niet zulke josti's in dienst willen hebben.
Want?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:01:07 #132
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747348
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef PatrickM het volgende:

[..]

- motorrijbewijs 3x zo zwaar om te halen
- op regelmatige basis doen de meeste motorrijders VRO cursussen
- en de rest wat al genoemd is

Kortom
Op onze reacties waar duidelijk goede tegenargumenten in staan word voor het gemak niet gereageerd
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:01:40 #133
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747360
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:00 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Want?
Omdat je te hard rijdt.... dat is toch een doodzonde man Ze zouden je aan de hoogte boom moeten ophangen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:03:55 #134
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747418
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:00 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Want?
Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?
For great justice!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:04:11 #135
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747425
Ik ben pitten....... en voor alle negatieve koekblikkers:

pi_25747540
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens 3x zo zwaar om een motorrijbewijs te halen dan een autorijbewijs...
De meeste motorrijders volgen VRO cursussen op regelmatige basis etc. etc.

Mijn vermoeden begint toch te rijzen dat tbl1966 echt werkelijk geen flauw idee waar 'ie over lult.
Da's dan toch een verkeerd vermoeden. Maar we hebben het niet over het halen van een motor- of autorijbewijs. We hebben het over het gedrag dat sommige motorrijders vertonen nadat ze dat zo felbegeerde papiertje in bezit hebben, en dat is heel wat anders.
Wanneer zien jullie nou eens in dat je een stuk kwetsbaarder bent op die motor en dat als je zo hard rijdt als de OP deed en er gaat iets verkeerd dat het contact met het asfalt gewoon fataal kan zijn (hoeft natuurlijk niet, je kunt er ook levend vanaf komen, maar met blijvend letsel). Buiten dat jullie dat schijnbaar niet willen inzien, kunnen/willen jullie ookn niet inzien dat je met dit soort gedrag ook andere-/medeweggebruikers in gevaar kan brengen.
Dat is wat mensen jullie hier proberen wijs te maken, maar jullie beginnen meteen met moraalriddertjes dit en moraalriddertjes dat.

Er rijden hier bij ons in de wijk (30 km zone) 1 automobilist en 1 motorrijder rond die zich van de regels niets aantrekken, deze zijn door een paar bezorgde vaders, wiens kinderen op straat speelden, staande gehouden met het verzoek om rustiger te rijden aangezien het levensgevaarlijk is wat zij deden. Kregen ze een grote mond: "ze wisten wat ze deden, ze anticipeerden op de kinderen en er zou niks gebeuren". 2 weken later rijdt zo'n geinponum (de motorrijder) toch een kind aan met 60 km. per uur. De bestuurder had weinig, maar het kind een gebroken arm en been en een zware hersenschudding. Oh ja, hij was wel erg geschrokken en zijn motor had erg veel schade, daar was 'ie eigenlijk nog het kwaadst om.
Onderzoek wees uit dat hij 60 had gereden.

Ik bedoel met dit verhaal gewoon dat iedereen die te hard rijdt fout is, en dat je dingen verkeerd kan inschatten en er niet prat op moet gaan dat je door een cursus te volgen beter kan rijden. Want als je teveel daarop gaat vertrouwen kan het ook mis gaan.
pi_25747556
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

O god nou gaan we het krijgen.... vrouwen die zich er mee gaan bemoeien
kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,
en een dood zusje, werd dodelijk aangereden toen ze van haar werk afkwam,
een man die haar niet had gezien, midden in een dorp,
ik kijk er misschien anders tegen aan, en ik hoop dat mijn zoons nooit op een motor kruipen.

met die sukkels ( en ja ik bedoel die ouderen, onze oma's en opa's die nog zooooooooo ! goed rijden ) die tegenwoordig op de weg zitten, en een dikke auto rijden , is t best wel een uitdaging om nog op een motor te kruipen.
De Puta Madre
pi_25747585
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die zo veel risco's met zijn eigen leven wil lopen wel vertrouwen binnen een bedrijf?
Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?

Mensen als jij zouden ze ergens op een stil eilandje in de oceaan moeten dumpen. Je bent als je werkelijk zo denkt net zo'n grote gek als een gemiddelde fanatieke terrorist...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:10:49 #139
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747611
Ik ken drie mensen in mijn directe omgeving die door een motorongeluk om het leven zijn gekomen.
Ik ken nul mensen in mijn directe omgeving die door een auto-ongeluk om het leven zijn gekomen.
Zet dit af tegen het motor/auto gebruik en you'll see my point.
For great justice!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:11:28 #140
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747624
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Sjezus, waar slaat dat in godsnaam op? Dus iemand die aan skydiving doet is ook niet te vertrouwens?
Als ze het met een 5e hands parachute zouden doen niet nee.
For great justice!
pi_25747632
quote:

[..]

Net zoals mensen die op wintersport gaan...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:11:51 #142
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747636
quote:

[..]

Mensen als jij zouden ze ergens op een stil eilandje in de oceaan moeten dumpen. Je bent als je werkelijk zo denkt net zo'n grote gek als een gemiddelde fanatieke terrorist...
Ljikt me leuk! .
For great justice!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:12:00 #143
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747640
Ik ken meer mensen die dood zijn gegaan aan een acute hartstilstand dan aan een motorongeluk.
pi_25747663
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken meer mensen die dood zijn gegaan aan een acute hartstilstand dan aan een motorongeluk.
Mensen met een overmatige vetconsumptie mogen ook ontslagen worden.
Hetzelfde geldt voor rokers en verstokte alcoholisten .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:13:20 #145
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747687
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

kon t niet laten, wij= gezin van 10 kinderen, rijden op 2 na motor, ik dus niet meer,
en een dood zusje, werd dodelijk aangereden toen ze van haar werk afkwam,
een man die haar niet had gezien, midden in een dorp,
ik kijk er misschien anders tegen aan, en ik hoop dat mijn zoons nooit op een motor kruipen.

met die sukkels ( en ja ik bedoel die ouderen, onze oma's en opa's die nog zooooooooo ! goed rijden ) die tegenwoordig op de weg zitten, en een dikke auto rijden , is t best wel een uitdaging om nog op een motor te kruipen.
Rot om te horen maar ze kon net goed op de fiets zitten als op de motor....
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:13:52 #146
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25747701
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....
pi_25747722
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Verkoop dan gewoon gelijk je bedrijf maar....
Nee hoor, gewoon wat Afrikaantjes importeren .
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:14:57 #148
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25747729
De vergelijkingen van de heren motorkneuzen zijn werkelijk waar om te huilen. Ja ik kan ook nu door me stoel heen zakken en een beroerte krijgen . Het heeft één en al met risico's en verantwoordelijkheid te maken, iets waar sommigen absoluut onvolwassen voor blijken te zijn.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25747756
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

maar die motor rijden mogen blijven. grapjas, vooral die zuipers.
De Puta Madre
pi_25747792
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

maar die motor rijden mogen blijven. grapjas, vooral die zuipers.
Nee mensen die motor rijden moeten ook weg .
Kun je beter iemand aannemen die met het OV gaat.

Die lopen significant minder kans arbeidsongeschikt te worden...
pi_25747802
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:08 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Da's dan toch een verkeerd vermoeden. Maar we hebben het niet over het halen van een motor- of autorijbewijs. We hebben het over het gedrag dat sommige motorrijders vertonen nadat ze dat zo felbegeerde papiertje in bezit hebben, en dat is heel wat anders.
Wanneer zien jullie nou eens in dat je een stuk kwetsbaarder bent op die motor en dat als je zo hard rijdt als de OP deed en er gaat iets verkeerd dat het contact met het asfalt gewoon fataal kan zijn (hoeft natuurlijk niet, je kunt er ook levend vanaf komen, maar met blijvend letsel). Buiten dat jullie dat schijnbaar niet willen inzien, kunnen/willen jullie ookn niet inzien dat je met dit soort gedrag ook andere-/medeweggebruikers in gevaar kan brengen.
Dat is wat mensen jullie hier proberen wijs te maken, maar jullie beginnen meteen met moraalriddertjes dit en moraalriddertjes dat.
Op een enkeling na begrijpen de motorrijders dat volledig...
Vandaar dat de meeste ook o.a. op regelmatige basis VRO cursussen volgen. Ooit een koekblikker gehoord dat 'ie een gevorderde rijcursus is gaan volgen, 't bestaat volgens mij niet eens voor een koekblik. Behalve slipcursussen en dat soort bijverschijnselen...
quote:
Er rijden hier bij ons in de wijk (30 km zone) 1 automobilist en 1 motorrijder rond die zich van de regels niets aantrekken, deze zijn door een paar bezorgde vaders, wiens kinderen op straat speelden, staande gehouden met het verzoek om rustiger te rijden aangezien het levensgevaarlijk is wat zij deden. Kregen ze een grote mond: "ze wisten wat ze deden, ze anticipeerden op de kinderen en er zou niks gebeuren". 2 weken later rijdt zo'n geinponum (de motorrijder) toch een kind aan met 60 km. per uur. De bestuurder had weinig, maar het kind een gebroken arm en been en een zware hersenschudding. Oh ja, hij was wel erg geschrokken en zijn motor had erg veel schade, daar was 'ie eigenlijk nog het kwaadst om.
Onderzoek wees uit dat hij 60 had gereden.

Ik bedoel met dit verhaal gewoon dat iedereen die te hard rijdt fout is, en dat je dingen verkeerd kan inschatten en er niet prat op moet gaan dat je door een cursus te volgen beter kan rijden. Want als je teveel daarop gaat vertrouwen kan het ook mis gaan.
Wanneer begint het eens tot je botte hersenen door te dringen dat 270 km p/h op een lege rechte snelweg anders is dan met 60 km door een 30 km zone (tenminste als het een terechte 30 km zone is. Ken er hier genoeg die niet terecht zijn en waar werkelijk niemand zich er aan houdt). Met 60 km p/h door een woonwijk of een plek waar veel kinderen spelen is inderdaad idioot...

En volgens mij heb jij geen flauw idee wat een VRO cursus inhoudt... Maar goed in heel je schrijven en beargumentatie komt naar voren dat je er eigenlijk geen zak van snapt en maar wat loopt te blaten...
pi_25747806
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Rot om te horen maar ze kon net goed op de fiets zitten als op de motor....
misschien heb je gelijk,
maar dit is wat er gebeurt is.
De Puta Madre
pi_25747835
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ken drie mensen in mijn directe omgeving die door een motorongeluk om het leven zijn gekomen.
Ik ken nul mensen in mijn directe omgeving die door een auto-ongeluk om het leven zijn gekomen.
Zet dit af tegen het motor/auto gebruik en you'll see my point.
Ik ken niemand in m'n omgeving die een motorongeluk heeft gehad, en ik ken er zat die ongelukken hebben gehad met auto's...

Dus een beetje onzin wat je schrijft...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:19:36 #154
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25747842
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ken ik al en ik ga het voor de 243e keer zeggen.... wat wil je nou zeggen met die pics? Snap werkelijk niet dat jullie de link te snel rijden naar de dood leggen. Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt.... jij kan morgen net zo goed met je auto om een boom zitten
als jij met 40 en je motor pal op een boom inknalt ben je dood of iets in die richting; ik stap dan nog gewoon uit m'n auto; blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25747845
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Op een enkeling na begrijpen de motorrijders dat volledig...
Vandaar dat de meeste ook o.a. op regelmatige basis VRO cursussen volgen. Ooit een koekblikker gehoord dat 'ie een gevorderde rijcursus is gaan volgen, 't bestaat volgens mij niet eens voor een koekblik. Behalve slipcursussen en dat soort bijverschijnselen...
[..]

Wanneer begint het eens tot je botte hersenen door te dringen dat 270 km p/h op een lege rechte snelweg anders is dan met 60 km door een 30 km zone (tenminste als het een terechte 30 km zone is. Ken er hier genoeg die niet terecht zijn en waar werkelijk niemand zich er aan houdt). Met 60 km p/h door een woonwijk of een plek waar veel kinderen spelen is inderdaad idioot...

En volgens mij heb jij geen flauw idee wat een VRO cursus inhoudt... Maar goed in heel je schrijven en beargumentatie komt naar voren dat je er eigenlijk geen zak van snapt en maar wat loopt te blaten...
ZUCHT ..... je wilt het gewoon niet begrijpen. Aju ik ga naar bed.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:20:24 #156
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25747863
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:42 schreef Dovenwereld het volgende:
wat de neuk zit jij nou weer te zeveren man
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:21:37 #157
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25747897
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Rietvaerder het volgende:
ja gek he, de helft van alle mensen gaat daaraan dood
(of wilde je nog zeggen dat je ook mensen met een chronische hartstilstand kent )
pi_25747898
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee mensen die motor rijden moeten ook weg .
Kun je beter iemand aannemen die met het OV gaat.

Die lopen significant minder kans arbeidsongeschikt te worden...
Vandaag blijkt maar eens te meer hoe onveilig het OV is: Achttien gewonden bij botsing bussen Arnhem

Dus toch maar thuis telewerken dan
pi_25747919
Dat is een incident .
Dat is NIET structureel...
pi_25747928
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben pitten....... en voor alle negatieve koekblikkers:

[afbeelding]
geweldig plaatje
-
pi_25747940
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

als jij met 40 en je motor pal op een boom inknalt ben je dood of iets in die richting; ik stap dan nog gewoon uit m'n auto; blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
Dan is het niet te hopen dat je dat doet met een ouwe Fiat Panda o.i.d.
Ben benieuwd of je er dan nog uitstapt... Maar goed, koekblikkers rijden er nou eenmaal naar dat ze volledig veilig zijn in hun gouden kooitje
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:23:54 #162
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25747955
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Ik ken niemand in m'n omgeving die een motorongeluk heeft gehad, en ik ken er zat die ongelukken hebben gehad met auto's...
er waren in Nederland toch iets van 200.000 motorrijders versus zo'n 5 miljoen auto's ofzo? goh?
quote:
q.e.d.
grab yourself a mirror pal.
pi_25747958
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:22 schreef teknomist het volgende:
Dat is een incident .
Dat is NIET structureel...
Autoongelukken zijn net zo structureel als motorongelukken...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:24:52 #164
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25747988
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Autoongelukken zijn net zo structureel als motorongelukken...
Gefundeerd! Gelukkig heb je als automobilist ook een zelfde kans om te verongelukken als een motorrijder.
For great justice!
pi_25748001
* martax vindt PatrickM en rietvaerder wel über stoer

alleen jammer dat dat ze gaan huilen als ze kritiek (of een boete) krijgen.
jah, het is wat!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:25:16 #166
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25748002
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Dan is het niet te hopen dat je dat doet met een ouwe Fiat Panda o.i.d.
Ben benieuwd of je er dan nog uitstapt... Maar goed, koekblikkers rijden er nou eenmaal naar dat ze volledig veilig zijn in hun gouden kooitje
mondeo stationwagon met een batterij airbags, ja daar wandel ik zo uit.
geloof dat je beetje door je argumentatie heen aan het raken bent he?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:26:46 #167
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25748055
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Idd onzin wat Qyroz schrijft. Die 3 mensen zijn idd niet om het leven gekomen bij een motor-ongeluk .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:26:57 #168
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25748060
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:24 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Gefundeerd! Gelukkig heb je als automobilist ook een zelfde kans om te verongelukken als een motorrijder.
idd; groter nog als ik PatrickM en Rietvaerder moet geloven; er gebeuren immers véél meer auto- dan motorongelukken.
pi_25748106
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:23 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

er waren in Nederland toch iets van 200.000 motorrijders versus zo'n 5 miljoen auto's ofzo? goh?
quote:
Ondanks de fors toegenomen verkeersdrukte is Nederland deze nog lang niet moe. Dat blijkt maandag uit een publicatie van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in Voorburg. De afgelopen tien jaar nam het aantal autovoertuigen in Nederland met een kwart toe, terwijl de bevolkingstoename slechts 5 procent bedroeg. Het aantal motorfietsen groeide sinds 1990 zelfs explosief, van ruim 143.000 naar 516.567 vorig jaar, bijna 4 maal zoveel dus.

De toename valt in belangrijke mate te verklaren door de groei van het aantal tweede en derde voertuigen. In 1994 had 14 procent van de huishoudens de beschikking over twee of meer vervoermiddelen. Tien jaar later ligt dat percentage boven de 21 procent. Het autobezit onder vrouwen nam toe met liefst 45 procent. Bij mannen lag deze stijging op 12 procent.

De toename van het aantal vervoersmiddelen heeft vanzelfsprekend geleid tot extra verkeersdrukte op het Nederlandse wegennet. De verkeersdrukte steeg in tien jaar tijd met bijna 28 procent. Op de snelwegen werd het nog drukker, hier zelfs een stijging van 32 procent. Het totale aantal motorvoertuigen (inclusief vrachtwagens, bestelauto's, tractoren etc) in Nederland bedraagt op het moment ruim 9,3 miljoen. In 1990 lag dit aantal nog ruim onder de zes miljoen.
bron
quote:
Van alle wegen in de wereld zijn die in Nederland het veiligst. Dat meldt De Telegraaf, die zich baseert op cijfers van de Australische overheid. In Nederland ligt het aantal doden op dit moment op 0,8 per honderd miljoen gereden kilometers, waarmee Nederland dus koploper is. In 1980 lag dit nog op 2,7 doden.

De Australische cijfers betreffen alleen geïndustrialiseerde landen. Als meest onveilige land komt Tsjechië uit de bus met 3,3 doden per honderd miljoen kilometer. In Nederland rijden automobilisten jaarlijks zo'n 131 miljard kilometer bij elkaar.
bron
pi_25748134
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:25 schreef martax het volgende:
* martax vindt PatrickM en rietvaerder wel über stoer

alleen jammer dat dat ze gaan huilen als ze kritiek (of een boete) krijgen.
Rij al 5 jaar lang boetevrij...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:32:02 #171
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25748184
quote:
Van alle wegen in de wereld zijn die in Nederland het veiligst. Dat meldt De Telegraaf, die zich baseert op cijfers van de Australische overheid. In Nederland ligt het aantal doden op dit moment op 0,8 per honderd miljoen gereden kilometers, waarmee Nederland dus koploper is. In 1980 lag dit nog op 2,7 doden.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat gaat over het algemene verkeersbeeld, wat voor 90% uit auto's bestaat.
For great justice!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:32:28 #172
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25748198
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Rij al 5 jaar lang boetevrij...
Ze hebben je dus al 5 jaar niet kunnen pakken bedoel je?
For great justice!
pi_25748199
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:26 schreef Falco het volgende:

[..]

Idd onzin wat Qyroz schrijft. Die 3 mensen zijn idd niet om het leven gekomen bij een motor-ongeluk .
Omdat ik een priester ken die pedofiel is zijn alle priesters pedofiel...
Oftewel, omdat ik toevallig drie motorrijders ken die om het leven zijn gekomen met een motorongeluk zijn alle motorrijders debielen die niet weten wat ze doen...

Motorrijders weten precies wat ze doen en waar ze mee bezig zijn. En net als dat er automobilisten zijn die als een debiel rijden zijn er ook absoluut motorrijders die als een debiel rijden. Maar dat heeft niets te maken met een keertje 270 blazen op een lege snelweg
pi_25748224
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:32 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ze hebben je dus al 5 jaar niet kunnen pakken bedoel je?

Misschien he, heel misschien is het best wel mogelijk dat ik me best wel aardig aan de regeltjes hou, op een enkele keer na...
't is zo maar een gedachte van me...
pi_25748403
* PatrickM gaat lekker slapen en morgen lekker motorrijden
pi_25748547
Vinden meisjes het nou stoer? Die verhalen over enorm hard rijden enzo?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:53:31 #177
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_25748766
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
You tell me.
pi_25748837
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef Varr het volgende:

[..]

You tell me.
Ik word er nou niet bepaald opgewonden van.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:56:55 #179
52513 whosvegas
The Trickster
pi_25748851
Eigen schuld
Wie gaat er nou 268 rijden
Are you nuts??
pi_25748928
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Liejannuh het volgende:
Geen flauw idee... Ik vertel ze over het algemeen bijzonder weinig over motorrijden omdat de interesse meestal niet verder gaat dan het soort motor en de kleur... Daarbuiten rij ik eigenlijk nooit echt veel te hard omdat mijn beide motoren nou eenmaal niet echt hard kunnen... (de een 150 km p/h en de ander 200 km p/h, niet echt spannend dus). Bovendien is hard rechtuit uberhaupt niet boeiend... bochten zijn veel leuker behalve als er bomen, lantarenpalen of open vangrail in de buitenbocht staat, dan is het link

* PatrickM gaat nu echt
pi_25749220
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat voor soort snelheden? Hoe moet ik door gaan? Je kent me niet eens man en je weet niet hoe ik rijd.... Ik ben de topicstarter niet hoor. Waar zeg ik dat ik alle gevaren goed inschat? Ik zeg dat ik anticipeer en een enkele keer te hard rijd.... meer heb ik niet gezegd. En als ik te hard rijd ga ik niet verder dan 50km/h te hard... want dat kan je dus je rijbewijs kosten.
Mja, doe je dat niet omdat je motor niet harder kan ? M.a.w., zou je dit ook met een CBR1100 doen, of zou je die toch verder open draaien. Ik kan je vertellen dat die geen wind mee hoeft te hebben om boven de 170 uit te komen.

Ik heb zelf geen motorrijbewijs, wil het wel gaan halen. Wel vaak achter op motor gezeten, bij m'n pa (vooral op CBR1000f, heeft hij gehad van '89 tot '99) en bij ex collega van m'n pa (ZX6R). En soms ook flink doorgereden, maar zo gek als de TS hebben we het nooit gemaakt. Maar lijkt me ook niet echt sociaal ten opzichte van je duo-passagier.
pi_25749610
Rietvaerder en Patrick:
Mijn zus reed altijd zorgvuldig en toch is ze verongelukt. Ik vind het zwaar ongevoelig hoe jullie erover praten. Ik hoop dat jullie geen familie hebben, want het is TE egoistisch hoe jullie erover denken. En dan heb ik het niet eens over degenen die jullie dood kunnen rijden.
Ik heb heel veel vrienden die rijden. Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen. Ga lekker op het circuit wat bewijzen en rijdt je desnoods daar dood.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Spellchecker zaterdag 26 maart 2005 @ 04:23:34 #183
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25751052
Gelukkig is het weer weekend, kunnen de heren motorrijder hier elkaar weer tussen de billen porren
Tevens -purist.
pi_25751171
Z

Z

Tot zover mijn constructieve bijdrage
pi_25751203
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Rietvaerder en Patrick:
Mijn zus reed altijd zorgvuldig en toch is ze verongelukt.
Dat is rot...
quote:
Ik vind het zwaar ongevoelig hoe jullie erover praten. Ik hoop dat jullie geen familie hebben, want het is TE egoistisch hoe jullie erover denken. En dan heb ik het niet eens over degenen die jullie dood kunnen rijden.
Ik heb heel veel vrienden die rijden. Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen. Ga lekker op het circuit wat bewijzen en rijdt je desnoods daar dood.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:02:15 #186
37248 BertV
Klei indiaan
pi_25751208
Ik ken de TS niet. Ook ken ik de weg niet waar dit is gebeurd.
Als dit bij z'n vaste rijstijl hoort is het goed dat ie gepakt is. Veel (sportfiets berijdende) motorrijders zoeken idd heel af en toe een lange rustige weg om even vol gas te blazen. Als je slim bent doe je dit in Duitsland, ik toevalig gisteren nog op de afsluitdijk. Zo slim ben ik dan ook niet

Anders dan bij een auto hoef je de afsluitdijk niet driemaal te nemen voordat je op topsnelheid zit.
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_25751213
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:02 schreef PatrickM het volgende:

[..]

OMFG...

Wat zeg ik... hypocrisie ten top...
Hypocriet; nou nee?! Lijkt me eerder dat ik iets heb wat jij niet hebt; de intelligentie om te bepalen wat wel en wat niet verantwoord is.
pi_25751218
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:20 schreef The_Owl het volgende:
TS (en andere speedfreaks), hoop dat je gaat nadenken en dat je NIET zo mag eindigen. Hoop dat je nooit iemand anders mee de dood in zult nemen.

http://members.lycos.nl/marco46/P1010030.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010031.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010032.jpg
http://members.lycos.nl/marco46/P1010033.jpg

(niet voor zwakkere magen)
Zou die gast het overleefd hebben?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:11:50 #189
37248 BertV
Klei indiaan
pi_25751228
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:07 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Zou die gast het overleefd hebben?
Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.
Vraag me af of het echt is, zo ja, heb jij je gordel altijd om?
120km/u tegen een dikke gelaagde glasplaat ziet er ook niet uit.

toch raar dat ie 1 motorlaars aan heeft en 1 sportschoen. Das vragen om dit soort ongelukken.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_25751244
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:02 schreef BertV het volgende:
Ik ken de TS niet. Ook ken ik de weg niet waar dit is gebeurd.
Als dit bij z'n vaste rijstijl hoort is het goed dat ie gepakt is. Veel (sportfiets berijdende) motorrijders zoeken idd heel af en toe een lange rustige weg om even vol gas te blazen. Als je slim bent doe je dit in Duitsland, ik toevalig gisteren nog op de afsluitdijk. Zo slim ben ik dan ook niet
Afsluitdijk is best lekker om ff te blazen
quote:
Anders dan bij een auto hoef je de afsluitdijk niet driemaal te nemen voordat je op topsnelheid zit.
Er zullen nu wel berichten over overstekende walvissen komen.
Wat te denken van overstekende en spelende kinderen op de Afsluitdijk...
Toch wel erg link
pi_25751251
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:11 schreef BertV het volgende:

[..]

Het ongeluk wel... niet die tien vrachtwagens die daarna op hem hebben gemanoeuvreerd.
Vraag me af of het echt is, zo ja, heb jij je gordel altijd om?
120km/u tegen een dikke gelaagde glasplaat ziet er ook niet uit.

toch raar dat ie 1 motorlaars aan heeft en 1 sportschoen. Das vragen om dit soort ongelukken.
Volgens mij zijn (waren) het 2 mensen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:33:47 #192
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25751316
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef dr.dunno het volgende:
blijf maar geloven in je eigen onsterfelijkheid knul
Leg nou geen woorden in mn mond.... dat maakt JIJ er van dat ik denk dat ik onsterfelijk bent.... ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat absoluut niet denk.... maar goed, iets anders weet je niet te zeggen natuurlijk
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:35:15 #193
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25751327
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Maar die rijden om te rijden, niet om iets te bewijzen.
En wij wel Sjonge, word steeds mooier hier... er worden gewoon dingen voor ons bepaald hier

Toch knap dat je precies weet hoe iemand rijd terwijl je alleen maar een beetje tekst die van persoon leest via je schermpje
pi_25751378
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En wij wel Sjonge, word steeds mooier hier... er worden gewoon dingen voor ons bepaald hier

Toch knap dat je precies weet hoe iemand rijd terwijl je alleen maar een beetje tekst die van persoon leest via je schermpje
"Ons"
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:45:51 #195
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25751385
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:44 schreef Tobbes het volgende:

[..]

"Ons"
PatrickM en ik
pi_25751803
gelukkig kan Rietvaerder wel zonder "ons" te kennen over automobilisten oordelen.
jah, het is wat!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 09:40:45 #197
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25751813
Ik zeg nergens hoe jullie persoonlijk rijden hoor.
pi_25751831
Ik heb respect voor motorrijders zolang ze zich normaal gedragen op de weg.
Als de weg leeg is maakt het me geen barst uit dat ze dat gas opentrekken tot 280.

Maar zodra ze iedereen rechts inhalen, of gewoon tussen 2 auto's door scheuren dan zou ik op dat moment het liefst net doen alsof ik ze niet zie.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 09:48:20 #199
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_25751878
ja zonde......
Wat zijn we aan het doen ???
  zaterdag 26 maart 2005 @ 09:50:32 #200
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25751900
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 09:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb respect voor motorrijders zolang ze zich normaal gedragen op de weg.
Als de weg leeg is maakt het me geen barst uit dat ze dat gas opentrekken tot 280.

Maar zodra ze iedereen rechts inhalen, of gewoon tussen 2 auto's door scheuren dan zou ik op dat moment het liefst net doen alsof ik ze niet zie.

Zo kan t dus ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')