+ Ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef ajuu het volgende:
ja ik ga hier niet in mijn eentje zitten ouwehoeren![]()
Blubberdingesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word een beetje bang van die GEEEEK op BLOEMEEEN! reclame
Mjah, eerst volgt een waarschuwingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:46 schreef ajuu het volgende:
maar, D_K, ik wil geen problemen met de wet zeg maar
praten jij!!! hebbie je tong verloren?? zo ja, aan wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef wizarddragon het volgende:
*gluren*
Schaduwen zijn engquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef ajuu het volgende:
misschien als we het licht aanlaten, dat dat het dan minder verdacht is?
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Dat is mijn Waxxer-grijpt-mijn-wangen-en-trekt-ze-omhoog-smiley!.
uhm.. nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Alleen omdat ik sarcastisch deed?
"ja meneer ajuu, we komen eens bij U kijken...we hebben ontdekt dat Uw schaduwen verdacht zijn...die vormen komen ons bekend voor...is dat niet?...nee laat die computer maar aan staan"!quote:
Je integreert goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Dankzij jullie ga ik vandaag zo ongeveer over de 300 berichtjes posten.
En mensen van onze Technische Dienst denken dat luchtkastelen echt bestaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
In sri lanka denken ze dat je op computers kunt skieen.
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Weemz het volgende:Ik heb de DVD en de CD van de SouthPark film
What would Brian Boitano do?
Springkussensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En mensen van onze Technische Dienst denken dat luchtkastelen echt bestaan
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Kastanova op r&p wat is dat nou weer voor onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |