Boeie, kijken hoeveel we kunnen halen in een dag. Is iig al een record hee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
Anders zijn we even neurotisch topics aan het volposten hiero
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Boeie, kijken hoeveel we kunnen halen in een dag. Is iig al een record hee.
Wel een beetje een balletje, of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had je net al gelijk gegeven... hij's knap ja
Jaaaa dan kan ik ook ongestoord mijn flauwekul hier spammen zonder dat iemand er zich aan stoort of in verdieptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Boeie, kijken hoeveel we kunnen halen in een dag. Is iig al een record hee.
Neej ik blaat ook maar watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt Het centrale homotopic zeker nooit meegemaakt?
Valt mee.. althans, toen ik hem 2 jaar terug bij het uitgaan sprakquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wel een beetje een balletje, of lijkt dat maar zo?
Lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Ryan_R het volgende:
Ja, en dan is dlaijk de reeks doodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa dan kan ik ook ongestoord mijn flauwekul hier spammen zonder dat iemand er zich aan stoort of in verdieptEn rare uitspraken in het verleden zijn onvindbaar
en trouwens, sowieso, heb ik 't goed als een hele rits history (hoe noem je dat?) weg is?
*pfieuw*
komt door dat(gekreukeld, wat betekent dat hij niet echt een kaakker is) kraagje denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef creno het volgende:
shut your fucking face
uncle fucker
you're a cocksucking asslicking uncle fucker
you're an uncle fucker yes it's true ....
[afbeelding]
you gotta love them![]()
Dan heb ik alles dus nogquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, en dan is dlaijk de reeks dood![]()
!!.
Ja de MyAt is al ongeveer een week weg, was omdat de database het niet aankon ofzo.. Je hebt nu alleen maar threads waarin je na de jaarwisseling hebt gepost..
Als ik het niet mis heb dan ..
Over je My Active Topics lijstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:32 schreef Waxxer het volgende:
en trouwens, sowieso, heb ik 't goed als een hele rits history (hoe noem je dat?) weg is?
*pfieuw*
Ja, dat was idd het belangrijkste.. Verder weet ik er ook niets van, gewoon een beetje inlezen enzoquote:
20 pagina's weg. Foetsie.quote:
Als het ff kan,,,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef ajuu het volgende:
ja!ik moet zeker weer een topic vol posten
pffff...
ja ik wilde je net quoten, maar toen was het alweer vol....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef ajuu het volgende:
ja!ik moet zeker weer een topic vol posten
pffff...
Alsof ik naar baggeraars luister.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik naar baggeraars luister..
Ik voel me ook niet meer aangesproken als het over jeugd gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef ajuu het volgende:
nee dan bedoel ik niet jou, vlarp, sorry
Weet niet wat voor feestje het is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:39 schreef creno het volgende:
ik haal het ook niet..ga lost kijken en mezelf mooi maken...
o nee hoeft niet, het is headliner in de danssalon
daar durft geen nicht binnen dan, toch ?
+ Ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef ajuu het volgende:
ja ik ga hier niet in mijn eentje zitten ouwehoeren![]()
Blubberdingesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word een beetje bang van die GEEEEK op BLOEMEEEN! reclame
Mjah, eerst volgt een waarschuwingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:46 schreef ajuu het volgende:
maar, D_K, ik wil geen problemen met de wet zeg maar
praten jij!!! hebbie je tong verloren?? zo ja, aan wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef wizarddragon het volgende:
*gluren*
Schaduwen zijn engquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef ajuu het volgende:
misschien als we het licht aanlaten, dat dat het dan minder verdacht is?
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Dat is mijn Waxxer-grijpt-mijn-wangen-en-trekt-ze-omhoog-smiley!.
uhm.. nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Alleen omdat ik sarcastisch deed?
"ja meneer ajuu, we komen eens bij U kijken...we hebben ontdekt dat Uw schaduwen verdacht zijn...die vormen komen ons bekend voor...is dat niet?...nee laat die computer maar aan staan"!quote:
Je integreert goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Dankzij jullie ga ik vandaag zo ongeveer over de 300 berichtjes posten.
En mensen van onze Technische Dienst denken dat luchtkastelen echt bestaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
In sri lanka denken ze dat je op computers kunt skieen.
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Weemz het volgende:Ik heb de DVD en de CD van de SouthPark film
What would Brian Boitano do?
Springkussensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En mensen van onze Technische Dienst denken dat luchtkastelen echt bestaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Kastanova op r&p wat is dat nou weer voor onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |